Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Crystal River naar Tampa

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    56

    Standaard Crystal River naar Tampa

    Hey kenners! Weer een vraagje om mijn reisplanning meer definitief te maken.

    We hebben 1 dag voorzien om van Crystal River naar Tampa te rijden. Op die dag hebben we op volgende al gepland:

    1. Snorkelen met manatees via Birds Underwater
    2. Kleiduif schieten in Land-O-Lakes sporting Clays (indien open)

    Verder hadden we nog graag minstens 1 ding toegevoegd om de dag compleet te maken, maar ik kan helemaal niet kiezen. Hopelijk heeft iemand van jullie één (of meerdere) van volgende opties reeds bezocht:

    - Doorrijden naar Fort De Soto State Park
    - Doorrijden naar Clearwater (beach)
    - Doorrijden naar Honeymoon Island State Park
    - Brooker Creek Preserve
    - Weeki Wachee State Park

    Ik weet dat ze niet allemaal te vergelijken zijn, maar naar welk(e) van deze gaat jou voorkeur? Indien mogelijk, zou je ook een tijd kunnen aangeven hoe lang je ongeveer nodig hebt om 'het' gezien te hebben?

    Alvast heel vriendelijk bedankt,

    Matthias!
    Laatst gewijzigd door fa341009; 02-03-16 om 17:54.

  2. Top | #2
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Crystal River naar Tampa

    Twee weken geleden zijn we nog in Brooker Creek Preserve (17 feb.) geweest en vonden het daar heel erg mooi. Mooi uitgezette wandelingen in diverse afstanden.
    http://www.brookercreekpreserve.org/ en http://www.brookercreekpreserve.org/...ing-Trails.pdf

    Op 16 feb. zijn we weer op Honeymoon Island geweest en hebben daar de Osprey Trail gelopen. We vinden ook dit een heel mooi gebied. We zijn daar naar het strand (Pet Beach) geweest op het zuidelijke puntje. Dit is het strand waar ze ook met honden mogen komen maar dit is wel het mooiste strand op het eiland (vinden wij). Je kijkt dan zo op Caladesi Island.

    Op 16 feb. zijn we ook (voor mij inmiddels de 4e keer) naar Weeki Wachee geweest. Met name voor de boat tour. Verder is er niet veel meer te zien. Je bent te veel afhankelijk van showtijden en de indertijd hele mooie roofvogelshow wordt niet meer gedaan. Het geld niet meer waard.

    Fort de Soto SP vinden wij (maar dat is slechts onze mening) niet echt de moeite waard en ook Clearwater Beach vinden we overrated. We hebben zó veel mooiere stranden gezien in Florida.

    Hier ons verslag:http://www.schoutenjanssen.nl/
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  3. Top | #3
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Crystal River naar Tampa

    Weeki Watchee! Dit is een van de leukste, origineelste en meest oubollige attracties van heel Florida. Zo in de jaren veertig blijven steken. En het kost nog eens geen drop ook.

    http://www.floridaforum.nl/showthrea...-Springs/page2



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •