Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 42

Onderwerp: Reisschema FloridaFabian & iRoshelle juli 2016

  1. Top | #1
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Reisschema FloridaFabian & iRoshelle juli 2016

    Ons reisschema staat allesbehalve vast en is op dit moment vooral afhankelijk van hotelprijzen dus verwacht tot juli een aantal wijzigingen. Het begin van onze reis staat echter wel vast en er zijn een aantal dingen die wij sowieso willen doen dit jaar. Wij twijfelen vooral aan het bezoeken van de 'linkerkant' van Florida (Golfkust). Wij komen geen van beide voor het eerst in Florida dus nemen vooral de tijd op de plekken die wij leuk vinden.

    Wij hebben de intentie om een 14 dagen park-to-park pas te kopen voor Universal Studios, dit omdat wij beide gek zijn op dit park en ondanks dat het niet iedere dag in de reisplanning zal staan zullen we er vaak heengaan!

    Wij zijn beide niet vies van winkelen & relaxen, dit zal waarschijnlijk ook zichtbaar zijn in onze reisplanning.

    Voor nu zal onze reis er ongeveer zo uit komen te zien:

    6/7 Start reis vanuit Purmerend naar Dusseldorf (overnachten nabij de luchthaven).
    7/7 Dusseldorf-Londen-Miami
    8/7 Surfside, Miami Beach - ( bezoek aan de Dolphin Mall & Wynwood Walls)
    9/7 Surfside, Miami Beach - ( Safari Edventure (http://www.safariedventure.com/)
    10/7 Surfside, Miami Beach - ( Strand & bezoek aan Aventura Mall)
    11/7 Surfside, Miami Beach - Doorreis naar Fort Myers door de Everglades (airboatrit/fietsen)
    Hier wordt het een beetje afhankelijk van een goed hotelaanbod
    12/7 Fort Myers -(Bezoek aan Marco Island gecombineerd met Miromar Outlet Mall)
    13/7 Fort Myers -(Trip naar Sanibel Island, natuurdag)
    14/7 Fort Myers -
    15/7 Fort Myers -
    16/7 Fort Myers - Doorreis naar Orlando(yay!)
    17/7 Orlando - Universal Studios
    18/7 Orlando - Bezoek aan Kelly Park om te tuben, eventueel kanotocht King´s Landing.
    19/7 Orlando - Altamonte + Florida Mall
    20/7 Orlando - Universal Studios
    21/7 Orlando - Bezoek Gatorland
    22/7 Orlando - Wet ´n Wild (laatste kans!)
    23/7 Orlando - Doorreis naar Fort Lauderdale
    24/7 Fort Lauderdale - Vamos a la playa!
    25/7 Fort Lauderdale - Sawgrass & Las Olas + Bezoek aan een Florida Marlins game!
    26/7 Fort Lauderdale - Snorkeltrip Sea-experience
    27/7 Fort Lauderdale - Strand, inpakken & met de vlucht van 21:15 terug via Londen, Dusseldorf naar huis!
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  2. Top | #2
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & iRoshelle juli 2016

    Hallo, Lijkt mij een mooi schema.
    Wij zijn in Ft Myers in het Outtrigger beach geweest, een doodgewoon hotel, maar de ligging is super. Misschien wat voor jullie.

    ps. Ik verheug me al weer op de vlog!
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  3. Top | #3
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & iRoshelle juli 2016

    Geen Disney guys?

  4. Top | #4
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & iRoshelle juli 2016

    Dat zou inderdaad ook nog een optie kunnen zijn al vind ik de entreeprijzen best hoog en zijn we in december jl. nog een week naar Disneyland (weliswaar Parijs) geweest.
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  5. Top | #5
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & iRoshelle juli 2016

    Tickets zijn idd niet goedkoop. WDW heeft uiteraard wel veel meer te bieden dan Parijs en nu jullie daar al een paar x geweest zijn de afgelopen jaren wordt het langzaam tijd om Roshelle kennis te laten maken met The Most Magical Place On Earth . Ik neem aan dat jij er al wel eens geweest bent?

  6. Top | #6
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & iRoshelle juli 2016

    Ik ben het zeker met je eens dat WDW meer te bieden heeft dan Parijs (Epcot, Animal Kingdom, etc.) ik krijg alleen Roshelle niet zover om Disney i.p.v. Universal te doen.. Het liefst zou ik zo'n Orlando Flexticket nemen maar dat is weer zo duur.. Ach, we zullen vast niet voor de laatste keer naar Florida gaan! Ben zelf trouwens in 2005/2006 voor het laatst in WDW geweest dus het wordt weer tijd!!
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  7. Top | #7
    Stamgast Roshelle's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    174

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & iRoshelle juli 2016

    Kan al niet meer wachten! Ik vind Disney ook super, maar voor nu even buiten ons budget. We zijn al zoveel kwijt aan de reis zelf, vooral aan de huurauto, waardoor dit soort dingen er eigenlijk niet bij kunnen. Althans, het zou wel kunnen, maar dan moeten we er teveel voor laten!

  8. Top | #8
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & iRoshelle juli 2016

    Kleine update: we hebben zojuist 3 park bonus tickets gekocht voor Universal Studios, Islands of Adventure & Wet 'n Wild. Deze tickets geven ons 14 dagen onbeperkt toegang tot deze parken. We hebben een optie op een hotel genomen op 148m afstand van Wet 'n Wild en zijn dus ook van plan om het er nog even van te nemen voor dit park sluit op 31/12/2016.. To be continued!
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  9. Top | #9

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & iRoshelle juli 2016

    Mocht het nog in jullie schema passen is dit ook een hele leuke http://raymondjamesstadium.com/about...stadium-tours/ .

  10. Top | #10
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & iRoshelle juli 2016

    Raymond James Stadium is voor iedere Bucs´ fan natuurlijk een must visit. Omdat we in juli gaan staat het voor nu niet op de planning. Mijn intentie is om vanaf 2017/18 in oktober naar Florida te gaan om zo ook een wedstrijd te kunnen bezoeken. Dit is er tot op heden steeds niet van gekomen. Bedankt voor de tip!
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •