Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 11 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 109

Onderwerp: Reis USA april-mei

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    38

    Standaard Reis USA april-mei

    Hey allemaal,
    Hier thuis is afgesproken dat elk kind als hij of zij slaagt voor school een reisje mag maken. Ik zit nu in 4VWO. Maar aangezien plannen die nu al ontstaan met vrienden, denk ik dat ik als ik geslaagd ben liever met vrienden op vakantie ga

    We (ik en mijn vader) denken erover om aanstaande meivakantie een trip te gaan maken. Ikzelf wil al heel lang graag naar Amerika, maar waarheen? Alles lijkt mij leuk! Ik twijfel zelf tussen New York en Florida. New York lijkt me een hele vette stad. Veel zien en indrukken opdoen. Florida lijkt me leuk qua diversiteit. Er zijn veel pretparken, mooie stranden en lekker weer.

    Ik zou vanaf donderdag 28 april wegkunnen tot en met 9 mei. Voor new york is 5/6 nachten genoeg denk ik, en Florida weet ik niet. Wat raden jullie aan? En hoe zit het met de kosten met beide plekken?

    Op een ander forum was er al een idee om te combineren, lijkt me erg leuk, weet alleen niet of dat qua kosten lukt.

    Zijn 11 nachten (28-4/9-5) genoeg voor een rondreis door Florida?
    Alvast bedankt.
    Groetjes
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-01-16 om 20:28. Reden: fonts

  2. Top | #2
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: Reis USA april-mei

    Kijk eens bij FOX om wat ideeën te krijgen, als zij het kunnen, kan jij het ook, toch?

    https://www.fox.nl/verenigde-staten/...bulous-florida
    2012 Orlando, 2013 ourtriptoflorida2013.blogspot.nl
    2014 ourtriptoflorida2014.blogspot.com 2016 kissimmee 2017 Davenport 2018 https://xmas2018inflorida.blogspot.com
    2020
    https://florida022020.blogspot.com

  3. Top | #3
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Reis USA april-mei

    Ligt er aan wat je allemaal wilt zien. Met 11 nachten Florida zou je bijv. Key West, Miami en Orlando wel kunnen zien (dan ga ik er vanuit dat je bijv. 2 dagen op Key West blijft, 3 dagen in Miami en dan nog een deel in Orlando. Desnoods pak je NASA er nog bij. Mis je nog wel wat andere dingen. NYC met 5 a 6 nachten, dan heb je wel redelijk wat kunnen zien. Maar ik kan mijzelf met alleen 11 dagen Orlando ook nog wel vermaken.

  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    38

    Standaard Re: Reis USA april-mei

    Als we een rondreis florida zouden doen, lijkt me het rondje orlando-miami-key west leuk! Een paar parken in Orlando, the everglades, miami, relaxen op key west.
    New York blijf ik ook vet vinden, lijkt me een geweldige stad.
    Moeilijk moeilijk...

  5. Top | #5
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    451

    Standaard Re: Reis USA april-mei

    Wij hebben in Januari 2015 beide gedaan. Vond het bijna 2 verschillende wereldendelen .
    New York is erg gaaf en je raakt er niet uitgekeken en je bent gesloopt na deze stad . Wel echt een mooie stad.
    In Florida is ook erg veel te zien, wel vind ik het veel relaxter daar. Meer een vakantie gevoel
    Lastige keuze idd............
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando




  6. Top | #6
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    38

    Standaard Re: Reis USA april-mei

    Klinkt leuk! Het is inderdaad een lastige keuze. Florida is inderdaad meer vakantie, maar in New York zal je je geen seconde vervelen waarschijnlijk.
    Graag meer tips qua Florida of New York gewenst

  7. Top | #7
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Reis USA april-mei

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reiziger00 Bekijk Berichten
    Klinkt leuk! Het is inderdaad een lastige keuze. Florida is inderdaad meer vakantie, maar in New York zal je je geen seconde vervelen waarschijnlijk.
    Graag meer tips qua Florida of New York gewenst
    Voor tips over New York kun je op het Alles Amerika Forum kijken.
    En voor Florida: kijk eerst eens rond hier op dit forum. Daar staat heel veel info en tips op.
    Of lees eens wat reisverslagen van mensen die de combi hebben gedaan.
    Dit is misschien ook een idee: met de trein van New York naar Washington en vandaar vliegen naar Florida.

  8. Top | #8
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    38

    Standaard Re: Reis USA april-mei

    New York heb ik ook al veel van vrienden over gehoord. Hoor alleen maar positieve verhalen, lijkt me ook echt een vette stad.
    Ik kwam toevallig net dit tegen: http://www.exit-reizen.nl/reizen/flo...eastcoast.html
    Lijkt me goed geprijsd of niet?
    Wat denken jullie

  9. Top | #9
    Florida Fanaat Esther2013's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    945

    Standaard Re: Reis USA april-mei

    Prima als je 3 dgn NY doet en daarna Florida! Ziet er goed uit!
    Gulfcoast 2016 http://sloofjes2016.blogspot.com
    New York 2015 Gulfcoast 2014 Las Vegas en Florida 2013
    Oude blogs: http://sloofjes-naar-florida.blogspot.nl



  10. Top | #10
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Reis USA april-mei

    Een hotel bij Exit Reizen staat mij niet aan, die Paper Factory huppeldepup. Die staat in Queens, terwijl Pennsylvania op 7th Ave staat rond Midtown Manhattan. Die Paper Factory in Queens. Je krijgt dan waarschijnlijk o.b.v. beschikbaarheid.
    Is dat een nadeel? Voor mij wel, want dan moet je per se eerst een half uur met de metro (incl. wachttijd en tijd om te wandelen vanaf het hotel) voor je bijv. op Times Square bent. Dan boek ik liever zelf een hotel.
    Goed, je bent op vakantie, maar dat kost je dus wel een uur elke keer om ergens te komen (heen en terug). Daarnaast is 3 overnachtingen te weinig.

    Misschien ben ik wel een zeikerd (dat weet ik wel zeker). Ik had het Edison geboekt, pal aan Times Square. 50 meter lopen en je zat in de drukte. Metro om de hoek om direct overal heen te gaan. Lopend naar Central Park etc.
    Ik meen dat ik voor 5 overnachtingen incl. vlucht iets van 750 euro kwijt was p.p. via de werelddealweken van KLM een paar jaar terug. Vond ik geen geld, midden in het hart van Manhattan.

    En 6 dagen Florida smaakt ook naar meer. Daarnaast als je de rondreis zou doen, welke Best Western Plus krijg je dan? Er zijn er twee bij het vliegveld... North en West.
    Moet je weer verplicht die auto pakken om ergens te komen. In Miami Beach overnacht je gewoon aan zee of dicht daar bij, zodat je lopend of via OV veel kan doen. Amerika is auto, maar in Miami moet je gewoon lekker verblijven in de drukte of dicht bij de drukte. Best Western Plus Airport North naar Ocean Drive alleen al is ruim 30 minuten. Just my 2 cents. Mijn fles azijn is nu leeg. :P

    Kortom; ik zou zelf een reis samenstellen met 100% eigen inbreng.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •