Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 21

Onderwerp: Accommodatie via Airbnb

  1. Top | #1
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Accommodatie via Airbnb

    Ik zag dat er nog geen topic was over overnachtingen geboekt via Airbnb, dit kan een leuke manier zijn om Florida nóg beter te ontdekken.

    Wij hebben dit jaar een deel van onze vakantie alvast geboekt via Airbnb en zijn uitgekomen bij iemand´s beach cabin aan Surfside, Miami Beach. Dit gaat om een apart gedeelte van een huis met een aparte voordeur en dus niet een kamer bij iemand thuis. Vorig jaar hebben wij via Airbnb het Ramada in Orlando geboekt, wat eigenlijk best vreemd is omdat het hier om een hotelketen gaat die gebruik maakt van dit platform, het was vooraf voor mij aan de hand van foto´s wel duidelijk dat het hier om het Ramada ging. Omdat het ons niet zoveel uitmaakt waar wij overnachten (zolang het maar schoon en veilig is) maken wij er toch een soort sport van om zo goed & goedkoop mogelijk te slapen. Zo waren wij voor bovengenoemde overnachting bij het Ramada een whopping $30 per nacht kwijt incl. ontbijt. De cabin is wel een stuk prijziger(68$pn) maar heeft een fantastische ligging zo vlakbij South Beach en dan zijn wij weer bereid om meer te betalen.

    Ik ben ook erg benieuwd naar jullie ervaringen!
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  2. Top | #2
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Ervaringen met : Airbnb

    "het Ramada" zegt niemand iets...
    De vraag is WELKE Ramada en wáár :-)

    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  3. Top | #3
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Ervaringen met : Airbnb

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FloridaFabian Bekijk Berichten
    Vorig jaar hebben wij via Airbnb het Ramada in Orlando geboekt..............
    En dit ging om de Ramada Orlando 'near convention center'.
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  4. Top | #4

    Standaard Re: Ervaringen met : Airbnb

    Hi fabian, ik kan je helaas niet verder helpen, wij gaan de eerste keer naar florida maar schrikken erg van de prijzen. Waar heb je bijv de cabin gevonden. Op airbnb hebben we niets gevonden. Wellicht kun je ons helpen, alvast dank

  5. Top | #5
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Ervaringen met : Airbnb

    Hey Jaapio, gaat om deze cabin: https://www.airbnb.nl/rooms/3739918
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  6. Top | #6
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Ervaringen met : Airbnb

    Ik heb zoveel leuks gezien op Airbnb, maar durf het niet zo goed aan. 2 jaar geleden had ik iets gereserveerd net buiten Orlando, maar kort van te voren, dacht 2 a 3 weken, cancelde de eigenaar het. Hij had last van lekkage in de betreffende kamer. Kon toen op stel en sprong iets anders zoeken, en vond dat best wel stressvol.
    Uiteindelijk gelukt (binnen mijn budget) maar fijn is anders. Als een hotel een lekkage heeft hebben ze nog genoeg kamers over, dus veiliger zeg maar.
    Had voor mijn komende weekje in februari ook iets heel leuks, met goede reviews en leuke prijs (30 euro per nacht ook) gezien. Nagedacht en knoop doorgehakt om toch maar te boeken en hotel te cancellen, toen het vol zat voor mijn week. Tja...
    Wil dit jaar ook nog naar NY, een vriendin van mij gaat er met haar man voor een jaar wonen, en ga het dan alsnog proberen, omdat een hotel in NY helemaal
    onbetaalbaar is.
    Ben ook benieuwd naar ervaringen van anderen!
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  7. Top | #7
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Ervaringen met : Airbnb

    Pfff .. in die cabin die jij laat zien zou ik acute claustrofobie krijgen. Wat een hokje! Geen wonder dat je daar zo weinig voor betaalt.

  8. Top | #8
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    stein
    Berichten
    237

    Standaard Re: Ervaringen met : Airbnb

    Wij hebben via Airbnb in Gulfport overnacht. Dit is ons zeer goed bevallen, was wel iets duurder. We hadden een eigen cottage incl 2 fietsen. We hadden goed contact met de eigenaresse. Had ook alleen maar goede reviews. Jullie kamer ziet er goed uit, klein, maar met alles wat je nodig hebt. Veel plezier!

  9. Top | #9
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Ervaringen met : Airbnb

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fitzroy Bekijk Berichten
    Pfff .. in die cabin die jij laat zien zou ik acute claustrofobie krijgen. Wat een hokje! Geen wonder dat je daar zo weinig voor betaalt.
    Snap goed wat je bedoelt maar wij zijn vaak maar 8 uur per dag op de (hotel)kamer te vinden om, je raadt het al, te slapen! :-)
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  10. Top | #10
    Stamgast Roshelle's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    174

    Standaard Re: Ervaringen met : Airbnb

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fitzroy Bekijk Berichten
    Pfff .. in die cabin die jij laat zien zou ik acute claustrofobie krijgen. Wat een hokje! Geen wonder dat je daar zo weinig voor betaalt.
    Ik denk dat iedereen op het forum een ander budget- en een andere eis heeft voor een overnachting. Ik vind de bedragen die je op Miami Beach betaalt voor mijn budget te hoog. Een 'cabin' in een veilige buurt en op 5 minuten lopen voor het strand inclusief gratis parkeren klinkt voor mij als muziek in de oren. Hoe leuk is het dat je contact hebt met locals die je de leukste tips kunnen geven. Ik heb niets anders nodig dan een bed, een lekkere douche en een koelkast voor wat frisdrank. Waarom geld neerleggen voor een plek waar je maar enkele uurtjes per dag doorbrengt , dat geld weet ik wel beter te besteden (SHOPPPPEEEEN, haha).

    Heb je zelf wel eens via airbnb geboekt, en zo ja, wat zijn jouw ervaringen?
    Laatst gewijzigd door Roshelle; 25-01-16 om 22:40. Reden: Spelfoutje



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •