Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: Ervaringen met Roomsxxl

  1. Top | #1
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Ervaringen met Roomsxxl

    Zojuist via deze site (roomsxxl.nl) de volgende boeking gedaan:

    Sunsol International drive
    16/07 - 23/07 7 nachten inclusief ontbijt

    Voor €110 direct en $63 bij aankomst. Dit zou dus gaan om €24 per nacht!

    Heb het hele internet inmiddels gehad maar kom, met uitzondering van 1 Tripadvisor pagina waar ook niemand iets negatiefs weet te benoemen, helemaal niets tegen.

    "When something seems too good to be true, it usually is." en daarom richt ik mij tot het Floridaforum, iemand een (negatieve) ervaring ?

    Heb bewust met mijn Creditcard betaald, dus in een worst case scenario schrijf ik Mastercard aan en krijg ik alles terug.. Wij vonden het het gokje in ieder geval waard.
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Ervaringen met Roomsxxl

    De website is sinds 2014 actief. De registratie ervan klopt iig met wat er op de contact-pagina staat.
    International Drive kun je soms best goedkoop slapen. Maar dit is idd wel erg goedkoop. Op Trivago kom ik niet lager dan 80 euro tegen voor dit hotel.

    Je zou ook met het hotel kunnen mailen of ze een boeking hebben staan. Zie http://www.sunsolhotels.net/internat...act-us?lang=en
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Ervaringen met Roomsxxl

    Inderdaad direct even Sunsol aangeschreven en vrijwel direct antwoord dat het inderdaad bevestigd is. M.u.v. de 63$ betalen wij bij aankomst helemaal niets. Niet gek voor 7 nachten midden juli! Hiermee kan ik dus mijn eigen vraag in dit topic beantwoorden: ik heb een positieve ervaring met roomsxxl.nl
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  4. Top | #4
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Ervaringen met Roomsxxl

    Prima deal dus. En voor wat je bespaard hebt kun je leuke dingen doen in Orlando
    Ontbijt zou ik alleen niet teveel van voorstellen als ik Trip zo lees. Maar goed, Denny's ben je voor een appel en een ei ook klaar.
    Laatst gewijzigd door Njit; 30-03-16 om 19:20.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #5
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Ervaringen met Roomsxxl

    Met het uitgeven van het bespaarde bedrag verwacht ik inderdaad weinig problemen! Zag het inderdaad van het onbijt maar met o.a. een iHop en inderdaad een Denny's om de hoek komt dat ook goed.
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  6. Top | #6
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Ervaringen met Roomsxxl

    Per kamer per nacht of per persoon per nacht?

    35-40 dollar per kamer voor een simpel logement is niet heel ongebruikelijk. Maar als dit inderdaad voor een kamer is, dan is het wel erg goedkoop.

  7. Top | #7
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Ervaringen met Roomsxxl

    Per kamer per nacht! Zag inderdaad voorheen ook de tarieven van 40$ +- maar €24 is wel heel goedkoop. Kan helaas geen link sturen want het is inmiddels niet meer te boeken.
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  8. Top | #8
    Stamgast Roshelle's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    174

    Standaard Re: Ervaringen met Roomsxxl

    We gaan het zien! Hoe erg kan het zijn? Mochten we nog wat bij moeten betalen dan is dat gelukkig nog steeds goedkoper dan het hotel wat we eerst hadden geboekt. Genoeg ontbijt gelegenheden in de omgeving gelukkig, ik ben toch niet zo'n grote eter 's ochtends! :-)

  9. Top | #9
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Ervaringen met Roomsxxl

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roshelle Bekijk Berichten
    Genoeg ontbijt gelegenheden in de omgeving gelukkig, ik ben toch niet zo'n grote eter 's ochtends! :-)
    Dat wordt nog een uitdaging - buiten de deur ontbijten als je geen grote eter bent.

  10. Top | #10
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    871

    Standaard Re: Ervaringen met Roomsxxl

    Wat mij enorm opvalt is dat de lay-out van roomsxxl.com heel erg lijkt op motel6.com.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •