Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

Onderwerp: Even voorstellen: Angelique

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2015
    Locatie
    venray
    Berichten
    9

    Standaard Even voorstellen: Angelique

    Hallo ik ben Angelique en ik ben, ondanks dat ik nog nooit in Florida ben geweest, volgens mij toch al aardig Florida-verslaafd.... Ik ben zo'n twee jaar geleden begonnen met me een beetje voorbereiden op een Florida reis. Een reis waarvan ik eigenlijk wist dat die het jaar erop naar alle waarschijnlijkheid toch niet ging plaats vinden vanwege het prijskaartje wat er toch wel aanhangt. Het idee ervan heeft me echter niet meer los gelaten en dus heb ik manlief een langzaamaan in mijn nieuwe reisdoel meegenomen (of meegetrokken misschien...ha..ha..). We zijn beiden 43 jaar en hebben een zoon van 12 en een zoon van 9. En inderdaad.... de vakantie vorig jaar ging naar Tenerife (overigens ook erg mooi!)
    Het idee om dit jaar met vakantie naar Florida te gaan liet me niet meer los, echter de kosten van de vliegtickets vond ik toch echt steeds te hoog. Mijn allerlaatste hoop was de werelddealweken van de KLM. En zo hebben we op 30 december (een van de eerste dagen van de werelddeals, of misschien wel de eerste dag..) de vliegtickets geboekt tegen een (denk ik) redelijk acceptabel tarief. Nou, en vanaf toen is natuurlijk het hek van de dam en ben ik echt goed "ziek"geworden van het Florida-virus (of zou het al een verslaving zijn?...)
    Dit forum heeft me al erg veel informatie gegeven en we zijn nu zover dat we in ieder geval ongeveer weten wat we willen doen en waar we willen gaan verblijven en nu bezig zijn met offertes en kijken of ik het toch niet zelf goedkoper kan samenstellen. We hebben nu een leuke offerte liggen van US-travel. Ik kon echter niets vinden over dit Nederlandse reisbureau op dit forum. (of ik zag wellicht door de bomen het bos niet meer, dat kan ook...). Heeft iemand misschien ervaring met dit reisbureau?
    Alvast erg bedankt voor alle tips, ervaringen en al wat meer wat ik al allemaal heb kunnen lezen!

    Groet, Angelique

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: Angelique

    US Travel is geen bekende hier op het Forum. Maar dat wil niet alles zeggen, de meeste Forumleden vinden het veel te leuk om alles zelf te boeken
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    457

    Standaard Re: Even voorstellen: Angelique

    Welkom.
    Wij vinden het persoonlijk ook altijd leuker om het zelf te doen. Hoort een beetje bij de vakantie bij ons.
    Aan de leeftijd van de kids te zien ben je aan het hoogseizoen gebonden of aan de meivakantie, dat maakt de vliegtickets een stukje duurder. Al komen er ook regelmatig tickets voorbij in het hoogseizoen voor een leuke prijs. Je inschrijven op sites als Momondo, cheaptickets, Kayak enz voor de beste deals in de gaten te houden kan een boel geld schelen. Als wij de vakantie definitief vast hebben staan kijk ik bijna dagelijks even naar de ticketprijzen op de diverse sites. Ook niet de sites van de vliegtuigmaatschappijen zelf vergeten.
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando




  4. Top | #4
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2015
    Locatie
    venray
    Berichten
    9

    Standaard Re: Even voorstellen: Angelique

    Hoi

    Inderdaad zijn wij aan de grote vakantie of de mei vakantie gebonden. We gaan in de meivakantie. Op 22 april om precies te zijn (moet ik wel nog toestemming vragen aan school voor 1 dag skippen voor de kids, maar ja...). We vliegen donderdag 5 mei weer terug en komen dan op vrijdag 6 mei heel vroeg in de ochtend weer aan op Schiphol. We hebben nu tickets kunnen boeken voor 2270,- voor ons vieren (inclusief alles). Volgens mij toch best een acceptabele prijs voor die periode dacht ik?

  5. Top | #5
    Florida Groupie Moolenschotjes's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Locatie
    Noord Brabant, nabij alle Sprookjes
    Berichten
    632

    Standaard Re: Even voorstellen: Angelique

    Welkom op het verslavende Florida forum en jullie hebben hele mooie ticket prijzen gescoord voor de Mei vakantie.
    US travel is ons ook niet bekend, maar je kan zelf ook heel eenvoudig je eigen vakantie indelen via dit forum of door het lezen van blogs - maar je moet er natuurlijk wel tijd voor hebben. Uitbesteden aan een agent is natuurlijk eenvoudiger wanneer je beperkte beschikbare tijd hebt en soms kan dit voordeliger uitpakken.

    Veel plezier met het plannen van jullie vakantie in Florida.
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 14-01-16 om 09:21. Reden: fqe
    Download ons RoadBook met veel Tips en Informatie over Florida en New York & Roadtrip naar Florida
    2016/2017/2018 - de Moolenschotjes in Florida www.moolenschotjes.blogspot.nl
    2015 - de Moolenschotjes in NYC via diverse staten naar Florida www.newyork-florida-usa-2015.blogspot.nl
    2014 - de Moolenschotjes in Florida www.florida-usa-2014.blogspot.nl

  6. Top | #6
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2015
    Locatie
    venray
    Berichten
    9

    Standaard Re: Even voorstellen: Angelique

    Inderdaad heb ik eerst zelf alles samengesteld (na uren, dagen en soms halve nachten op internet rond te neuzen en vooral dit forum door te spitten). Ik vind dat ook leuk om te doen maar ik dacht ik vraag toch eens her en der een offerte op om te kijken of ik zelf inderdaad goedkoper uitkom. Dat was bij de offerte van US travel niet het geval, dus hebben we nu via hen geboekt. Ze zitten in Beuningen, vlakbij Nijmegen.

  7. Top | #7
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: Angelique

    Dubbel plezier dus. Voorpret door zelf alles uit te zoeken en daarna een goede prijs en gemak door het te laten boeken.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #8
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Even voorstellen: Angelique

    Klinkt goed .
    Kijk wel altijd goed naar welke hotels een resibureau aanbiedt. De eerste keer dat wij naar Florida gingen leek de offerte van een reisbureau ook goedkoper tot we zagen dat we in hotels van 1 klasse lager uitkwamen en sommige op tripadvisor nogal negatief scoorden. Probeer dus altijd appels met appels te vergelijken.

    In ieder geval heel veel plezier met uitzoeken!
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  9. Top | #9
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2015
    Locatie
    venray
    Berichten
    9

    Standaard Re: Even voorstellen: Angelique

    Dat klopt inderdaad, ja. Ik heb bij de offerte even goed nagekeken welke hotels ze ons aanboden. Over 2 hotels twijfelde ik toch wel vanwege de recensies. Dus heb ik weer een tegenvoorstel gedaan en zo kun je toch ook een best nog zelf kiezen.
    We hebben nu
    - 7 nachten Orlando: Avanti International Resort
    -2 nachten Fort Meyers: Outrigger Beach Resort (is de enige waarover ik nog een beetje twijfel heb gezien de zeer wisselende recensies. De ligging is echter perfect en het is maar voor 2 nachten.)
    -3 nachten Bradenton: Sleep Inn & Suites Riverfront
    -laatste nacht in Orlando: Country Inn&Suites Orlando Airport (lekker dichtbij de luchthaven aangezien we om 12.30 vliegen en dus 's ochtends al die kant op moeten en toch niet meer iets kunnen ondernemen).

    Totaal met autohuur voor de gehele periode Full Size inclusief alle verzekeringen voor 1539,-

  10. Top | #10
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Even voorstellen: Angelique

    Wat leuk, wij zitten ook in avanti
    Schijnt mooi en goed te zijn en kost slechts 65,- per nacht en heeft een gratis shuttledienst!
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •