Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 10 van de 32 EersteEerste ... 8910111220 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 319

Onderwerp: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

  1. Top | #91
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    6

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcelis10 Bekijk Berichten
    Ja volgens mij kan ik ze niet goedkoper krijgen. € 316,61 per persoon. Wel eerst met de trein van Dusseldorf naar Frankfurt. Maar als het goed is kun je daar gelijk in de terminal inchecken en gelijk naar de gate.
    Wij vertrekken volgend jaar ook vanaf Dusseldorf bahnhof naar Frankfurt, pakken daar een hotel en de volgende ochtend vliegen we naar Miami. (Dit was onderdeel van het ticket).
    Weet iemand hoe het zit met parkeren (kosten) bij het treinstation?

  2. Top | #92
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    Ik ben via Momondo aan te kijken voor een vlucht in de meivakantie, maar de overstap in Parijs is minder dan 5 kwartier. Ik weet uit ervaring dat dit heel krap is om van de ene gate naar de andere gate te komen.
    Zijn de vluchten die jullie hebben geboekt/gezien eveneens met een overstap in Parijs op de terugweg?
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  3. Top | #93
    Stamgast marcelis10's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    234

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    Ik denk dat wij met een taxi gaan. Onze auto is niet zo groot en daar kunnen de koffers niet allemaal in. Ik lees wel dat je voor Dusseldorf een milieusticker nodig hebt om in het centrum te mogen. Anders krijg je een boete. Begrijp ik dat jullie een hotel nemen in Frankfurt? Wij reizen vanaf Dusseldorf Bahnhofh naar Frankfurt en vliegen dan meteen door naar Miami. Ander zou je ook een hotel in Dusseldorf kunnen zoeken waar je de auto kunt laten staan en je met en taxi naar het station laten brengen.

  4. Top | #94
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    6

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    Oké, dat moet ik dus nog even uitzoeken met die milieu sticker, bedankt voor de tip! Ik heb geen idee of het station in het centrum ligt, ik dacht eerder in de buurt van luchthaven. Maar ik heb gelukkig nog even de tijd om het uit te zoeken. We komen om 20.35 uur aan in Frankfurt en vliegen de volgende ochtend om 10.45 uur naar Miami.

  5. Top | #95
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    Wat ik me nu altijd afvraag: met erbij komende hotelkosten, parkeerkosten, benzinekosten naar Duitsland en kosten van een milieusticker, is de reis dan nog steeds zo goedkoop ?

  6. Top | #96
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    458

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    Ligt aan waar je woont en wat de ticketprijs is. Wij wonen in het zuiden dus voor ons is Dusseldorf 50 min rijden
    Wij nemen evengoed een hotelovernachting de nacht voor vertrek, maar doen het meer voor de vakantie heerlijk rustig te beginnen.
    Je loopt via een loopbrug van het Maritim hotel naar de vertrekhal, en de auto staat netjes onder het hotel geparkeerd met ruimte plaatsen.
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando




  7. Top | #97

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    Fritzroy

    Dat verschilt enorm. Zoals RonenYvonnr al aangeven is een en ander sterk afhankelijk van waar je woont. Ikzelf woon in de kop van Noord Holland en Dusseldorf is voor mij een tank bezine van 50 euro extra. Parkeerkosten heb ik zowiezo al, waar ik ook vandaan vertrek en de hotelovernachting ook, want zelfs als ik vanaf Schiphol vertrek ga ik de dag ervoor reeds daarheen. Dan is het vertrek gewoon heerlijk relaxed.

    Aankomende zomer vertrek ik naar Gran Canaria en de reis gaat dit keer vanaf Eindhoven ik rij daarvoor langs Schiphol om naaar Eindhoven te gaan. Echter het vertrek in Eindhoven voor exact dezelfde reis verder is 200 euro goedkoper (per persoon). Dat rij ik er dus makkelijk uit. Dusseldorf nog nooit gedaan omdat ik mijn reizen daar nog nooit goedkoper heb gevonden. Zaventem heb ik wel gedaan en ook dat is prima te doen.



  8. Top | #98
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    230

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    Wij wonen vlakbij schiphol en worden gebracht en gehaald daarom kiezen wij eigenlijk altijd voor schiphol.

  9. Top | #99
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2015
    Locatie
    Brielle
    Berichten
    14

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    Hi allemaal,

    Ik heb even een vraagje. Zojuist heb ik via Momondo vliegtickets gevonden van dusseldorf naar miami voor 399 euro met Air berlin. Ik word dan doorgestuurd naar de website van Kiss and Fly. Heeft iemand ervaring met deze site met het boeken van vliegtickets? Ik kan namelijk op Google niet echt ervaringen vinden daarover. En ik vind deze prijzen eigenlijk te mooi om te laten schieten
    Alvast bedankt voor jullie reactie!

  10. Top | #100
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2015
    Berichten
    16

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    Ik heb al geboekt juni/juli 2017

    Bij Tui van 30-6 tm 28/7
    4 volwassenen 2 Kids ams-miami / sanford-ams retour.
    € 3747

    Nu de rest plannen!☺



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •