Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Onderwerp: Amoma.com

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Berichten
    34

    Standaard Amoma.com

    Hoi,
    via trivago komt heel vaak de websit amoma.com eruit als de goedkoopste website. Soms zelfs onwaarschijnlijk goedkoop. Heeft iemand ervaring met het boeken via deze site?
    gr. Anita

  2. Top | #2
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Amoma.com?

    yep,

    Ik had geboekt bij hun voor een hotel op schiphol.
    Ik had specifiek via hun geboekt voor twee bedden + extra bed. Toen ik 2 dagen later even navraag deed schetste mijn verbazing dat ze bij het hotel alleen een reservering hadden staan voor twee bedden.
    Na de reservering van amoma te laten zien hadden ze dit aangepast, maar in eerste instantie was het dus niet helemaal goed doorgekomen.

    Ook net na het boeken kreeg ik mailtjes van abonnementsdiensten waarin ik 50 euro terug zou krijgen (maar dan wel aan een abonnement zou vast zitten).

    Ik denk dus wel dat je ze kunt vertrouwen, maar er zit wel een luchtje aan..
    ik boek zelf bijna alles bij hotels.com (spaar je na 10 overnachtingen voor 1 gratis nacht) of otel.com (maar hebben vaak weinig aanbod.
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  3. Top | #3
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Amoma.com?

    Al eens gegoogled op AMOMA ?
    Ervaringen genoeg.
    Daarna zal je er wel niet willen reserveren.

  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Berichten
    34

    Standaard Re: Amoma.com?

    Ja gegoogled en ook wisselende ervaringen gelezen. Maar soms de vraag wat je er van moet geloven. Jullie mening hier in een degelijk forum komt wat geloofwaardiger en eerlijker over.

  5. Top | #5
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Amoma.com?

    en hou er rekening mee dat mensen eerder geneigd zijn negatieve ervaringen te delen dan positieve!
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  6. Top | #6
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Amoma.com?

    Ik heb ook mooie aanbiedingen in Miami gezien van Amoma maar durf ze toch niet te boeken. Er gaat wel vaak wat fout met een reservering.

  7. Top | #7
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Berichten
    34

    Standaard Re: Amoma.com?

    Dat wordt een avondje of week zoeken naar hotels. Zijn twee jaar geleden ook in florida geweest. Toen in clarion suites maingate verbleven in kissimmee. Zeer goed bevallen alleen nu veel duurder dan toen

  8. Top | #8
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Amoma.com?

    Ik heb afgelopen maand ook bij Amoma.com geboekt, een hotel overnachting in de buurt van Disneyland Paris Resort, alles ging heel makkelijk en zonder problemen.
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  9. Top | #9
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Amoma.com?

    Het zal best vaak goed gaan.
    Een 2 jaar geleden zag ik ook een prima aanbieding, veel en veel goedkoper dan bijv. Expedia.
    Toen al eens gegoogled en nu weer.
    Op hun site staan foto's die in elk willekeurig call center genomen kunnen zijn.
    Nergens op de foto's zie je een vast logo staan, alleen maar op banners en vlaggen die ergens over of voor hangen.
    Het adres is in Geneve, maar als je wilt solliciteren zitten ze plotseling in Boekarest.

    Een ieder moet zijn eigen afweging maar maken.

  10. Top | #10
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Berichten
    34

    Standaard Re: Amoma.com?

    Inmiddels een goede expedia deal gevonden voor een week in Orlando.
    Wat adviseren jullie voor een nachtje Miami? Priceline of Hotwire? We willen ook nog een nacht of 3 in de buurt van Fort Myers overnachten. Hebben jullie daar tips voor? Het valt me op dat er veel villa's gehuurd worden maar ik vind die voor 2 personen erg prijzig. Ik denk aan een prijs van circa 100 euro per nacht



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •