Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 42

Onderwerp: Boeken via UK disney site

  1. Top | #1

    Standaard Boeken via UK disney site

    Hoi Allemaal,

    Vorig jaar zijn we voor het eerst naar Florida geweest en wat was dat geweldig zeg!
    Ik ben aan het kijken of we weer terug kunnen gaan en nou zag ik dat op geen enkele website nog bijvoorbeeld volgend jaar de meivakantie te boeken is. Maar op de engelse disney world site is dit wel al mogelijk incl alle tickets en het diningplan. Is dit echt 2 good 2 be true ?
    Is het handiger om te wachten tot er ook acties op deze data komen? Het zou nu 6500,- zijn voor 5 pers (2 vol + 3 kinderen 5,3 en 1 jaar) en dan is het een kamer in AoA incl diningplan & 14 days ultimate tickets en memory maker.

    Gr linn

  2. Top | #2
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Boeken via UK disney site

    Later dit jaar komt er op de engelse site zeer waarschijnlijk wel weer de actie met free dining en een $200 of $100 giftcard. Ik zou daarop wachten!

  3. Top | #3

    Standaard Re: Boeken via UK disney site

    Maar je mag dus wel boeken via hun site als Nederlander... En zou de free dining ook beschikbaar zijn in volgend jaar april/mei?

  4. Top | #4
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Boeken via UK disney site

    Ja, je mag zeker boeken via hun site. Kijk ook eens naar de Ierse site, dan heb je het bedrag gelijk in euro's (hebben dezelfde aanbiedingen als de UK site): https://www.disneyholidays.ie/walt-disney-world/. Ik heb een keer geboekt via de UK site en ook een paar keer via de ie site.
    Tot nu toe hebben ze steeds een super aanbieding ergens halverwege het jaar voor het jaar daar op. Dus in juni 2015 heb ik geboekt voor juni 2016: hotel (moderate), free dining (quickservice), free memorymaker, ultimate ticket (14 dagen voor 7 dagen) en $200 gift card. De quickservice dining heb ge-upgrade tot het gewone diningplan. De ervaring is dat je bijna niets meer uitgeeft terwijl je in Disney World bent (voor de souvenirs heb je de $200 gift card).
    De aanbieding wordt naarmate de tijd vordert steeds minder, $200 wordt $100 en uiteindelijk 0 en free dining gaat eraf. De site dus goed in de gaten houden en boeken als de aanbieding net uit is.

  5. Top | #5

    Standaard Re: Boeken via UK disney site

    super dankjewel! Ik had inderdaad ook op de ierse site gekeken maar daar kwam ik weer net iets duurder uit ondanks dezelfde aanbieding en data..
    Wat ik mij afvraag is zo'n diningplan voldoende voor een gehele dag eten of haal je zelf dan ook wel nog eten die je gewoon betaald?

  6. Top | #6
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Boeken via UK disney site

    Ik betaal mijn ontbijt altijd zelf maar dat is een stuk fruit en yoghurt dus vrij goedkoop. Met refill mug (zit ook bij het diningplan) haal je wat te drinken (thee, koffie, choco, soda). Als je het heel slim aanpakt dan hoef je ook geen ontbijt meer te kopen. Je krijgt een refill mug die te gebruiken is op het resort waar je slaapt, per dag een snack, quick service (drinken, hoofd en na) en table service (drinken, hoofd en na). (Tegenwoordig mag je het drinken en de na bij de quickservice wisselen voor elk item dat als snackcredit telt.) Dus je zou tussen de middag een hamburger met friet kunnen nemen (hoofd), een sapje en een toet. Als je dan water drinkt (is gratis) dan kan je het sapje en de toet als ontbijt gebruiken. Of je gebruikt je snackcredit als ontbijt met je refill mug. Ik probeer altijd een dure snack te nemen want anders vind ik het zonde (een banaan is $1,50 of zo maar je hebt ook snacks van $5,99). Als je op je resort eet dan kan je de refill mug gebruiken voor drinken. Neem dan een flesje van het een of ander die je later op kan drinken bijvoorbeeld bij het ontbijt de volgende dag. Mogelijkheden zat dus. Bij mijn laatste bezoek had ik op de laatste dag nog iets van 4 snackcredits over, niet zo goed ingeschat dus! Die had ik dan misschien toch beter voor het ontbijt kunnen gebruiken. Uiteindelijk heb ik er lekkers voor gekocht dat ik mee naar huis heb genomen en aan familie heb gegeven.

  7. Top | #7

    Standaard Re: Boeken via UK disney site

    Ok dat verduidelijkt al echt onwijs veel meer...
    Nu zit ik voor de kinderen te denken aan het resort AoA omdat we daar toen geweest zijn en ze dan 5,3 en 1 jaar zullen zijn denk ik dat dat wel een geweldig resort zal zijn voor ze.. Maar nu zie ik ook regelmatig POR riverside voorbij komen of CBR.. Dit zijn moderate resorts voor minder dan de prijs van AoA.. Het voordeel van AoA vindt ik de suites en dus een aparte slaapkamer, wat zijn de voordelen van de moderate resorts?

  8. Top | #8
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Boeken via UK disney site

    AoA is echt heel leuk! Maar inderdaad de suites zijn behoorlijk duur. Je zou ook kunnen kijken of 2 kamers (naast elkaar met tussendeur) niet goedkoper zijn. Riverside en CBR zijn ook mooie resorts maar zullen vooral volwassenen meer aanspreken. Al heeft CBR een van de leukste pools van alle value en moderate resorts. Ik ga dit jaar zelf weer naar CBR (de kamers zijn hier pas gerenoveerd) want het is ons 2 jaar geleden goed bevallen. Zelf vind ik Coronado Springs het mooiste resort maar Riverside is misschien wel een goede tweede.
    Het verschil tussen de moderate en value resorts is vooral de wat meer luxere uitstraling van de moderate resorts. Ook is er geen tableservice restaurant op een value resort en zijn de zwembaden altijd zonder glijbaan (beide wel te vinden op de moderate resorts). Vooral de tuinen van de moderate resorts zijn veel uitbundiger en mooier dan die van de value. AoA is een nieuwer resort en de thematisering is echt goed gedaan (vooral het Cars gedeelte). De gewone kamers verschillen niet veel tussen de resorts. Er zijn sinds de renovatie veel kamers op CBR die een extra uitklapbed hebben en dus slaapplaats aan 5 personen bieden. Of aan 4 waarvan er 2 niet bij elkaar in 1 bed willen.
    Kijk wat je aanspreekt en beslis of je echt niet met z'n allen op 1 kamer wil. Wat je dan ook kiest, het is altijd goed. Er zijn ook suites op het All Starts Music resort, ik weet niet of die goedkoper zijn. Maar dat resort is ouder en het thema zal kinderen veel minder aanspreken.

  9. Top | #9

    Standaard Re: Boeken via UK disney site

    hoi Mushu,
    nog bedankt voor je reactie.. Hier was het een beetje druk... Dankjewel voor je uitleg! We gaan inderdaad alles nog maar even op een rijtje zetten...

  10. Top | #10
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Boeken via UK disney site

    Hij is er weer:

    Disney is offering the Free Dining deal to United Kingdom residents, PLUS you’ll receive a $200 Disney Gift Card and Disney’s 14-Day Ultimate Ticket for the price of a 7-Day ticket. However you’ll need to book prior to July 7, 2016, for arrivals between January 1 – March 29, 2017 and April 17 – November 30, 2017.
    If you stay at a selected Disney Hotel for a minimum of 5 nights with a ticket package, you’ll benefit in three ways:

    1. FREE Disney Dining for your whole party throughout your entire stay at Walt Disney World.

    2. FREE $200 Disney Spending Money.

    3. Disney’s 14-Day Ultimate Ticket which includes unlimited entry to ALL six parks for a price of a Disney’s 7-Day Ultimate ticket.

    This offer is available on participating Disney Moderate, Deluxe Villa or Deluxe Resort hotel stays with tickets.

    En uit ervaring weten we (hier op het FF) dat deze aanbieding ook voor ons Nederlanders boekbaar is. De aanbieding is ook te vinden op de Ierse site: https://www.disneyholidays.ie/walt-disney-world/




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •