Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Even voorstellen: Armara

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Berichten
    24

    Standaard Even voorstellen: Armara

    Hello!

    Mijn naam is Tamara. ik heb mij heel lang geleden aangemeld en voorgesteld op het forum. Maar nu komt onze vakantie naar Florida toch echt in zicht dus ik doe het even opnieuw.
    Volgend jaar april/mei gaan we, mijn man, 2 dochters (5 en 11) en ik 3 weken rondreizen door Florida. Het is onze eerste keer dat we naar the sunshine state gaan! Wel zijn we eerder in Amerika geweest.
    Ik ben al best lang bezig met voorbereiden en we hebben er ook enorm veel zin in.
    Onze planning in het kort:
    Vliegen met Tui fly (ben niet zo'n vliegheld..dus lekker rechtreeks, in een fijn stil(ler) toestel, nederlands voor de kids etc... ja, kan veeel goedkoper.. I now..;-)).
    Verblijven eerst 6 dagen in Orlando (kissimmee, villa... niet te druk programma..alleen seaworld en islands of adventure..en lekker veel chill dagen)
    Dan een paar dagen in clearwater beach (strand, zee, little toot, pier)
    Dan naar Sanibel Island (dochter is dol op mooie schelpen) 1 nachtje.
    Dan door naar de Everglades (airboat, liefst een kleintje..maar zag al veel goede tips op het forum!!)
    Dan 2 dagen op Islamorada (dolphin Swim met zn vieren bij theater of the seas- enige plek volgens mij waar je al vanaf 5 jaar met dolfijntjes mag zwemmen)
    Dan een paar dagen Key West.
    Dan 3 dagen Miami Beach
    Dan 3 daagse mini cruise naar de Bahama's met royal Carribean's enchantment of the seas (Coco Cay en Nassau)
    En dan vliegen we vanaf Miami weer terug..
    Heel wat miles maar geen probleem voor ons en de kids!
    Moeten uiteraard alles nog boeken. Wel al veel hotels/villa's/car rentals vergeleken!

    groetjes!

  2. Top | #2
    Florida Groupie nicolea's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Etten-Leur
    Berichten
    408

    Standaard Re: Even voorstellen: Armara

    Leuk! En joh..Tuifly is heerlijk hoor, wij hebben genoten van de rechtstreekse vlucht Veel plezier met de voorbereidingen!
    Kissimmee&Cape Coral 8-22 augustus 2014
    http://ammerlaantjes.blogspot.nl/
    Kissimmee&Cape Coral 27 april-11 mei 2019
    https://ammerlaantjes2019.blogspot.com/

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Berichten
    24

    Standaard Re: Even voorstellen: Armara

    Leuk om te horen Nicolea, bedankt!

  4. Top | #4
    Vaste Bezoeker edbet's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Berkel en Rodenrijs, Netherlands
    Berichten
    60

    Standaard Re: Even voorstellen: Armara

    Welkom en wat een heerlijk vooruitzicht! En het rijden daar valt zo mee in vergelijking met hier. Dat vind ik tenminste. Er is zoveel te zien. Wij zijn nog nooit met Tuifly geweest. We vliegen altijd met een tussenstop. Dat bevalt ons prima en onze portemonnee ook . Succes met plannen!

  5. Top | #5
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Even voorstellen: Armara

    Welkom en veel plezier met de voorbereidingen! Hier nog een Tui fan, hou van de rechtstreekse vlucht en vind het gewoon een prima maatschappij om mee te vliegen. Heb wel de mazzel dat ik buiten het hoogseizoen om weg kan, en dus meestal een aanbieding kan boeken.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  6. Top | #6
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Even voorstellen: Armara

    Hoi Tamara,

    Lekker alles goed uitzoeken, met name met de kids erbij
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  7. Top | #7

    Standaard Re: Even voorstellen: Armara

    Welkom!
    De reis klink super leuk
    Ik houd ook niet van vliegen, daarom betaal ik meestal ook wat meer om rechtstreeks te kunnen. Ik snap helemaal wat je bedoelt.
    Heel veel voorbereidingsplezier!
    Reis mee door Amerika! Blogs, Info, Tips & Roadtrip Tricks: www.stripesandstars.nl



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •