Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 29

Onderwerp: Buffet restaurants

  1. Top | #11
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Berichten
    184

    Standaard Re: Buffet restaurants

    pondorosa is echt heeeeeel slecht geworden . we zijn er afgelopen jaar weer eens binnen gelopen maar het restaurant was leeg en heel duur geworden met een bagger kwaliteit. de golden corrals verschillen enorm van kwaliteit . de golden corral die ipv woodgrill is gekomen is goed maar wij misten inderdaad de steaks en dat is een van onze favorieten. cici's pizza komen we graag want de pizzas zijn gewoon lekker en met een groupon wel heel erg goedkoop .
    ik lees verder mee voor andere tips , proberen toch elke keer wat nieuws uit te proberen

  2. Top | #12
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Buffet restaurants

    Golden Corral is inderdaad met de steaks gestopt. Dat is jammer als je van steak houdt... het brengt in elk geval de prijs-kwaliteitverhouding naar beneden. In de plaats ervan is het 'breakfast-all-day' hoekje gekomen.

    Hier nog een paar links met tips:

    http://www.10best.com/destinations/f...urants/buffet/
    https://foursquare.com/top-places/or...-places-buffet

    En deze kwamen we een tijdje terug tegen.

    http://www.floridaforum.nl/showthrea...l=1#post215756
    Laatst gewijzigd door koenkamphuys; 27-01-16 om 20:56. Reden: Gekloot met de links :-(

  3. Top | #13
    Banned User
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    211

    Standaard Re: Buffet restaurants

    Iedereen bedankt voor de tips!

  4. Top | #14
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    86

    Standaard Re: Buffet restaurants

    hungry howies is ook een lekker pizzabuffet resto maar er zijn maar enkele waar je buffet kan eten. De eerste keer van ons was niet ver van de premium outlets in Ellenton.
    Je kan op hun site de buffetrestaurants opzoeken.
    Cici's ook lekker natuurlijk en golden corral hebben we er al enkele gedaan en nog maar 1 keer hebben we gezegd van mmm deze was wat minder en dit was in de buurt van fort myers als ik mij niet vergis.

  5. Top | #15
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    62

    Standaard Re: Buffet restaurants

    Cici's heeft goede pizza's, maar de pasta was werkelijk niet te naggelen. Smaakte naar chloor.

  6. Top | #16
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Berichten
    174

    Standaard Re: Buffet restaurants

    Cici's pizza's vind ik niet zo speciaal.
    Voor de prijs misschien wel maar wat een verschrikkelijke plek om te zitten.

  7. Top | #17
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: Buffet restaurants

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koenkamphuys Bekijk Berichten
    Golden Corral is inderdaad met de steaks gestopt.
    De Golden Corral op de 192 ter hoogte van Celebration heeft wel steaks, goede kwaliteit zelfs!

  8. Top | #18
    Regelmatige Bezoeker jimbo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Locatie
    Geldrop
    Berichten
    45

    Standaard Re: Buffet restaurants

    De Golden Coral aan de International Drive, ter hoogte van de grootste Mc Donalds serveert ook nog gewoon steaks. Overigens is deze Mc Donalds momenteeel gesloten vanwege een grote verbouwing, zowel van binnen als van buiten.
    groetjes Jimmy

    Florida 2012, 2013, 2014, 2015, 3x 2016, 2017, 2018 en 2x 2019

  9. Top | #19

    Standaard Re: Buffet restaurants

    Las hierboven iets over rotte garnalen bij Ichiban, kan natuurlijk een incident zijn. Onze ervaringen zijn er erg goed (us192). Groot assortiment aan vis, vlees en andere gerechten. Tevens bakken ze op verzoek verse vlees en visgerechten. Als ik toch iets zou moeten noemen is het dat ze naar mijn mening te vlot de rekening op je tafel deponeren en je daarna zo ongeveer de zaak uitkijken. Daar hebben wij ons overigens niks van aangetrokken en nog meerdere keren wat van het buffet genomen. Rekening betaal je pas achteraf

  10. Top | #20
    Vaste Bezoeker Roy Reuter's Avatar
    Ingeschreven
    May 2016
    Locatie
    Rotterdam, NL
    Berichten
    97

    Standaard Re: Buffet restaurants

    Wij zijn enorm fan van All You Can Eat Sushi en gaan ook regelmatig naar Sumo en Shabu Shabu in Rotterdam. Is er iets soortgelijks in Orlando/WDW area? Zag hier a-aki sushi en Ichiban voorbijkomen...nog andere goede suggesties?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •