Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 11 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 109

Onderwerp: Reis USA april-mei

  1. Top | #51
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Locatie
    In de buurt van Rotterdam...en Haines city FL
    Berichten
    45

    Standaard Re: Reis USA april-mei

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reiziger00 Bekijk Berichten
    Bedankt voor je reactie en tips! Het ligt inderdaad een beetje aan het weer hoe we die dagen in Orlando doorbrengen. Als het erg warm is, zouden we op die laatste dag bijv. nog naar Wet n Wild kunnen.
    Disney downtoon lijkt ons wel leuk om even rond te wandelen, om toch iets van de disney sfeer te proeven, aangezien we niet naar de parken gaan.
    Is de omgeving rondom Fort Myers en Clearwater beach leuk?
    Fort Myers heeft wel leuke wijken maar als toerist weet ik niet of het zo bijzonder is. Het strand is aardig, er is een huis van Ford en Edison dat heel bijzonder is, maar dat is het wel zou ik zeggen. Clearwater is mooi, maar soms wel heel druk. Het strand heb je daar, en verder het aquarium waar Winter verblijft, van de film a dolphin's tale. In downtown disney krijg je inderdaad wel wat disney sfeer.

  2. Top | #52
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    38

    Standaard Re: Reis USA april-mei

    Bedankt voor reacties. Wij zijn zelf 2 jaar geleden in Tenerife geweest, en toen ook naar het Siam park. Dat vond ik echt geweldig, leukste waterpark dat ik tot nu toe ken. Het is dus misschien wel leuk om die laatste dag naar Wet n Wild te gaan, ook omdat het dicht gaat, ben je er toch nog geweest...
    In fort meyers zijn we vooral voor Sanibal island en voor een tussenstop. Clearwater beach hebben we een resort aan zee.

  3. Top | #53
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Berichten
    27

    Standaard Re: Reis USA april-mei

    Wat een luxeprobleem voor een 4VWO-er . Wij hebben 2 jaar geleden in de zomervakantie eerst 5 dagen NYC gedaan en daarna 2 weken Orlando. Best of both worlds! In NYC verbleven wij in Homewood Suites by Hilton op 312 West 37h Street. Vonden wij helemaal super. Uitstekende ligging, simpel ontbijt erbij en in the middle of the action. Maarrrrr...NYC is duur! Wij hebben de NY pass erbij gekocht, maar dan moet je echt wel heel veel doen, wil je het er uithalen. Wij zeggen altijd: NY moet je op verschillende manieren zien: er omheen, dus met de boot, er overheen, met de heli, er onderdoor, dus de metro in, en er doorheen, lopend of fietsend. Als je dan ook nog naar Florida gaat voor 5 a 6 dagen, ben je voor je verblijf niet zoveel kwijt ( villa met zwembad te kust en te keur) maar je wil dan ook ( dure) pretparken gaan bezoeken. Veel pretparken hebben een speciale prijs voor bvba 2 weken onbeperkt inloop, al dan niet gecombineerd met een ander park. Bvb Seaworld en Bush Gardens. Dat voordeel mis je als je weinig tijd hebt. Als je vliegt met Arke kan je ook bvba eerst naar Orlando met een rechtstreekse vlucht, omgeving Kissimmee verblijven, daarna afzakken naar Key West, 2 nachten daar en afsluiten in Miami en met rechtstreekse vlucht weer terug naar Ams. Geen Ny dan...Op dit forum staan heel veel reisverslagen. Ga daar eerst maar eens voor zitten. Succes met de voorbereidingen!

  4. Top | #54
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Berichten
    27

    Standaard Re: Reis USA april-mei

    Oeps sorry, heb wat berichten gemist zie ik...Je hebt zelfs al tickets geboekt! Dat bericht hierboven is dus al lang achterhaalt, sorry! Veel plezier!

  5. Top | #55
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    38

    Standaard Re: Reis USA april-mei

    Hoi allemaal,
    Weer een berichtje na een ruime maand verder. Nog iets meer dan een maand en de reis gaat beginnen.
    Allereerst verschrikkelijk wat er vandaag is gebeurd op het vliegveld in Brussel. Ook te bedenken dat wij precies op die plek staan over een ruime maand. Bah....
    Verder heb ik natuurlijk wel super veel zin in de reis. Zal zo als het me lukt misschien een route plaatje uploaden van onze route.
    Nog wat kleine vraagjes: wij houden zelf nogal van goede (designer) merkkleding. Kun je dit het beste shoppen in New York, Miami of Orlando? Schelen de "outlet" mails veel met de stores van de merken zelf?
    Ook had ik een vraag over muziek. Wij luisteren zelf graag naar de muziek, ook in de auto, is er een optie dat je een SD kaartje of USB meeneemt met daarop muziek? Zodat je in de huurauto je eigen muziek kunt beluisteren?
    Alvast bedankt weer, het begint nu echt te kriebelen...

  6. Top | #56
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Reis USA april-mei

    Outlet malls zijn vaak beduidend goedkoper maar het zijn outlet malls, dus veel overjarig en in de reguliere winkels onverkoopbare spullen. Maar misschien zit er net dat ding tussen wat je graag wil, en dan is het vaak een koopje.
    In de meeste huurauto's (althans die wij huren) zit wel USB, maar ook bluetooth op de radio zodat je hem kunt pairen met bijv. je telefoon en zo je eigen muziek kunt luisteren. Verder zijn er duizenden FM stations, voor elk genre wel 1. Of, als je geluk hebt, Sirius of XM, satelietradio met ook veel verschillende genrestations.
    Veel plezier, maar dat zal zeker lukken.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #57
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    374

    Standaard Re: Reis USA april-mei

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Of, als je geluk hebt, Sirius of XM, satelietradio
    We zijn net terug en bij Alamo in Tampa zag ik dat ze een nieuwe manier van geld verdienen hadden bedacht, satelietradio . Van geluk zal dus wel geen sprake meer zijn

  8. Top | #58
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Reis USA april-mei

    Kijk eens aan, weer een nieuw verdienmodel voor Alamo Bij ons zat Sirius wel op de radio, maar alleen de "sample" kanalen, terwijl eerder bij nieuwe (de GMC was van 2016) auto's de eerste 3 tot soms wel 6 maand het hele programma te beluisteren was. Verder eigenlijk geen aandacht aan besteed, want we hebben toch altijd WJRR101.1 opstaan, of eigen muziek van de telefoon. Maar nu komt de aap uit de mouw, betalen dus .
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #59
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Reis USA april-mei

    Jaren geleden bij een rondreis per auto door de Rocky Mountains werd mij gevraagd of ik satellietradio wilde (ivm ontvangst in de bergen, moest dan natuurlijk wel bijbetalen). Niet genomen maar toch gekregen. Misschien heeft Alamo in dat gebied meer auto's met zulke radio's maar ook toen al wilde ze er aan verdienen.

  10. Top | #60
    Regelmatige Bezoeker peet's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    20

    Standaard Re: Reis USA april-mei

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Kijk eens aan, weer een nieuw verdienmodel voor Alamo Bij ons zat Sirius wel op de radio, maar alleen de "sample" kanalen, terwijl eerder bij nieuwe (de GMC was van 2016) auto's de eerste 3 tot soms wel 6 maand het hele programma te beluisteren was. Verder eigenlijk geen aandacht aan besteed, want we hebben toch altijd WJRR101.1 opstaan, of eigen muziek van de telefoon. Maar nu komt de aap uit de mouw, betalen dus .
    Heerlijke zender. jammer dat we hier geen vergelijkbare zender hebben.
    Ik neem altijd wat extra's mee voor de kids:
    muziek cd, mp3 cd en usb stick met kinder muziek.
    Dan is er altijd een manier om hun favoriete muziek te luisteren: al blijft 101.1 de meeste tijd op.
    Je moet je kinderen ook muzikaal opvoeden



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •