Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 28 van de 32 EersteEerste ... 182627282930 ... LaatsteLaatste
Resultaten 271 tot 280 van de 319

Onderwerp: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

  1. Top | #271
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stefan&Jolijn Bekijk Berichten
    Tegen beter weten in vandaag eens gekeken wat de prijzen nu doen.. Er is een actie gaande! Nu nog maar €939 totaal
    Helaas gaven ze bij TUI niet thuis desondanks de ''laagste prijs garantie''. Helaas, niets aan te doen was het antwoord.
    Ja jammer... Ik heb zelf ook geboekt voor 5 juni, en heb 399 betaald (ex Comfort en bagage). Weet dat ze altijd ticketsale weken hebben. Via google kan je soms vinden welke periodes dat zijn. Was nu eind december, vanaf 30-12 dacht ik, ook het jaar daarvoor, dus heb er bewust op gewacht. Ze hebben het meerdere keren per jaar. Ik dacht ook in september.
    Volgende keer maar goed in de gaten houden.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  2. Top | #272
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    Geboekt bij: Arke
    d.d: 6-4-2017
    Periode: 29 mei - 12 juni
    Route: AMS-SAN-SAN-MIA-AMS
    Maatschappij: Arkefly
    Aantal Personen: 2
    Totaalprijs: 813 Econ. excl. bagage

    Opmerkingen: 2e maal met Dreamliner. Daarover minder enthousiast v.w.b. de ruimte en zeker niet de 3-3-3 opstelling. Verder blijft de terugvlucht via MIA vervelend en kost veel tijd. Heenreis en afhandeling op Sanford is prima.

  3. Top | #273
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    159

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    Vanaf Zwolle kan vertrek vanaf Dusseldorf ook interessant zijn. Je kunt met Airberlin voor 384 euro rechtstreeks naar Orlando en dat is incl bagage.(https://www.skyscanner.nl/transport/...y-view#results)

    Ik zie jouw TUI vlucht op jouw data overigens voor 366 bij Expedia staan... (https://www.expedia.nl/Details?piid=...-3c2eb704192d&)
    Laatst gewijzigd door sanook; 08-04-17 om 12:43.

  4. Top | #274

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stefan&Jolijn Bekijk Berichten
    Tegen beter weten in vandaag eens gekeken wat de prijzen nu doen.. Er is een actie gaande! Nu nog maar €939 totaal
    Helaas gaven ze bij TUI niet thuis desondanks de ''laagste prijs garantie''. Helaas, niets aan te doen was het antwoord.
    Ik denk dat de laagste prijs garantie iets anders inhoudt als wat jij in dit geval denkt wat het inhoud...

  5. Top | #275
    Banned User
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    211

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stefan&Jolijn Bekijk Berichten
    Tegen beter weten in vandaag eens gekeken wat de prijzen nu doen.. Er is een actie gaande! Nu nog maar €939 totaal
    Helaas gaven ze bij TUI niet thuis desondanks de ''laagste prijs garantie''. Helaas, niets aan te doen was het antwoord.
    Ik denk dat de laagste prijs garantie iets anders inhoudt dan wat jij denkt dat het inhoudt.

  6. Top | #276
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2017
    Locatie
    Julianadorp
    Berichten
    54

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    Dat gaan we ook zeker doen, het is alleen zo jammer om te zien. Gelukkig zijn we met de auto wel op het beste moment ingestapt die prijs is enorm gestegen :-)

  7. Top | #277
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Berichten
    184

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    gaan we of gaan we niet .... as vrijdag nog steeds niet geboekt door prive omstandigheden maar mooie prijzen gezien vanaf amsterdam met united ( 330 euro ) . door pasen zijn wel hotels een stuk duurder dan ik gewend ben . heb de auto ook al uitgezocht ... zou bijna zeggen we gaan toch maar weer

  8. Top | #278
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    873

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    [QUOTE=gudu;225863]maar mooie prijzen gezien vanaf amsterdam met united ( 330 euro ) /QUOTE]

    Ben benieuwd op welke dag en van waar naar waar?

  9. Top | #279
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Berichten
    184

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    Geboekt bij: budgetair
    d.d: 10-04-2017
    Periode: 13april - 30 april
    Route: AMS-chicago ( overstap 24 uur ) - mco mco-newark-ams
    Maatschappij: united
    Aantal Personen: 3
    Totaalprijs: 1102 economy met 1 stuk ruimbagage entertaiment en eten

    poeh last minute boeking
    24 uur overstap in Chicago. express gekozen ipv heel laat aankomen ( na 22.00) . nog nooit in chicago geweest dus vond dit wel een leuke bijkomstigheid en leuke manier om de vakantie te starten . andere optie was 24 uur overstap in NY maar omdat we daar al een keer zijn geweest niet voor gekozen . ik had gisteren tickets gevonden met goede vliegtijden voor deze prijs maar die waren vandaag opeens 2x zo duur .

  10. Top | #280
    Banned User
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    211

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    Geboekt via Skyscanner
    Datum: 9-4-2017

    Periode: 21-11-2017 t/m 2-1-2018
    Route: Amsterdam - Atlanta - Melbourne (2 uur overstap) terug Melbourne - Atlanta - Parijs - Amsterdam 1'37 & 1'30 overstap
    Maatschappij: KLM uitgevoerd door Delta.
    Prijs per persoon: Euro 316,-

    Ben benieuwd. Nog nooit gevlogen op Melbourne. Kans bestaat dat we in Parijs blijven. Plakken we er een weekje Parijs aan vast. Moeten even kijken of dat te regelen is met de koffers.

    Iemand ervaring met Orlando Melbourne international airport?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •