Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 42

Onderwerp: Boeken via UK disney site

  1. Top | #31
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Locatie
    Houten
    Berichten
    18

    Standaard Re: Boeken via UK disney site

    Heeft iemand voor mij de UK link? Ik zie alleen de Ierse voorbij komen... Thanks

  2. Top | #32
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Berichten
    24

  3. Top | #33
    Vaste Bezoeker gayka's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    59

    Standaard Re: Boeken via UK disney site

    Ik heb net even voor de gein naar het prijsverschil gekeken tussen de Engels en Ierse site. Als ik de Engelse omreken (GWK) dan is deze voor 4 personen rond de €50.-- goedkoper, nu vind ik €1667,51 nog een hoop geld. Als je kijkt wat je betaald voor 5 dg (5 dg voor de prijs van 4) bij bv "Ticketmomma " dit is dan omgerekend €1334,75, dan valt het eigenlijk wel weer mee. Ik weet nog niet wat ik ga doen, we gaan in ieder geval naar WDW in Oktober dat is zeker

  4. Top | #34
    Vaste Bezoeker Roy Reuter's Avatar
    Ingeschreven
    May 2016
    Locatie
    Rotterdam, NL
    Berichten
    97

    Standaard Re: Boeken via UK disney site

    Wij hebben via de Engelse site nu voor de derde keer geboekt. 21 nachten in Coronado Springs met FREE dining en 21 dagen toegang tot alle parken, $200 disney giftcard en FREE memory maker (niets is uiteraard FREE, maar toch) en hebben 3700 euro betaald voor 2 personen. Wij vonden dat eigenlijk wel redelijk. Als je 21 dagen in een beetje redelijk hotel buiten Disney gaat zitten en elke dag je eigen maaltijden moet betalen en nog toegang tot de parken moet betalen, ben je ook ongeveer zoiets kwijt.

  5. Top | #35
    Vaste Bezoeker gayka's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    59

    Standaard Re: Boeken via UK disney site

    Gisteren gebeld, en de kaart kun je gebruiken vanaf de datum die er staat, dus stel je hebt er 9-9-2016 staan, dan is de kaart ook pas te gebruiken vanaf die datum.
    het is een beetje laat, maar Richie heb jij naar Amerika gebeld of naar Engeland, als je naar Engeland heb gebeld heb je dan voor mij dit nr. en dan bedoel ik niet dat 0800 nr. mag ook per PB bedankt alvast.

  6. Top | #36

    Standaard Re: Boeken via UK disney site

    Geboekt via de UK site, nu op de link in My Disney Experience aan het wachten... Wat is de ervaring hier in? Hoe lang duurt het gemiddeld?
    'Christ en Judith op Reis' webpagina: www.christenjudithopreis.blogspot.com

    2008, 2010, 2013, 2016, 2018, 2019 (en plannen voor 2022)

  7. Top | #37
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Boeken via UK disney site

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kikimeisje Bekijk Berichten
    Geboekt via de UK site, nu op de link in My Disney Experience aan het wachten... Wat is de ervaring hier in? Hoe lang duurt het gemiddeld?
    Ik weet dat het niet direct was weet ik nog wel maar hoe lang kan ik me niet meer herinneren. 24 uur of een paar dagen?

  8. Top | #38

    Standaard Re: Boeken via UK disney site

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mushu Bekijk Berichten
    Ik weet dat het niet direct was weet ik nog wel maar hoe lang kan ik me niet meer herinneren. 24 uur of een paar dagen?
    Zo snel! Echt?
    In de mail stond Up to 7 days maar toen ik belde zeiden ze dat 't meer Up to 2 weeks is... Niet dat ik al veel kan doen... maar 'kwil 't gewoon zien...
    'Christ en Judith op Reis' webpagina: www.christenjudithopreis.blogspot.com

    2008, 2010, 2013, 2016, 2018, 2019 (en plannen voor 2022)

  9. Top | #39
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Boeken via UK disney site

    O echt zo lang. Zo ook kunnen hoor, ik weet het echt niet meer. Maar 2 weken was het niet dat had ik dan wel onthouden. Hier iemand met dezelfde vraag: https://www.disboards.com/threads/re...o-mde.3598490/

  10. Top | #40

    Standaard Re: Boeken via UK disney site

    Dank je voor de link...

    Helaas toch een iets ander verhaal als wat ik te horen kreeg toen ik vandaag weer belde. Eerst wilden ze me weer een week laten wachten! Maar dat voelde erg 'kastje-muur' dus daar kon ik niet zomaar mee akkoord gaan. Toen kreeg ik te horen dat het normaliter idd max een week duurde maar dat ze een nieuw systeem hebben waardoor er vertraging is, en dat er zo veel boekingen zijn nu vanwege de aanbieding, dat ze achter lopen met het handmatig aanmaken van de links... vreemd... niet echt modern ook...
    Ik had er zo'n rotgevoel over dat ik de jongeman toch nog maar eens gevraagd heb of de boeking wel goed was gegaan en toen wist ie me precies te zeggen wat ik geboekt had. Ik weer gerustgesteld...
    Tenslotte zei hij ook nog dat het in de toekomst de bedoeling is dat je pas 200 dagen voor je incheck in kunt loggen...

    Niet fijn allemaal maar ik wacht dus nog maar wat langer...
    'Christ en Judith op Reis' webpagina: www.christenjudithopreis.blogspot.com

    2008, 2010, 2013, 2016, 2018, 2019 (en plannen voor 2022)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •