Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 345
Resultaten 41 tot 42 van de 42

Onderwerp: Boeken via UK disney site

  1. Top | #41

    Standaard Re: Boeken via UK disney site

    Klopt het nou dat twee weken met zijn vieren( 2 volwassen 2 kids) met alles er op en eraan (zonder vlucht) rond de 8000,-- kost

  2. Top | #42
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Boeken via UK disney site

    Dat kan. Hangt er vanaf wanneer je gaat en in welk hotel je verblijft. En ook wat je alles er op en eraan vindt. Ik heb eens gekeken voor een moderate met dining plan eind juli 2017 en dat komt op 7500 euro. De goedkoopste kamers voor een moderate waren in de periode niet beschikbaar. Voor een value met dining plan komt het op 5800 euro. Ik heb zelf geboekt voor september 2018 voor 3 volwassenen 10 dagen dining plan en deluxe (villa) voor 5400 euro. En toen kreeg je er nog een $200 gift card bij. Memory maker zit er ook in alle gevallen bij.

    Vroeg boeken loont: Zelfde maar dan voor 2018 is voor een moderate 5600 euro + $200 gift card en value 5400 euro maar zonder gift card.
    Laatst gewijzigd door Mushu; 16-06-17 om 01:37.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •