Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 23

Onderwerp: SMS ontvangen ivm rechtzaak tegen Avis/Budget

  1. Top | #11
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    873

    Standaard Re: SMS ontvangen ivm rechtzaak tegen Avis/Budget.. Help? :)

    Ik denk dat je absoluut niet moet reageren op een SMS.

    Maar.... ik heb jaren geleden een bericht gewoon over de post gekregen over een rechtszaak.
    Daarna een keer een tegoedbon van Budget van $10 waar we geen gebruik van hebben gemaakt omdat we niet rechtstreeks huren.
    Maar afgelopen zomer kregen we een cheque van een rechtszaak tegen Alamo en dat was ruim $50,-
    Moest je wel binnen een paar weken verzilveren.
    Dat is voor ons niet moeilijk omdat we een Amerikaanse rekening hebben maar hoe het anders gaat heb ik geen idee.
    Maar die dikke 50 dollar hebben we we natuurlijk wel opgenomen.
    Laatst gewijzigd door Frans1949; 04-02-16 om 01:21.

  2. Top | #12
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    15

    Standaard Re: SMS ontvangen ivm rechtzaak tegen Avis/Budget.. Help? :)

    Wij dachten hetzelfde Elliekeuh, er is wel heel veel werk ingestoken als het spam zou zijn. Was daardoor nieuwsgierig of andere mensen ook iets ontvangen hadden. Er worden jaarlijks toch veel auto's gehuurd door Belgen/Nederlanders bij Budget of Avis.. Mijn vriend heeft het ook eens beter nagekeken en blijkbaar wordt mobit door meerdere bedrijven gebruikt om zaken naar een groot aantal mensen te versturen. We gaan er in ieder geval ook niets mee doen, zien wel of er ooit iets van komt.

  3. Top | #13
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    86

    Standaard Re: SMS ontvangen ivm rechtzaak tegen Avis/Budget.. Help? :)

    Ja wel wij gaan hetzelfde doen.
    Afwachten het kost je niks en er zijn ook helemaal geen rampen gebeurd met het openen van de linken :-).

  4. Top | #14
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: SMS ontvangen ivm rechtzaak tegen Avis/Budget.. Help? :)

    Er zit toch een luchtje aan. Om je een SMS te sturen, moeten ze dus een telefoonnummer weten. Heb je dat ooit bij hen achtergelaten? Ik geloof niet dat ik mijn nummer moet opgeven bij het huren van een auto.

    Als dan de sms vervolgens van een advocatenkantoor komt die tegen het verhuurbedrijf procedeert, hoe komen die dan aan je nummer, gesteld dat jij het gegeven hebt aan de autoverhuurder?

    Post is waarschijnlijker, want bij het huren moet je wel een billing address geven, die bij je creditcard hoort.

  5. Top | #15
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    15

    Standaard Re: SMS ontvangen ivm rechtzaak tegen Avis/Budget.. Help? :)

    Als ik het mij goed kan herinneren, heeft mijn vriend zijn gsm nummer moeten opgeven bij het afsluiten van het contract. Ik weet niet hoe alles daar in zijn werk gaat, maar misschien is de tegenpartij (Budget/Avis) verplicht om alle gegevens van de klanten door te geven als er zo'n zaak loopt?

    Op Alles Amerika Forum heeft iemand de brief via post ontvangen. Wij hebben tot nu toe nog niets op papier ontvangen.

  6. Top | #16
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    86

    Standaard Re: SMS ontvangen ivm rechtzaak tegen Avis/Budget.. Help? :)

    gsmnr heb ik ook moeten invullen op het contract ter plaatse hoor.

    Per post heb ik nog steeds niets ontvangen, is mss voor de mensen die geen gsmnr opgeschreven hebben of zo...
    ik ga er mij in ieder geval niet te veel van aantrekken

  7. Top | #17

    Standaard Re: SMS ontvangen ivm rechtzaak tegen Avis/Budget.. Help? :)

    hallo ,
    Ik kreeg vandaag met de post een brief uit usa , met hetzelfde wat hier eerder is geschreven. weet eigenlijk niet wat ik er mee moet doen.

  8. Top | #18
    Vaste Bezoeker verbeek's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Oostende Belgie
    Berichten
    91

    Standaard Re: SMS ontvangen ivm rechtzaak tegen Avis/Budget.. Help? :)

    Hallo,

    Wij hebben ook een brief ontvangen met de nodige uitleg.
    Iemand heeft een klacht tegen budget ingediend wegens al of niet rechtmatige toeslag.
    Die persoon gaat met anderen in groep een rechtszaak aanspannen om geld terug te eisen.
    Als je de betreffende bijlage ondertekend terugstuurt zie je af van deelname aan de rechtszaak.

  9. Top | #19
    Florida Fanaat Esther2013's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    945

    Standaard Re: SMS ontvangen ivm rechtzaak tegen Avis/Budget.. Help? :)

    Mijn buurvrouw heeft vorige week ook deze brief ontvangen. Het gaat inderdaad om een collectieve rechtszaak tegen Avis/budget. Volgens mij is het niet noodzakelijk terug te reageren. Baat het niet dan schaadt het niet toch?
    Gulfcoast 2016 http://sloofjes2016.blogspot.com
    New York 2015 Gulfcoast 2014 Las Vegas en Florida 2013
    Oude blogs: http://sloofjes-naar-florida.blogspot.nl



  10. Top | #20
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: SMS ontvangen ivm rechtzaak tegen Avis/Budget.. Help? :)

    Naar onze ideeën raar geregeld: ze spannen een rechtszaak namens alle klanten aan, en als je niet mee wilt doen moet je het laten weten. In Amerika echter redelijk gebruikelijk. Zie mijn verhaal een paar posts terug over een zaak tegen Geodis Wilson.

    Over een tijd (sta niet gek te kijken als er jaren overheen gaan) kun je weer post krijgen, met bijv. een claim form. Of pardoes een cheque in de bus. Heb je weer een reden om naar Florida te gaan, om hem te gaan verzilveren. Geen idee eigenlijk hoe je een cheque verzilvert zonder een bankrekening daar.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •