Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Florida VR (Virtual Reality)

  1. Top | #1
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    545

    Standaard Florida VR (Virtual Reality)

    Ik heb sinds kort een Samsung VR bril en daarmee kan je icm een Samsung Galaxy 6 (of Note 5) in een "Virtuele" wereld kijken. Heel erg tof allemaal. Maar wat nog leuker is, is dat er heel veel 360 foto's uit Florida beschikbaar zijn. Zo krijg je het gevoel dat je er een beetje bent.Ook komen er steeds meer 360 videos van verschillende attracties waar je virtueel in kan.

    Hier kan je de foto's zonder de VR ervaring bekijken: http://www.360cities.net/search?utf8...&query=floridA
    Laatst gewijzigd door Patrick; 06-02-16 om 15:19.

  2. Top | #2
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Florida VR (Virtual Reality)

    Nou wij hebben weer een paar ideetjes opgedaan om ergens in niet-virtuele reality te gaan kijken - het art center op Lincoln Road, Goodland Bay op de zuidpunt van de Everglades en als we nog eens in de juiste uithoek van Tampa komen, lopen we toch even die schitterende kathedraal van de parochie van het Heilig Hart binnen.

    Mooi die foto's; een beetje zoals je een pirouetje draait met Google Streetview.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •