Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 29 van de 32 EersteEerste ... 192728293031 ... LaatsteLaatste
Resultaten 281 tot 290 van de 319

Onderwerp: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

  1. Top | #281
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    159

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    Dat noemen ze nog Orlando? 100 km afstand. Wel een mooie prijs. Koffers in Parijs er uit laten komen kan wel eens een probleem worden....

  2. Top | #282
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    En na vele vluchtwijzigingen inmiddels compleet andere route voor dezelfde prijs als we eerder geboekt hadden echter nu met eindstation AMSTERDAM

    Datum: 13-1-2017
    Periode: 23-12-2017 t/m 6-1-2018
    Route: Dusseldorf - Amsterdam - Miami terug Miami - Parijs - Amsterdam
    Maatschappij: KLM/AF
    Prijs per persoon: Euro 322,-

    Dus uiteindelijk de reis die we wilden hebben en nu zonder het laatste stuk over te slaan (waar helaas erg veel commentaar op was). Zo goedkoop hebben we deze reis nog nooit mogen maken met de kerst en wij zijn nog steeds heel erg blij dat we deze reis toen geboekt hebben, zeker met de laatste wijzigingen waarbij de Airline zelf de vlucht naar Dusseldorf eruit heeft gehaald.

    Dus auto lekker parkeren op P3 op Schiphol en dan met de trein voor Euro 60,- naar het hotel in Dusseldorf om 's morgens rond 6 uur te vertrekken via Schiphol naar Miami waar we nu ergens net na 14 uur aankomen.

  3. Top | #283
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    159

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    Hebben ze dat in overleg met jullie gedaan of was het laatste stuk zomaar veranderd ? Dat zou ik wel raar vinden, want over het algemeen is het niet praktisch om een andere aankomst te hebben dan het vertrek. Kijk maar naar het parkeren, jij noemt het lekker maar het lijkt mij een drama om eerst je auto naar Schiphol te moeten brengen en dan (met bagage) in de trein naar Dusseldorf...

  4. Top | #284
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    545

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Don Tuse Bekijk Berichten
    Geboekt via Skyscanner
    Datum: 9-4-2017

    Periode: 21-11-2017 t/m 2-1-2018
    Route: Amsterdam - Atlanta - Melbourne (2 uur overstap) terug Melbourne - Atlanta - Parijs - Amsterdam 1'37 & 1'30 overstap
    Maatschappij: KLM uitgevoerd door Delta.
    Prijs per persoon: Euro 316,-

    Ben benieuwd. Nog nooit gevlogen op Melbourne. Kans bestaat dat we in Parijs blijven. Plakken we er een weekje Parijs aan vast. Moeten even kijken of dat te regelen is met de koffers.

    Iemand ervaring met Orlando Melbourne international airport?
    Je bent verplicht je hele reis te maken, anders brengen ze het verschil in ticketprijs in rekening.

    Als je bv een vlucht MCO-AMS-DUS , moet je die hele vlucht maken en mag je er niet in AMS al uit. MCO-AMS is een duurdere ticket dan MCO-AMS-DUS.

    Dit bovenstaande voorbeeld heb ik toen nagevraagd bij KLM.
    Laatst gewijzigd door Patrick; 22-04-17 om 08:45.

  5. Top | #285
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    @Sanook, het verbaasde ons eerlijk gezegd dat we opeens per email het voorstel kregen om te eindigen in Amsterdam maar aangezien dit al eerder ons plan was om niet verder te reizen dan Amsterdam kwam het ons uitermate goed uit en hebben wij het voorstel geaccepteerd.

  6. Top | #286
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    87

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    Anthon, jullie hebben toch ook via Schipholtickets geboekt? Ik stond namelijk op dezelfde vlucht vanaf Düsseldorf en kreeg ook een vluchtwijziging. Ik heb geprobeerd om hetzelfde schema te krijgen als jij nu hebt maar dit was niet mogelijk. Wij staan nu op de Iberia vlucht via Madrid. Ik ben dan ook erg verbaasd dat jij wel op die vlucht staat en wil nog wel een keer proberen om dit ook voor elkaar te krijgen. Indien je het geen probleem vindt, ontvang ik graag van jou de mail waarin ze deze wijziging voorstellen. Mijn mailadres is yvanderende@hotmail.nl

    Ik hoop dat je me de mail doorstuurt zodat ik wellicht kans maak om alsnog op deze vlucht te komen maar als je het niet prettig vind om de mail door te sturen snap ik het ook hoor.

    Groetjes, Yvette

  7. Top | #287
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    @YBodur, Wij hebben ook via schipholtickets geboekt inderdaad en kregen het voorstel via Parijs naar Amsterdam te reizen en daar de reis te beëindigen. Ik heb je de mail doorgestuurd en hoop dat het je lukt om ook deze wijziging te krijgen. Je kunt bv aangeven gewoon absoluut niet via Madrid te willen vliegen.

  8. Top | #288
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    87

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    Ik zag je mailtje net al binnen komen. Bedankt voor het doorsturen.

    Ik ben zo boos! Ik heb ze precies dit schema voorgesteld en dat was toen niet mogelijk.
    Ik ga ze gelijk mailen en hoop dat ze me nu alsnog op de KLM/Air France vluchten willen zetten.

  9. Top | #289
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patrick Bekijk Berichten
    Je bent verplicht je hele reis te maken, anders brengen ze het verschil in ticketprijs in rekening.

    Als je bv een vlucht MCO-AMS-DUS , moet je die hele vlucht maken en mag je er niet in AMS al uit. MCO-AMS is een duurdere ticket dan MCO-AMS-DUS.

    Dit bovenstaande voorbeeld heb ik toen nagevraagd bij KLM.
    Dat klopt niet hoor, ze zullen je niet achteraf iets in rekening brengen omdat jij je vlucht "gemist" hebt. Alleen moet je geluk hebben met de gate-agent in de VS of deze bereid is om de koffers niet door te labelen naar AMS.

  10. Top | #290
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Berichten
    68

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    zojuist geboekt: 14-21 oktober DUS-MIA voor 330 pp met Iberia via Madrid. Prima overstaptijden, 1.45 uur heen en 55 min terug (als we die missen pakken we de volgende naar DUS). Wij zijn blij



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •