Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 21

Onderwerp: The Deep Hole - Myakka State Park Wilderness Preserve

  1. Top | #11
    Florida Groupie Sunshine State's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    586

    Standaard Re: The Deep Hole - Myakka State Park Wilderness Preserve

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stephie Bekijk Berichten
    even een vraag....Ik vind alligators echt geweldig om in het echt te zien. Maar ik ben een echte schijtluis ...loop je veel risico als je dit pad neemt?
    Het pad naar de Deep Hole komt pas bij het einde uit bij het water...
    De kans een Gator op de pad te zien is klein hoor!
    Ik zeg, gewoon doen, met een beetje "common sense" geef je de Gators de ruimte, je loopt immers in hun wijk!

    Florida Vacation Oktober 2022 http://www.oldersom.nl


  2. Top | #12
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: The Deep Hole - Myakka State Park Wilderness Preserve

    Ja dat is ook zo. En als er eentje besluit om achter je aan te komen, dan moet je toch zigzaggend wegrennen?


    Het lijkt me echt heel gaaf om dit stukje ongerepte natuur in Myakka State park te bezichtigen.
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  3. Top | #13
    Vaste Bezoeker j@cintha's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Locatie
    Vlakbij Amsterdam
    Berichten
    69

    Standaard Re: The Deep Hole - Myakka State Park Wilderness Preserve

    Inderdaad prachtig verslag Rick!
    Even een aanmerking voor de mensen die naar de Sinkhole willen gaan. Afgelopen donderdag zijn wij in Myakka geweest, geweldig park! Vorig jaar hebben we meerdere pogingen gedaan om naar Myakka te gaan maar wegens overstromingen van het park was de Sinkhole geen optie en hebben we geprobeerd bij de Canopytrail te komen maar helaas niet gelukt. Dit jaar gingen we vol goede moed in de herkansing maar.....stond er in de Sinkhole te weinig water en werd ons zelfs geadviseerd niet de moeite van de 2.2 ml te lopen. DIt hebben we uiteindelijk wel gedaan en het was echt een prachtige wandeling. In de Sinkhole waren ongeveer 15 a 20 Gators die niet erg actief waren en er waren een paar Egrets en Voltures. wij vonden het de moeite waard maar niet te vergelijken met RIck zijn foto's en verhaal.
    Ga je echt voor de grote hoeveelheid Gators en andere dieren dan zou ik echt van te voren contac opnemen met het park om te informeren naar de waterstand van de Sinkhole om teleurstellingen te voorkomen.
    2011 New York/Florida, 2012 Florida, 2013 West-USA/Florida, 2014 New York/Florida, 2015 Februari Florida en zomer Florida, 2016 meivakantie Mississippi, Louisanna en Florida

  4. Top | #14

    Standaard Re: The Deep Hole - Myakka State Park Wilderness Preserve

    Leuke tip, bedankt! Gaan we doen op 23 april , nu al zin in!
    Ik las (volgens mij bij de recensies op TripAdvisor) dat iemand bij de verkeerde ingang was. Is 13208 state Roda 72 in Sarasota de juiste?

  5. Top | #15
    Florida Groupie Sunshine State's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    586

    Standaard Re: The Deep Hole - Myakka State Park Wilderness Preserve

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Monikielauda Bekijk Berichten
    Ik las (volgens mij bij de recensies op TripAdvisor) dat iemand bij de verkeerde ingang was. Is 13208 state Roda 72 in Sarasota de juiste?
    Ja de hoofdingang is aan de State Road 72 !!
    ( 13208 State Road 72 (Clark Road) Sarasota, Florida 34241 )
    Florida Vacation Oktober 2022 http://www.oldersom.nl


  6. Top | #16

    Standaard Re: The Deep Hole - Myakka State Park Wilderness Preserve

    Super, dank je!

  7. Top | #17
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: The Deep Hole - Myakka State Park Wilderness Preserve

    Rick, wij zijn vandaag bij de Deep Hole geweest maar jij hebt deze foto's zeker wel allemaal met een behoorlijke telelens gemaakt?
    Want zo dichtbij als het op de foto's lijkt konden wij echt niet komen, dan doken ze het water weer in.

    Overigens, ik denk dat wij echt enorme mazzel hadden. Wij waren pas om 10 over 11 's morgens bij the entrance van het SP en ik dacht laat ik voor de zekerheid toch maar vragen of er nog permits zijn. We hadden er niet op gerekend maar laten we nu toch de laatste 2 permits kunnen bemachtigen voor vandaag.
    Dus én uitgeslapen én permits.

    Het was echt een unieke belevenis, wij hebben heerlijk gepicknickt met uitzicht op zeker 50 gators, heeel veel vogels en verder geen enkel human being. Super!
    Laatst gewijzigd door Fitzroy; 17-03-17 om 03:36.

  8. Top | #18
    Florida Groupie Sunshine State's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    586

    Standaard Re: The Deep Hole - Myakka State Park Wilderness Preserve

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fitzroy Bekijk Berichten
    Rick, wij zijn vandaag bij de Deep Hole geweest maar jij hebt deze foto's zeker wel allemaal met een behoorlijke telelens gemaakt?
    Want zo dichtbij als het op de foto's lijkt konden wij echt niet komen, dan doken ze het water weer in.

    Het was echt een unieke belevenis, wij hebben heerlijk gepicknickt met uitzicht op zeker 50 gators, heeel veel vogels en verder geen enkel human being. Super!
    Ik heb er inderdaad een zoomlens gebruikt, maar zover van ons zaten ze nu ook weer niet hoor.
    Goed te lezen dat jullie het ook een belevenis vonden, en veel Gators huh.. TOP.
    Helemaal goed dat jullie nog permits kregen rond die tijd.. nog wel de laatste ook.
    Hoeveel mazzel kun je hebben :-)

    Zie link op Youtube!!
    https://youtu.be/VK2zFmcudI0
    Dit is met de iPhone genomen...
    Dus het was niet zo ver bij ons vandaan!
    Laatst gewijzigd door Sunshine State; 19-03-17 om 18:15.
    Florida Vacation Oktober 2022 http://www.oldersom.nl


  9. Top | #19
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    22

    Standaard Re: The Deep Hole - Myakka State Park Wilderness Preserve

    Ik kwam toevallig gister voor het eerst iets tegen over de Deep Hole tijdens het lezen van het reisverslag van iemand anders. Ik baalde dat ik dit niet al wist bij ons vorige bezoek van Florida want we dit wel in dit park geweest! Gelukkig kom ik het nu op tijd tegen en kunnen wij bij ons volgende bezoek een poging wagen.

    Dient er nog betaald te worden voor een permit?

  10. Top | #20
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: The Deep Hole - Myakka State Park Wilderness Preserve

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mikevrind Bekijk Berichten
    Ik kwam toevallig gister voor het eerst iets tegen over de Deep Hole tijdens het lezen van het reisverslag van iemand anders. Ik baalde dat ik dit niet al wist bij ons vorige bezoek van Florida want we dit wel in dit park geweest! Gelukkig kom ik het nu op tijd tegen en kunnen wij bij ons volgende bezoek een poging wagen.

    Dient er nog betaald te worden voor een permit?
    Ja, voor de permit dient apart betaald te worden !
    At the moment on a roadtrip through Texas



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •