Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 13 van de 13

Onderwerp: Even voorstellen: Furb89

  1. Top | #11
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    stein
    Berichten
    237

    Standaard Re: Voor het eerst naar amerika, florida

    Wij zijn in 91 de eerste keer naar Florida geweest. Sindsdien vele andere staten bezocht, waaronder 2x het zuid westen, NY, Washington DC en vele andere plaatsen. Maar op het einde van zo'n trip had ik toch altijd het gevoel dat ik iets miste, juist, Florida.
    Wij zijn geen pretpark en strandmensen, maar we vervelen ons er geen minuut. Er is zoveel te zien vanaf het noorden tot op de keys. Inmiddels zijn onze kinderen en kleinkinderen ook al besmet met het Floridavirus. Het is een mooie, betaalbare staat om kennis te maken met de USA, je zult er geen spijt van krijgen.
    Er staan heel veel reisverslagen op dit forum, hier kun je een indruk krijgen wat er allemaal te doen en zien is

  2. Top | #12

    Standaard Re: Voor het eerst naar amerika, florida

    Leuk dat je de reis gaat maken naar Amerika!
    Mijn eerste Amerikareis ging naar het zuidwesten. Qua natuur is dat veel diverser dan Florida en vind je er hele bijzondere parken.
    Maar Florida is ook fantastisch (Er is niet voor niets zo'n forum)
    En ik heb een blog geschreven waarom Florida de ideale vakantiebestemming is, om de keuze nog moeilijker te maken:
    http://www.stripesandstars.nl/11-red...bestemming-is/

    Maar waarschijnlijk vind je Amerika na de eerste reis zo leuk dat je vast nog wel een keer terug gaat en dan de andere kant kunt doen.
    Veel voorbereidingsplezier en succes met kiezen!
    Reis mee door Amerika! Blogs, Info, Tips & Roadtrip Tricks: www.stripesandstars.nl

  3. Top | #13
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Even voorstellen: Furb89

    Voor de eerste keer USA is Florida zeker niet slecht, mits je van mooie stranden, lekker weer en palmbomen houdt.
    Mooi alternatieven zijn de oost en westkust van de USA waar ook veel te zien is.

    Persoonlijk vond ik de westkust (San Francisco, Los Angeles, Las Vegas) een mooier en diverser gebied. Florida heeft wat minder afwisseling maar heeft natuurlijk de keys, de everglades de mooie stranden etc.
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •