Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 17 van de 20 EersteEerste ... 71516171819 ... LaatsteLaatste
Resultaten 161 tot 170 van de 199

Onderwerp: Zwemmen / snorkelen met manatees (zeekoeien)

  1. Top | #161
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Berichten
    27

    Standaard Re: Heel veel manatees

    Leuk! Wij vertrekken volgende week vrijdag weer naar Orlando en de manatees staan idd op ons lijstje. Als ik het zo lees, is er weinig kans om te kanoen, gezien het enorme aantal. Heeft iemand van jullie dit gedaan in deze periode? En kunnen we dan beter naar Crystal River of Blue Springs State Park? Hoor graag jullie ervaringen! Bedankt alvast!

  2. Top | #162

    Standaard Re: Zwemmen / snorkelen met manatees (zeekoeien)

    Zwemmen met manatees september?

    wij gaan in september 2 weken naar florida en zouden graag met de manatees willem zwemmen alleen lees ik bijna overal dat september niet de beste tijd is om dit te gaan doen?weinig manatees te zien en erg troebel water....
    crystel river ligt nou ook niet echt op onze route dus we gaan er dan echt speciaal voor heen rijden dat kost toch weer een dag terwijl we al een drukke planning hebben dus jullie advies is het de moeite waard in september of beter overslaan?of een idee of het nog ergens anders kan?
    hoop op een goed advies wat zit echt heeeel erg in twijfel!

  3. Top | #163
    Stamgast mhagman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    in de buurt van Amsterdam, onder de rook van Schiphol
    Berichten
    157

    Standaard Re: Zwemmen / snorkelen met manatees (zeekoeien)

    Wij zijn in juli afgelopen jaar geweest in Crystal River en toen was het al een behoorlijke klus om er een te spotten, uiteindelijk na aanhoudende zoektocht van de "captain" werd onze zoektocht ruimschoots beloond door een ontmoeting met moeder en kind, de captain gaf aan dat het bijna nooit voorkomt dat ze ze niet vinden maar zoals gezegd dit was juli. http://wimmarcharon2015.blogspot.nl/...-manatees.html Misschien kun je een mail sturen om te kijken of zij als kenners er iets over durven zeggen? Succes met de afweging

  4. Top | #164

    Standaard Re: Zwemmen / snorkelen met manatees (zeekoeien)

    Okej dankjewel voor je reactie!
    inderdaad een idee! Vind het zo lastig, ook zo zonde om weer een extra dag kwijt te zijn terwijl er zoveel moois te zien is.
    hoop op nog meer reacties van forumleden die er die periode geweest zijn

  5. Top | #165
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Zwemmen / snorkelen met manatees (zeekoeien)

    Wij hebben een keer in juli gezwommen met Manatees in Christal River. Inderdaad troebel water en even zoeken, maar wat een onvergetelijke ervaring !
    Het is die dag echt waard want het is een hele bijzondere ervaring om in de wilde natuur met deze prachtige beesten te mogen zwemmen/dobberen.
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  6. Top | #166
    Banned User
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    211

    Standaard Adres manatee observation deck

    Ik wil graag naar het manatee observation deck, Merritt Island. Welk adres kan ik het beste invoeren in mijn naviatiesoftware om daar zo dicht mogelijk in de buurt te komen?
    Alvast bedankt.

  7. Top | #167
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    83

    Standaard Re: Adres manatee observation deck

    Taylor st, Mims,FL 32754, verenigde staten

    dit is een kleine straat tegenover de , naamloze, inrit van het observatiedeck

  8. Top | #168
    Banned User
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    211

    Standaard Re: Adres manatee observation deck

    https://www.google.nl/maps/place/Tay...!4d-80.8456442

    Ik zie geen water in de buurt :-)
    Ik bedoel (weet niet of dat hetzelfde is) manatee watching deck bij Courtenay Pkwy N.
    https://www.google.nl/maps/place/Cou....7574287?hl=nl

  9. Top | #169
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Adres manatee observation deck

    Die eerste link klopt niet hoor. Er is blijkbaar ook een Taylor st tegenover het observation Deck met waarschijnlijk een andere postcode.
    Het is heel makkelijk te vinden. Kan je niet gewoon manatee observation deck (Merritt Island) invoeren? Of anders Bairs Cove Boat ramp? Als je de brug over gaat (rijdend op Coutenay Pkwy) dan is het (dacht ik) de eerste afslag rechts. Staat in ieder geval aangegeven en er is verder niet zo veel. Voor de brug is links de afslag naar Bairs Cove Boat ramp. Nog voor dat je bij de Boat ramp komt is er een gedeelte waar je bijna onder de brug bij het water kan kijken, daar hebben wij dolfijnen gezien. Bij de boat ramp (haventje) zagen we manatees. De laatste keer hebben we heel veel manatees gezien bij het officiele observation deck.

  10. Top | #170
    Banned User
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    211

    Standaard Re: Adres manatee observation deck

    Dank voor de tips. Ik ben ook niet zo bang dat ik het niet kan vinden maar wat ik wil is een adres in mijn navigatie instellen en dan zo lang mogelijk op de navigatie doorrijden. Anders moet ik onderweg gaan stoppen om de (papieren) kaart te gaan raadplegen en dat wil ik zo lang mogelijk uitstellen. Vandaar dat ik een adres wil weten dat ik in de navigatie kan invoeren dat zo dicht mogelijk bij de gewenste lokatie is.
    Nogmaals dank.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •