Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 23 van de 23

Onderwerp: SMS ontvangen ivm rechtzaak tegen Avis/Budget

  1. Top | #21
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    stein
    Berichten
    237

    Standaard Re: SMS ontvangen ivm rechtzaak tegen Avis/Budget.. Help? :)

    Wij hebben dit een paar jaar geleden ook gehad.
    we hadden in 2008 kaartjes voor de hop on hop of bus in NY. Jaren later kregen we een brief dat er een claim werd ingediend tegen deze maatschappij. We hoefden verder niks te doen. Kregen vorig jaar ineens een gedeelte van de tickets terugbetaald, prettige verrassing 7 jaar na dato.

  2. Top | #22
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Locatie
    In de buurt van Rotterdam...en Haines city FL
    Berichten
    45

    Standaard Re: SMS ontvangen ivm rechtzaak tegen Avis/Budget.. Help? :)

    Ik heb ook de brief van Avis/budget gekregen. We wachten gewoon af, wie weet levert het wat op. Ik zie geen reden aan te geven dat ik niet mee wil doen in de claim.

  3. Top | #23
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2016
    Berichten
    1

    Standaard Re: SMS ontvangen ivm rechtzaak tegen Avis/Budget.. Help? :)

    Ook wij hebben sms'jes ontvangen gevolgd door een brief van een advocatenkantoor in orlando.
    vannochtend contact opgenomen met Avis.
    Niet echt een spraakzame dame aan de lijn gehad die me ook niet uit liet spreken. Het klopt dat er een rechtzaak loopt tegen Avis USA. En het klopt ook dat als er een Class action lawsuit word aangespannen dat alle gegevens uit het tijdsspan waar het over gaan worden vrijgegeven.
    Wat ik begreep van de Avis dame is dat Avis nu weer aan het kijken is of het legaal is wat het advocaten kantoor doet door iedereen aan te schrijven. Het gaat om enkele duizenden Nederlanders.

    Mijn naam werd niet genoteerd of gechecked. Het enige wat aangeraden werd is niet te reageren op de brief.
    hoe gaan jullie hiermee verder?

    na het goed lezen van de brief kan je er niet slechter van worden als de rechtzaak word gewonnen zou je aanspraak kunnen maken op een eventuele teruggave van extra betaalde verzekeringen. NIET JE HUURBEDRAG.
    bij verlies betaal je niks...

    gr dennis



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •