Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Even voorstellen: Cvdland

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Locatie
    Friesland/Groningen
    Berichten
    3

    Standaard Even voorstellen: Cvdland

    Hallo allemaal,

    Mijn naam is Chantal, samen met mijn vader, moeder en broer staat komend augustus onze derde reis naar Amerika gepland. Dit zal de tweede keer naar Florida worden.

    Ik ben via mijn moeder op dit forum gekomen. Mijn moeder leest hier namelijk altijd veel blogs maar reageert nooit haha.

    Tijdens onze eerste reis naar Amerika in 2011 hebben we een reisverslag bijgehouden. Dit is altijd erg leuk om terug te lezen. De tweede reis naar Amerika was naar Florida en dit was in 2014. Hier hebben we in 8 dagen een rondreis door Florida gemaakt. We zijn begonnen in Orlando, van daar zijn we naar St. Petersburg gereden, toen door naar Fort Myers en zijn we geëindigd in Miami Beach. Florida is ons zo goed bevallen dat we graag nog een keer terug wilden en dan het liefst wat langer. Nu staat dus in Augustus een vakantie naar Florida gepland van ongeveer 3 weken. Hier kijken we nu al erg naar uit!

    Samen met mijn moeder bekijken we veel van de blogs die bij worden gehouden door andere leden van het Florida forum, halen we hier tips vandaan en krijgen we alleen maar meer zin in de vakantie!

    Ook hebben we besloten om weer een blog bij te gaan houden. Tot nu toe staat er alleen een voorstellende blog op met een link naar het reisverslag van 2011 en wat foto's van 2014. Dit is de link naar de blog: http://chantalflorida.blogspot.com

    We hopen dat jullie het leuk gaan vinden om onze blog te gaan volgen!

    Liefs, Chantal

  2. Top | #2
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Even voorstellen: cvdland

    Weer echt iets om naar uit te kijken .
    Veel succes met het speurwerk, en als je kunt, vergeet de keys niet tijdens de komende reis. Zeker de moeite waard!
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •