Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Hardloopwedstrijden in Florida

  1. Top | #1
    Stamgast deh78's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    178

    Standaard Hardloopwedstrijden in Florida

    Hoi,

    Het is alweer 5 jaar geleden dat ik voor het laatst naar Florida geweest ben.
    In de tussen tijd ben ik begonnen aan hardlopen en ook wedstrijden mee gaan lopen.
    Nu zijn we in September voor 2 weken in Orlando en lijkt me het leuk om eens aan een hardloopwedstrijd mee te doen daar ergens.
    Ik zou graag 5,10 of 10 miles willen lopen.

    Zijn er mensen mer ervaringen of tips ?

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Hardloopwedstrijden in Florida

    Alleen met de WDW runs. Mijn vader heeft de 1/2 en hele Marathon gelopen (beide meer dan 1x), mijn moeder en ik de 5k en ik zelf nog een keer de halve marathon. Is altijd goed georganiseerd en sfeervol. Weet niet of het Disney is maar je wordt enorm gemotiveerd en het doet er niet toe hoe snel of langzaam je bent, dat je mee doet wordt het meest gewaardeerd. En dan de dag er na met je medaille en t-shirt rondlopen en heel veel complimenten krijgen. Helaas heeft WDW in september geen wedstrijden. Begin november dacht ik wel dus misschien is dat een optie. Houdt er wel rekening mee dat het snel erg warm is en een hoge luchtvochtigheid, ook al 's morgens heel vroeg. Moet je wel tegen kunnen.

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2010
    Berichten
    38

    Standaard Re: Hardloopwedstrijden in Florida

    Op de volgende website zijn hardloopwedstrijden in Florida terug te vinden.
    http://www.runningintheusa.com/Race/...tate=FL&Page=1
    Zelf even gekeken voor de maand juli 2016. Volgens een eerste indruk is het inschrijfgeld voor een kleine wedstrijd hoger dan in Nederland



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •