Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Hotel nabij vliegveld Sanford ivm met laat aankomen

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Berichten
    24

    Standaard Hotel nabij vliegveld Sanford ivm met laat aankomen

    haai!
    Vraagje.
    We vliegen met Tuifly rechtstreeks naar Orlando. Maar deze maatschappij vliegt alleen op Sanford. Nu willen wij in Kissimmee een villa huren.
    Begreep dat de afstand van Sanford naar Kissimmee op zich wel meevalt. zo'n 70 km. Gok dat het een uurtje rijden is.
    Maar Tui vliegt (op vrijdag) pas om 15.00 uur dus we zijn pas om 19.30 uur op Sanford.
    Voordat je daar weg bent en je huurauto hebt, ben je wel 1,5 tot 2 uur verder gok ik. Als we pech hebben. Of hebben we dan mazzel? geen idee eigenlijk.
    Om nou met 2 kids, om half 10 (02.30 nederlandse tijd) na een vlucht van 9 uur nog te gaan rijden... ik weet het niet.
    Dus...om een lang verhaal wat korter te maken.
    Is er een goed budget hotel op mini afstand van het vliegveld? We overwegen namelijk om dat een nachtje te doen en dan 's morgens de auto te halen en dan naar de villa te rijden.
    Bedankt voor het meedenken!

    groet Tamara

  2. Top | #2
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Hotel nabij vliegveld Sanford ivm met laat aankomen

    Hallo Tamara, zie onderstaande link. Afstand naar vliegveld staat erbij.

    http://www.booking.com/searchresults...st_landmark=cc

  3. Top | #3
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Hotel nabij vliegveld Sanford ivm met laat aankomen

    Hey Tamara,

    Als je dan toch tegen die tijd in Kissimmee/Davenport een villa hebt geboekt zou ik er voor kiezen om vanaf Sanford meteen naar je villa te rijden. Het is inderdaad een klein uurtje rijden over de 417 ( tolweg ). De 417 is om dat tijdstip helemaal niet druk dus lekker relaxed rijden, en als de kids moe zijn slapen ze onderweg ongetwijfeld al en bij aankomst in de villa leg je ze meteen in bed.

    Je zou inderdaad voor een hotel kunnen kiezen in de buurt van Sanford, maar denk dat je met het ernaar toe rijden en eer je ingecheckt bent in het hotel/motel toch ook een klein uurtje verder bent.
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  4. Top | #4
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Hotel nabij vliegveld Sanford ivm met laat aankomen

    Ik zou ook lekker doorrijden naar de villa. De kinderen hebben al een lange vliegreis achter de rug en dat uurtje extra maakt dan niet meer zo veel uit. Met het tijdsverschil ben je toch al van slag. Ik weet niet hoe oud jullie kinderen zijn maar mogelijk hebben ze al wat geslapen in het vliegtuig.
    Mijn ervaring van vele reizen met onze kinderen is dat kinderen flexibeler zijn dan wij denken ;D
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2016
    Berichten
    64

    Standaard Re: Hotel nabij vliegveld Sanford ivm met laat aankomen

    Ik zou ook lekker doorrijden, wij vliegen op Miami, landen daar om 20.40 Miami tijd, en rijden dan door naar ons huis in Fort Lauderdale. Dit doen wij eigenlijk altijd, en gaat ook goed met de kids.

  6. Top | #6
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Berichten
    24

    Standaard Re: Hotel nabij vliegveld Sanford ivm met laat aankomen

    Bedankt voor de tips! Besloten om inderdaad door te rijden! Villa kunnen we betreden tot hoe laat we willen!

  7. Top | #7
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    545

    Standaard Re: Hotel nabij vliegveld Sanford ivm met laat aankomen

    Verstandige keus! Kunnen jullie meteen met de vakantie beginnen, anders moet je de volgende dag weer verplaatsen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •