Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 19

Onderwerp: Reisverslag Ruud2004: Orlando, Panhandle en een stukje Texas

  1. Top | #1
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    't Gooi
    Berichten
    145

    Standaard Reisverslag Ruud2004: Orlando, Panhandle en een stukje Texas

    Eind juni vetrekken we weer naar Florida. Vanuit Orlando eerst naar het noordwesten (Panhandle), daarna een stukje Texas en eindigen weer in Orlando.

    Meelezen kan via www.ruud2004.wordpress.com

    Ook van onze reizen naar Florida van 2011 en 2014 hebben een reisverslag gemaakt en zijn ook via deze link te bekijken.

    Veel leesplezier,

    Ruud

  2. Top | #2

    Standaard Re: Reisverslag Ruud: Orlando, Panhandle en een stukje Texas

    Leuk! Ik ga meelezen. Ben ook heel benieuwd naar Texas
    Veel voorbereidingsplezier!
    Reis mee door Amerika! Blogs, Info, Tips & Roadtrip Tricks: www.stripesandstars.nl

  3. Top | #3
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    't Gooi
    Berichten
    145

    Standaard Re: Reisverslag Ruud: Orlando, Panhandle en een stukje Texas

    Thanks, wij zijn ook benieuwd naar het stukje Texas wat we doen. Trouwens ook naar het noordwesten van Florida wat we gaan bezoeken. Daar lees je op de diverse fora bijna niets over.

  4. Top | #4
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Reisverslag Ruud: Orlando, Panhandle en een stukje Texas

    Ik ben wat jaren geleden een paar dagen in NW Florida (Pensacola)en Alabama geweest en toen naar Orlando.
    Is echt de moeite waard.
    Mooie stranden, vergeet de marinebasis met museum niet.

  5. Top | #5
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    't Gooi
    Berichten
    145

    Standaard Re: Reisverslag Ruud: Orlando, Panhandle en een stukje Texas

    Oké, welke marinebasis bedoel je? Hebben wel Eglin AFB op het oog om te bezoeken.

  6. Top | #6
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Reisverslag Ruud: Orlando, Panhandle en een stukje Texas

    Hoi, ik lees net je blog, zie even niet waar ik kan reageren, maar hier een tevreden klant van TUI.
    Het eten is (vind ik) erg redelijk. Je krijgt wat water en koffie/thee, en drinken en overige snacks kun je kopen. En dat is niet duurder dan drinken op Schiphol inslaan.
    Het entertainmentsysteem is alleen leuk als je bijna geen films kent (zoals ik) anders skippen en zelf wat meenemen.
    Het voordeel, de rechtstreekse vlucht, is ideaal! Wel kan het op Sanford soms wat lang duren bij immigration.
    Voor de terugvlucht is het vliegveld ideaal, zo ingecheckt, en nooit druk op de luchthaven. Wel maar 1 restaurantje, en 2 winkels. Weet niet of je rookt (ik niet meer) maar ook een rookruimte, lekker buiten in de zon.

    Leuke trip hebben jullie in het vooruitzicht, heb me aangemeld!
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  7. Top | #7
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Reisverslag Ruud: Orlando, Panhandle en een stukje Texas

    Laatst gewijzigd door knaapje; 08-03-16 om 16:34.

  8. Top | #8
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    't Gooi
    Berichten
    145

    Standaard Re: Reisverslag Ruud: Orlando, Panhandle en een stukje Texas

    @Knaapje: Thanks, dat Navalmuseum ziet er goed uit, we komen er praktisch langs.

    @Cindy: Bedankt voor je info, viel mij gewoon op dat de vliegervaringen met de Dreamliner overwegend negatief zijn. Had ik niet verwacht, ligt ook niet aan het toestel zelf, maar aan wat TUI er mee heeft gedaan.

  9. Top | #9
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Reisverslag Ruud: Orlando, Panhandle en een stukje Texas

    Tja, de ruimte zelf is natuurlijk niet super, volgepropt met stoelen. Zat zelf economy, upgraden naar Comfort was ontzettend duur omdat ik via Vliegtarieven.nl had geboekt.
    Maar de economy is wel erg krap hoor. Het is te doen, maar daar is ook alles mee gezegd
    Vond het vooral opvallend dat je de motoren een stuk minder hoort in de Dreamliner, het is een stuk rustiger in de cabine.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  10. Top | #10
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Reisverslag Ruud: Orlando, Panhandle en een stukje Texas

    wij zijn paar jaar geleden naar het Cavern statepark geweest in Marianne,FL ... echt een aanrader!
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •