Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 21

Onderwerp: The Deep Hole - Myakka State Park Wilderness Preserve

  1. Top | #1
    Florida Groupie Sunshine State's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    586

    Standaard The Deep Hole - Myakka State Park Wilderness Preserve

    Wanneer je een wandeling niet schuwt, dan kan ik je The Deep Hole in het Myakka State Park aanraden.
    The Deep Hole is één van de beste plekken waar je Gators kunt spotten in Florida, wellicht het beste!
    De eerste keer dat ik ervan hoorde ben ik er op gaan googlen en youtuben, als snel waren we overtuigd, dit willen we zien.

    Er mogen maar 30 mensen per dag naar de Deep Hole, je kunt een permit verkrijgen aan de booth van het State Park.
    Het is wel, wie het eerst komt wie het eerst krijgt, meer permits worden er niet uitgegeven!!
    Wanneer je een permit hebt ontvangen, krijg je een route mee, die rij je af. (Je ontvangt ook een entree code voor het hek )
    Dan kom je bij een weg daar staat een groot hek met een Keypad, vul de entree code in en het hek schuift open!


    Daarna parkeer je de auto! De wandeling naar de Deep Hole is 2.2 Miles, je permit moet je bij je dragen!!!


    De wandeling gaat over een uitgesleten pad, deze loop je gewoon helemaal uit tot de Deep Hole.


    In het water en op de kant zagen we wellicht een 50 a 60 tal Gators genieten van de zonnestralen..


    We hebben het geluk de echte "Snow Birds' te zien , deze zijn nog aan het overwinteren, de White Pelicans zullen straks weer vertrekken naar het noorden.
    De White Pelicans komen helemaal van Idaho, Minnesota en Canada naar Florida om te overwinteren . Het aantal wordt geschat even boven de 1500 stuks. Dus spotten van de White Pelicans is ook een beetje geluk hebben!


    We zien een Gator die trek heeft in een hapje!


    Bij de Deep Hole spotten we ook vele Roseate Spoonbills, in het water ervoor zie je ook Gators.


    We zien een Bald Eagle met een jong, er wordt geleerd te vissen.. Gaaf om te zien!!


    We spotten vele Bald Eagles, hier zie je een jonge Bald Eagle, de contouren van de Eagle zijn goed zichtbaar. Pas na een jaar of vier komt de witte kop en staart, en de gele snavel.


    Wij zijn gewoon gaan zitten in het gras en zijn een uur gaan kijken naar het wildlife bij de Deep Hole..
    Geweldig om de dieren in hun eigen omgeving te zien, bij de Deep Hole hoor je niets anders dan de natuur!!!


    Je ziet de Alligators in actie, luieren, vissend, lopend ...

    Voor wie het leuk vind kijk even op ons blog!
    De link naar de Deep Hole: http://www.oldersom.nl/blog/dag-21-m...the-deep-hole/
    Vragen schiet maar, wanneer je van natuur houd is dit een echte aanrader, neem voldoende water mee, smeer je in met Deet en genieten maar!!
    Laatst gewijzigd door Sunshine State; 28-04-16 om 20:09. Reden: Aanvulling
    Florida Vacation Oktober 2022 http://www.oldersom.nl


  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: The Deep Hole - Myakka State Park Wilderness Preserve

    Ik had jullie blog al gelezen en bewonderd, prachtig
    Eigenlijk stond deze trip al voor dit jaar al op het programma maar het schoot er toch bij in. Volgend jaar een nieuwe poging, echt geweldig!

  3. Top | #3
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    384

    Standaard Re: The Deep Hole - Myakka State Park Wilderness Preserve

    Volgend jaar zitten we geruime tijd weer in Cape Coral en tot mijn verbazing is dit redelijk dichtbij.....het Statepark gaan we zeker bezoeken en indien mogelijk ook de Black Hole..... Super verslag Rick. Ik heb genoten!!

  4. Top | #4
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: The Deep Hole - Myakka State Park Wilderness Preserve

    @Saskia, wanneer zitten jullie mij Cape Coral?
    Wij gaan ook weer die kant op.

  5. Top | #5
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    384

    Standaard Re: The Deep Hole - Myakka State Park Wilderness Preserve

    @Fitzroy.....we zitten er van 17 juli t/m 4 augustus.....2017.... Helaas nog hheeeelllll lang wachten hahaha.

  6. Top | #6
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: The Deep Hole - Myakka State Park Wilderness Preserve

    Als ik ooit die kant op ga, wil een keer in die hoek verblijven, ga ik er zeker heen. Heb genoten van het verslag op je blog!
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  7. Top | #7
    Florida Groupie damian08's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    265

    Standaard Re: The Deep Hole - Myakka State Park Wilderness Preserve

    Ik heb dit op je blog gezien en het ziet er echt geweldig uit.
    Hij staat bij ons dus zeker op ons lijstje.
    Heb (weer) genoten van jullie blog, was weer een supertrip voor jullie!
    Florida visits: 1999,2004,2007,2010,2013,2015 en de volgende in 2017!
    New York: 2005,2007 Canada(Toronto)2005


  8. Top | #8
    Stamgast charly's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    limburg
    Berichten
    218

    Standaard Re: The Deep Hole - Myakka State Park Wilderness Preserve

    Ook wij hebben weer enorm genoten van je blog en het park genoteerd op ons to do lijstje voor komende zomer.

    @Saskia, leuk dat jullie al concrete plannen hebben voor 2017. Nu maar hopen dat het hier een mooie zomer wordt zodat jullie thuis kunnen genieten!
    Onze blogs: 2010:www.familygoesflorida2010.blogspot.com/ 2012:http://familygoesflorida2.blogspot.com/ 2013:http://familygoesflorida2013.wordpress.com/ 2014:http://familygoesflorida2014.wordpress.com/ 2016: https://familygoesflorida2016.wordpress.com
    1987 California, 2011 Noord-Oost USA en Canada, 2015 Midwest,1993/2010/2012/2013/2014/2016 Florida

  9. Top | #9
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: The Deep Hole - Myakka State Park Wilderness Preserve

    Schitterend.

  10. Top | #10
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: The Deep Hole - Myakka State Park Wilderness Preserve

    Wat gaaf! Wij zijn al meerdere keren in dit park geweest. Maar ik wist niet dat deze mogelijkheid er was!

    even een vraag....Ik vind alligators echt geweldig om in het echt te zien. Maar ik ben een echte schijtluis ...loop je veel risico als je dit pad neemt?

    Vorig jaar kregen we van een meneer de tip om een bepaald pad te nemen, we zouden dan ook meer alligators spotten. Dit was ook in Myakka State park.
    We zagen inderdaad een aantal gators. Op een gegeven moment besloot er eentje om de kant op te klimmen. We schrokken ons rot, haha. We zijn toen hard weggerend
    Laatst gewijzigd door stephie; 05-05-16 om 00:33.
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •