Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 11 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 109

Onderwerp: Reis USA april-mei

  1. Top | #61
    Stamgast Roshelle's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    174

    Standaard Re: Reis USA april-mei

    @Reiziger00;
    Zeker een eng idee zeg.. Mijn vriend en ik vlogen vorig jaar vanaf Brussel. Alle beelden die je nu ziet op tv en internet zijn herkenbaar omdat we daar zelf een paar maanden geleden nog liepen. We vliegen toevallig nu vanaf Dusseldorf, maar dat had zo weer Brussel kunnen zijn..

    Wat voor designer merkkleding ben je specifiek naar op zoek? Ik vind outlets altijd een beetje tegenvallen, het zijn vaak niet de mooiste spullen (vind ik dan) voor nog best een hoge prijs. Merken zoals Ralph Lauren, Tommy Hilfiger, Michael Kors, Calvin Klein e.d. scoren wij altijd bij Burlington/TkMaxx enz! Verder luisteren wij altijd gewoon naar de radio, dan doen al deze nummers ons later denken aan de leuke reis!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-03-16 om 16:18. Reden: q

  2. Top | #62
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    38

    Standaard Re: Reis USA april-mei

    Hoi Roshelle,
    Bedankt voor je antwoord. Ikzelf vind kleren van Ralph Lauren, Tommy Hilfiger, Burberry etc erg fijne kwaliteit hebben. Van de een hoor ik dat je beter in New York kunt shoppen, de ander zweer weer bij outlet centra.
    Hoe zit het trouwens met binnenlandse vluchten? Hoe lang moet je van tevoren aanwezig zijn? Ook hier 2 uur aanhouden?
    We moeten die vlucht trouwens nog steeds boeken, terwijl we over een ruime maand al gaan.
    Dit weekend willen we die vlucht geregeld hebben, nu zag ik tot mijn verbazing alleen dat de multicity tickets gestegen zijn naar 370 euro pp, ipv 160.
    Moeten even kijken wat we nu willen doen... Retour Miami blijft wel gewoon 140/150, maar als we dat doen moeten we op het eind van de reis nog 3.5 uur terugrijden. Je bent natuurlijk wel op vakantie, maar het is nog steeds wel een eindje.

  3. Top | #63
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Reis USA april-mei

    Mijn eega is 1000% Hilfiger fan en kan altijd prima slagen in de outlets, Lake Buena Vista, Premium I-Drive, Premium I-Drive Annex, zo'n beetje in die volgorde.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  4. Top | #64
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Reis USA april-mei

    In juli 2015 ben in enorm goed geslaagd bij de Tommy Hilfiger in de Dolphin Mall (Miami). Heb hier bijvoorbeeld vier overhemden gekocht voor 17$ per stuk. Verder sluit ik mij aan bij de reactie van Roshelle dat winkels als Marshalls & Burlington heel fijn kunnen zijn mits je goed zoekt.
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  5. Top | #65
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    38

    Standaard Re: Reis USA april-mei

    Hoi allemaal,
    Bedankt voor reacties.
    Qua kleren vind ik Tommy hilfiger, Ralph Lauren, Burberry etc fijne kleding hebben. We zijn wel eens naar designer outlet Roermond geweest, is dat te vergelijken met de malls in Florida?
    Verder wilde we misschien even naar Louis Vuitton, scheelt dat met Nederland?
    Ik zit er soms ook aan te denken om een Apple Watch te halen, maar twijfel daar teveel over denk ik. Het is denk ik meer een leuke toevoeging, dan echt heel bruikbaar.
    De binnenlandse vlucht hebben we gisteren geboekt.
    * Heeft iemand ervaring met The Mall at Millennia? Zijn de designermerken daar ook goedkoper of is het puur een concept met alle bekende designers dicht bij elkaar?
    Laatst gewijzigd door Reiziger00; 26-03-16 om 16:15.

  6. Top | #66
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: Reis USA april-mei

    Ik kan alleen antwoorden op je vraag mbt de Malls. Nee, je kunt ze niet vergelijken. Daar waar de prijzen in Nederand een paar tientjes dalen, is de prijs in de outlet echt laag. Voorbeeld, trui van Hilfiger voor $30, spijkerbroeken voor $35, winterjas voor $ 60. Een hooded van Gap kost minder dan $20 in Europa €70 in een reguliere winkel.
    2012 Orlando, 2013 ourtriptoflorida2013.blogspot.nl
    2014 ourtriptoflorida2014.blogspot.com 2016 kissimmee 2017 Davenport 2018 https://xmas2018inflorida.blogspot.com
    2020
    https://florida022020.blogspot.com

  7. Top | #67
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Reis USA april-mei

    Ik ben net terug en heb bij Hilfiger een spijkerbroek, een vest en een t-shirt gekocht voor in totaal € 80,00. Je kunt lid worden van de shopperclub voor een couponboekje of op internet zoeken naar coupons voor een specifieke winkel. Je maakt dan een schermafdruk van de coupon op je telefoon, laat hem bij de kassa zien en dan krijg je je korting. The Mall at Millenia is een dure mall. Het is wel leuk om daar rond te kijken en er zit een mooie grote Apple winkel. En een Cheese Cake Factory Voor info over diverse malls kun je hier kijken:

    http://m.simon.com/search.aspx?rdr=h...ndatsimon.aspx

    Deze mall is ook leuk:

    http://lbvfs.com
    Laatst gewijzigd door Fleurida; 27-03-16 om 12:27. Reden: toevoeging

  8. Top | #68
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    315

    Standaard Re: Reis USA april-mei

    Hoi, Wat leuk om je reisschema hier terug te vinden. Wij zitten in dezelfde periode rond Miami en Orlando. Vliegen ook via Brussel. Wij vliegen op 22 april.
    Als je merken-gek bent zou ik zeker naar Mall at the Millenia gaan. Erg luxe merken mall. Zeer populair bij mijn zoon van 20 en dochter van 18.
    Was de binnenlandse vlucht nog voor een mooie prijs? Meestal zijn de dinsdagen het beste om vluchten te boeken. In het weekend gaan de prijzen omhoog en op dinsdag zijn ze weer lager. Tip kreeg ik ooit van iemand uit de reiswereld maar bleek ook echt te kloppen.
    Laatst gewijzigd door petrajessy; 28-03-16 om 10:21.

  9. Top | #69
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Reis USA april-mei

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moniquekruiningen Bekijk Berichten
    Ik kan alleen antwoorden op je vraag mbt de Malls. Nee, je kunt ze niet vergelijken. Daar waar de prijzen in Nederand een paar tientjes dalen, is de prijs in de outlet echt laag. Voorbeeld, trui van Hilfiger voor $30, spijkerbroeken voor $35, winterjas voor $ 60. Een hooded van Gap kost minder dan $20 in Europa €70 in een reguliere winkel.
    .

    Hou er wel rekening mee dat een outlet in de USA niet de modellen zijn van vorig jaar of fabrieksfoutjes, maar in veel gevallen kleding van iets lagere kwaliteit.
    Zo heb ik een GAP hoodie in New York gekocht en had er nog 1 liggen die uit NL komt. Nu heb ik vorig jaar bij de outlet bij Atlantic city er 2 bij de outlet gekocht (voor 10 dollar p/s vanwege 40% kortingsactie) maar die zijn eerder verwassen, meer pluisjes etc. dan de andere 2. Niet dat het slecht is ofzo en nog altijd stukken goedkoper dan retail prijs, maar verwacht niet 100% hetzelfde als de winkels op bv 5th avenue.
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  10. Top | #70
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: Reis USA april-mei

    Hou er wel rekening mee dat een outlet in de USA niet de modellen zijn van vorig jaar of fabrieksfoutjes, maar in veel gevallen kleding van iets lagere kwaliteit.
    Zo heb ik een GAP hoodie in New York gekocht en had er nog 1 liggen die uit NL komt. Nu heb ik vorig jaar bij de outlet bij Atlantic city er 2 bij de outlet gekocht (voor 10 dollar p/s vanwege 40% kortingsactie) maar die zijn eerder verwassen, meer pluisjes etc. dan de andere 2. Niet dat het slecht is ofzo en nog altijd stukken goedkoper dan retail prijs, maar verwacht niet 100% hetzelfde als de winkels op bv 5th avenue.
    Die ervaring heb ik absoluut niet. Mijn Gap truien en vesten zijn nu 4 en 3 jaar oud en er is er 1, een hard donker roze die wat minder begint te worden, maar die draag en was ik vrij veel. Mijn Hilfiger winterjas, was uit de nieuwe collectie en ook de overige kleding van Hilfiger is na 2 jaar nog prima, daarnaast heb ik ook nog nooit een fabrieksfout gehad! Ook niet met schoenen of tassen die ik in de outlets kocht. Dat het niet het meest recente is, maakt mij niet uit, ik koop alleen wat ik mooi vind.

    De enige trui die bij mij echt slecht was, was een hooded uit de Disney outlet. Oh ja en we hadden eens een kapotte broek, maar die kwam uit de Florida mall en is nog terug gegaan.
    2012 Orlando, 2013 ourtriptoflorida2013.blogspot.nl
    2014 ourtriptoflorida2014.blogspot.com 2016 kissimmee 2017 Davenport 2018 https://xmas2018inflorida.blogspot.com
    2020
    https://florida022020.blogspot.com



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •