Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Be Our Guest restaurant in Magic Kingdom

  1. Top | #1
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Be Our Guest restaurant in Magic Kingdom

    Voor wie nog naar Disney gaat en graag naar het be our guest restaurant wil hier een belangrijke tip. Reserveer van te voren zodra de mogelijkheid er is.
    Wij gaan dus over iets meer dan 2 maanden en kom er net pas achter dat je voor dit Quick Service restaurant met lunch moet reserveren, dit heb ik net dan ook pas gedaan en kon alleen nog maar om 14:15 terecht (bijna dinner.....).
    Zorg er dus voor dat dit een prio is op je lijst gezien deze plek enorm populair is!
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  2. Top | #2

    Standaard Re: Be Our Guest restaurant in Magic Kingdom

    Je hebt helemaal gelijk Niels. Ik wilde graag een diner in be our guest en heb toen 180 dagen van te voren gebeld, zelfs toen moest ik uitwijken naar een andere dag in mijn vakantie om een plekje te bemachtigen.
    Tijdig reserveren is hier echt nodig.

    Wel een restaurant dat je zeker een keer moet doen. Ik vond het eten er goed en de sfeer van het restaurant geweldig.
    Wil je meer tips over je vakantie naar Walt Disney World kijk dan ook even op mijn blog: https://pretparkavonturen.wordpress.com/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •