Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 11 EersteEerste ... 91011
Resultaten 101 tot 109 van de 109

Onderwerp: Reis USA april-mei

  1. Top | #101
    Florida Fanaat Esther2013's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    945

    Standaard Re: Reis USA april-mei

    Zo'n NY Pass kun je beter alleen kopen als de losse ticketprijzen duurder zijn de 3-daagse of 5- daagse pas.
    Je kunt via internet heel eenvoudig de losse prijzen vinden en dan is het kwestie van vergelijken.
    Wij hadden hem er net uit door gebruik van Watertaxi, toegang tot US Intreprid, Empire stare building overdag, Madame Tussaud, top of the Rock 's avonds, maar als je naar andere dingen wil zoals Freedom Tower kun je het misschien beter niet doen.....
    Gulfcoast 2016 http://sloofjes2016.blogspot.com
    New York 2015 Gulfcoast 2014 Las Vegas en Florida 2013
    Oude blogs: http://sloofjes-naar-florida.blogspot.nl



  2. Top | #102
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    38

    Standaard Re: Reis USA april-mei

    We gaan Top of the rock overdag doen, en waarschijnlijk met zo'n vip pass rond zonsondergang het empire state building op. Zodat we de stad ook in het donker zien
    Qua pretpark tickets willen we waarschijnlijk een 2-daagse combiticket seaworld en busch gardens kopen voor 90,- p.p.
    Is deze website betrouwbaar? http://www.americanestates.nl/magicyourway7.asp
    Kunnen toch ter plekke nog via die site e-tickets bestellen en printen?
    Heeft het zin om op het vliegveld nog te vragen naar een upgrade? Zal zeker alsnog een flinke duit kosten?
    We vliegen met Brussels Airlines vanaf Brussel.
    Nog een week te gaan en het is zover, super veel zin in!

  3. Top | #103
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Reis USA april-mei

    americanestates is heel betrouwbaar en heeft veel klanten op dit forum.

  4. Top | #104
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    38

    Standaard Re: Reis USA april-mei

    Bedankt voor reacties. Het is bijna zo ver
    Kopen ter plekke dan het combinatieticket seaworld, busch gardens, aquatica.
    Ik had nog een vraagje over de disney waterparken. Summit Plummit en Slushgusher zijn weer geopend
    Eerst was het plan dus om naar Typhoon Lagoon te gaan, wegens twee attracties die gesloten waren in BB, maar die zijn nu weer open.
    Klopt het dat je als je gewoon een ticket koopt voor een waterpark, je er die dag bij alle twee gewoon in mag? Dus in de ochtend naar BB, en daarna door naar TL op hetzelfde ticket? Ik dacht dat te lezen op de website van Disney World: https://disneyworld.disney.go.com/tickets/water-parks/
    Alvast bedankt! Als het zo is, hoppen we gewoon halverwege de dag door

  5. Top | #105
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Reis USA april-mei

    Volgens de beschrijving mag hoppen inderdaad:If both water parks are open, you may come and go between them, as you please!


  6. Top | #106
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    38

    Standaard Re: Reis USA april-mei

    Ja dat las ik ook. Maar vond het maar vreemd, omdat Disney bij reguliere parken ook speciale hop tickets heeft. Zorgen we gewoon dat we 10:00 bij Blizzard Beach zijn, en rond 13/14:00 naar Typhoon Lagoon. The best of both
    Verder combineren we een dag Seaworld met Aquatica. Busch Gardens ligt op onze route
    Heb er heel veel zin in

  7. Top | #107
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    38

    Standaard Re: Reis USA april-mei

    Hoi allemaal,
    We zijn net een paar dagen terug. Ik heb nog last van de Jetlag.
    Het was een fantastische vakantie en combinatie. New York was groots, indrukwekkend en druk. Veel gelopen en indrukken opgedaan.
    Toen we in Miami aankwamen zaten we meteen in de vakantiesfeer. Heerlijke warme tropische sfeer. Veel genoten op het strand in Miami Beach, en veel grote villa's en auto's gezien.
    Het rondtrekken in Florida was enorm gaaf in een cabriolet. Sanibel Island vonden we ontzettend mooi. Prachtig wit zand...
    In Orlando hebben we een dag slecht weer gehad, veel regen. Zijn toen naar Seaworld geweest, en wat malls bezocht. We zijn qua waterparken 2x naar Aquatica geweest. De Disney waterparken hebben we niet meer gedaan. We vlogen in die avond, en het leek ons verstandiger om dicht bij accommodatie te blijven. Daarnaast kende we Aquatica al, dus je kent de weg.
    De binnenlandse vlucht naar New York vanuit Orlando hadden we bijna gemist. We zaten midden in de spits, en uiteindelijk 1 uur en 15 minuten van tevoren op het vliegveld. We moesten onze auto nog inleveren, inchecken, koffer afgeven... Uiteindelijk nét gehaald, we konden meteen het vliegtuig in.
    Kortom: het was een geweldige reis.
    New York moet je een keer meegemaakt hebben, de drukte, de gebouwen, enz. In Florida had ik veel meer het vakantiegevoel, en het relaxen.
    We vonden de Amerikanen trouwens heel erg behulpzaam en aardig. Op straat, in winkels, in restaurants.
    Ik wil iedereen nog een keer bedanken voor de handige en goede tips.
    Het was een fantastische eerste keer naar Amerika, en ik hoop zeker terug te komen!

  8. Top | #108
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    315

    Standaard Re: Reis USA april-mei

    Wat leuk dat jullie zo genoten hebben! Wat zal het stressen geweest zijn om de vlucht te halen. Gelukkig hebben jullie het gered. Cool ook om in een cabrio te rijden. Wij hebben ook 1 dag regen gehad in Florida. Op Islamorada op 4 mei in de avond. Verder gelukkig prachtig weer.

  9. Top | #109
    Florida Fanaat Esther2013's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    945

    Standaard Re: Reis USA april-mei

    Leuk dat je het zo naar je zin gehad hebt!
    Gulfcoast 2016 http://sloofjes2016.blogspot.com
    New York 2015 Gulfcoast 2014 Las Vegas en Florida 2013
    Oude blogs: http://sloofjes-naar-florida.blogspot.nl





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •