Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 10 van de 11 EersteEerste ... 891011 LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 109

Onderwerp: Reis USA april-mei

  1. Top | #91
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    38

    Standaard Re: Reis USA april-mei

    Een beetje hotel kost al gauw 250 per nacht helaas. Pennsylvania heeft nog een kamer voor 115 dollar zie ik. Over dat hotel hoor ik alleen niet veel goeds. Aan de andere kant, het is een laatste nachtje en je zit centraal. Aan taxikosten zijn we dus ook al zeg maar 130 dollar kwijt, of we zouden met het openbaar vervoer moeten van Manhatten naar Newark. Is dat geen gesjouw met 1 ruimbagage koffer, handbagage koffer, rugzak?

  2. Top | #92
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    stein
    Berichten
    237

    Standaard Re: Reis USA april-mei

    Heb je al bij Priceline of hotwire gekeken?
    ik kom voor een 4*hotel op 8 mei op €115, je weet wel niet niet welk hotel maar wel het aantal * en de ligging.
    Bv bij hotwire, Time square South.
    Misschien een optie?

  3. Top | #93
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    38

    Standaard Re: Reis USA april-mei

    Bedankt voor reactie. We hebben vanmiddag het Pensylviana geboekt. Het is een kort nachtje, dus als het echt slecht is, is het jammer maar niet echt storend. Andere nachten in New York zitten we gelukkig in een goed 4 sterren hotel.
    Waar ik trouwens wel echt van baal is dat Summit Plummit in Blizzard beach voor onbepaalde tijd gesloten is. (Slush Gusher ook)
    Hier baal ik van, daar wilde ik juist graag in.
    Dan toch maar naar Typhoon Lagoon denk ik. (Of hij moet binnen een maand weer open gaan, maar dat zal wel niet )

  4. Top | #94
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    315

    Standaard Re: Reis USA april-mei

    Typhoon Lagoon vind ik op zich een leuker park door de meer tropische inrichting en het giga golfbad. Je kunt er met haaien zwemmen en koop in een Disney waterpark meteen een drinkbeker ( zo'n grote) en daar mag je dan de hele dag mee tappen!

  5. Top | #95
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    38

    Standaard Re: Reis USA april-mei

    Jeetje dit meen je niet! Zie net dat Sheikra ook al dicht is, in de periode dat wij gaan. Lekker is dat...
    Toch maar naar een ander park dan? Wilde vooral daar in.

  6. Top | #96
    Stamgast Roshelle's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    174

    Standaard Re: Reis USA april-mei

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ruud2004 Bekijk Berichten
    Dat moet iedere passagier Roshelle. Met de invoering van Centrale Security ondergaat iedereen deze controle. Niet alleen vluchten naar de VS.
    Yes klopt! Ik heb zelf op Schiphol gewerkt. Je krijgt naar de VS alleen ook nog een hele vragenlijst over je heen aan tafeltjes, vandaar mijn 'enz'. Altijd veel werk, haha!

  7. Top | #97
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Reis USA april-mei

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roshelle Bekijk Berichten
    Je krijgt naar de VS alleen ook nog een hele vragenlijst over je heen aan tafeltjes,
    Door de centrale controle is dit niet meer bij de gate aan tafeltjes, maar in de rij naar de check-in/bag drop balie. En doordat er vaak meerdere vluchten tegelijk ingecheckt worden (bij veel US airlines) kan dit voor enig tot behoorlijk oponthoud geven. Iets om rekening mee te houden.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #98
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Reis USA april-mei

    Gelukkig was dat bij ons zo gepiept begin maart. 3 vragen (was een beginner, die de helft vergat en niet eens papieren vroeg om de reis te zien), koffers inchecken, douane... binnen 10 a 15 min stonden we in de taxfree zone. Nog nooit zo snel meegemaakt. Dat kan dus ook.

  9. Top | #99
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    38

    Standaard Re: Reis USA april-mei

    Hallo allemaal,
    Nog 2,5 week en dan gaat onze eerste reis naar Amerika beginnen! Ontzettend veel zin in.
    ESTA is aangevraagd, alle hotels zijn geboekt, vliegtickets zijn geboekt. Mist er nog iets?
    Ter plekke willen we een 2 of 3 parken ticket kopen voor Seaworld, Busch Gardens, Aquatica. We twijfelen of 3 dagen nodig is, omdat we denk ik liever naar een Disney waterpark gaan.
    Over New York: is het slim om zo'n pass te kopen? Wat we sowieso willen is Empire State building. We kijken ter plekke hoe druk het is, en beslissen dan of we een fast track ticket nemen. Top of the rock lijkt ons ook mooi. Verder willen we naar central park, langs de 9/11 vijver lopen, en over de brooklyn bridge. Dit kost geen geld.

  10. Top | #100
    Stamgast Roshelle's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    174

    Standaard Re: Reis USA april-mei

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Door de centrale controle is dit niet meer bij de gate aan tafeltjes, maar in de rij naar de check-in/bag drop balie. En doordat er vaak meerdere vluchten tegelijk ingecheckt worden (bij veel US airlines) kan dit voor enig tot behoorlijk oponthoud geven. Iets om rekening mee te houden.
    Gelukkig mogen we daarna heerlijk naar Florida! Dan is het toch allemaal ietsjes minder erg, haha!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •