Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 11 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 109

Onderwerp: Reis USA april-mei

  1. Top | #21
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    38

    Standaard Re: Reis USA april-mei

    Hoi, bedankt voor de reacties.
    Disney haalt sowieso denk ik niet zoveel uit. We zijn er niet erg lang, en om nou één park te gaan bezoeken. Ik houd heel erg van trill rides, dus ik denk dat Busch Gardens wel een vet park is.
    Qua strand lijkt Clearwater beach me dan het aannemelijkst. Naar Miami rijden voor alleen het strand lijkt me te ver...
    Lastig zo'n reis plannen, maar vooral ook leuk.
    Stel je doet 1 dag pretpark, 1 dag waterpark (of heb je zoiets na een halve dag wel gezien?) 1 dag strand + outlet mall bijvoorbeeld, en de rest weet ik nog niet.
    Tips van Florida deskundigen zijn zeer welkom!

  2. Top | #22
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    315

    Standaard Re: Reis USA april-mei

    TIP:
    Boek een goedkoop ticket naar new york (VIA BRUSSEL OF LUXEMBURG ) rond de 350 euro en boek een apart ticket naar Florida. Zoek via skyscanner!

  3. Top | #23
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    38

    Standaard Re: Reis USA april-mei

    Hoi, bedankt voor je tip.
    Bedoel je een retour new york boeken en dan niet op komen dagen bij de retourvlucht? Niet heel netjes vind ik persoonlijk.
    Een binnenlandse vlucht kost rond de 240. Terug vanuit Florida rond de 450? Dan kan je beter een combi ticket boeken denk ik

  4. Top | #24
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Reis USA april-mei

    Ik vermoedt dat Petrajessy bedoelt dat je een retourtje NYC koopt, daar een paar dagen doorbrengt, dan een binnenlands retour NYC-FL, tijdje Florida doen en dan via NYC weer op huis aan vliegt.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #25
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    315

    Standaard Re: Reis USA april-mei

    Ik bedoel inderdaad wat Gerrit zegt. Je moet natuurlijk wel even een avond of meer zoeken tot je de beste prijzen hebt. Je zoekt dan op verschillende data en verschillende plaatsen. Bijv. New York (alle luchthavens) naar Tampa, Miami, Orlando, Fort Lauderdale, Fort Myers etc). Wij hebben dit meerdere malen gedaan in het hoogseizoen en dan betaalde ik 100-200 euro pp.
    Je vliegt natuurlijk niet terug vanaf Miami naar Brussel maar eerst weer naar New York.
    Wij vlogen bijv. vrijdag van Brussel naar New york, namen een overnachting op een airporthotel en vlogen de volgende dag naar Fort Lauderdale. We huurden een auto (USA REISE.DE) die we weer inleverden bij ORLANDO AIRPORT. Na twee weken vlogen we vanaf Orlando naar New York, verbleven daar 2 nachten en vlogen toen weer terug naar Brussel.

  6. Top | #26
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    stein
    Berichten
    237

    Standaard Re: Reis USA april-mei

    Hebben wij ook al gedaan, moesten toen wel bijbetalen voor onze koffers. Daar moet je wel rekening mee houden. Voor 2 koffers al snel $100 enkele reis.

  7. Top | #27
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Reis USA april-mei

    Ligt er aan met welke maatschappij je de binnenlandse vlucht doet. Bij Southwest en JetBlue zijn de koffers volgens mij gratis.

  8. Top | #28
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    stein
    Berichten
    237

    Standaard Re: Reis USA april-mei

    Wij hadden Jetblue en Airtran, moesten bij beide betalen. Heb het ff nagekeken, we hadden wel 3 koffers samen.

  9. Top | #29
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Reis USA april-mei

    Dan kan een multi-city ticket wel eens goedkoper uitpakken, volgens mij betaal je dan niet voor je koffers.

    Correct me if i'm wrong, want de regels veranderen zo vaak dat je het op een gegeven moment niet meer zeker weet.

  10. Top | #30
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    315

    Standaard Re: Reis USA april-mei

    Het is een tip. Ik kwam twee keer goedkoper uit. Zelfs met het betalen van de koffers.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •