Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Ervaringen villa in Calabay Parc at Tower Lake

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2015
    Berichten
    24

    Standaard Ervaringen villa in Calabay Parc at Tower Lake

    Beste mensen,

    Misschien dat de vraag hier al eerder is gesteld, dan op voorhand excuses, maar ik kon zo snel even niets vinden via de zoekfunctie.

    Iemand ervaring met het Calabay Parc at Tower Lake. We kunnen hier een villa huren die helemaal aan onze wensen voldoet en er heel mooi uitziet. Heeft deze locatie een gunstige ligging? En is het allemaal goed onderhouden? Wat is de afstand tot de supermarkten,malls etc.

    Ik hoor graag de ervaringen

    Groeten dennis

  2. Top | #2
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Ervaringen villa in Calabay Parc at Tower Lake

    http://www.thedibb.co.uk/forums/villa-map.php
    Op deze kaart kun je zien dat het vlak bij Haines city ligt.
    Mijn keuze zou het niet zijn. Het is vrij ver weg van b.v de attractieparken en de outlets.
    Ik heb jaren geleden weleens op het naastgelegen Southern Dunes gehuurd. Toen was er ook qua restaurants niet echt veel in de omgeving. Wellicht is dat nu anders.

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2015
    Berichten
    24

    Standaard Re: Ervaringen villa in Calabay Parc at Tower Lake

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hannie Bekijk Berichten
    http://www.thedibb.co.uk/forums/villa-map.php
    Op deze kaart kun je zien dat het vlak bij Haines city ligt.
    Mijn keuze zou het niet zijn. Het is vrij ver weg van b.v de attractieparken en de outlets.
    Ik heb jaren geleden weleens op het naastgelegen Southern Dunes gehuurd. Toen was er ook qua restaurants niet echt veel in de omgeving. Wellicht is dat nu anders.
    Bedankt Hannie,

    Ik lees overal dat de disney parken in ongeveer 20 minuten te bereiken zijn via de i27. Wat voor grote Outlets bedoel je en welke zijn de moeite waard om te bezoeken om leuke deals te scoren? we zijn uiteraard in het bezit van een auto dus een stukje rijden is niet erg. Daarnaast willen we niet alleen maar de parken bezoeken, maar ook eens dagje richting miami of tampa rijden.

  4. Top | #4
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Ervaringen villa in Calabay Parc at Tower Lake

    20 min lijkt me nogal optimistisch. Misschien kunnen anderen daar een beter tijd aan hangen.
    Met Malls bedoel ik b.v Premium outlets, Florida Mall.
    Tampa zal een uurtje rijden zijn, Miami zo'n 4 uur.
    Een dagje Miami is niet zo snel te doen qua reistijd dus.

  5. Top | #5

    Standaard Re: Ervaringen villa in Calabay Parc at Tower Lake

    Wij hebben, via Homeaway, vorig jaar een huis gehuurd op Calabay Parc at Towerlake. Zag er allemaal keurig uit, leuke locatie aan een meer. Mooie villa's, goed onderhouden terrein. Clubhuis werd toen wij er waren gerenoveerd (dus niet ingebruik). Vlakbij (linksaf op US 27) ligt grote Wallmart). Kruising US 27 met I-4 verschillende andere restaurants (oa Cracker Barrel), zo'n 10 minuten rijden. Bij dezelfde kruising ligt Posner Park, een winkelstrip met oa Best Buy en JC Penney. Wij vonden het geen probleem om stukje te rijden ongeveer 15-20 minuten naar 192/veel restaurants. Disneyparken iets verder rijden. Kortom, prima bevallen.

  6. Top | #6
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2015
    Berichten
    24

    Standaard Re: Ervaringen villa in Calabay Parc at Tower Lake

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geer55 Bekijk Berichten
    Wij hebben, via Homeaway, vorig jaar een huis gehuurd op Calabay Parc at Towerlake. Zag er allemaal keurig uit, leuke locatie aan een meer. Mooie villa's, goed onderhouden terrein. Clubhuis werd toen wij er waren gerenoveerd (dus niet ingebruik). Vlakbij (linksaf op US 27) ligt grote Wallmart). Kruising US 27 met I-4 verschillende andere restaurants (oa Cracker Barrel), zo'n 10 minuten rijden. Bij dezelfde kruising ligt Posner Park, een winkelstrip met oa Best Buy en JC Penney. Wij vonden het geen probleem om stukje te rijden ongeveer 15-20 minuten naar 192/veel restaurants. Disneyparken iets verder rijden. Kortom, prima bevallen.
    beetje late reactie, maar bedankt voor je antwoord. Hoop dat er nog meer positieve ervaringen zijn

  7. Top | #7

    Standaard Re: Ervaringen villa in Calabay Parc at Tower Lake

    Wij hebben 3 weken geleden een huis gehuurd via Homeaway op Calabay Parc. Wij vonden de ligging prima. Het was ongeveer 25 a 30 minuten rijden naar disney en naar de outlets. Voor ons was dit geen enkel probleem. Vlakbij Calabay Parc zit een Publix, Walmart en een Target.
    Wij hebben genoten van deze locatie. Het was ook een zeer goed onderhouden buurt.
    Ik heb geen vergelijkingsmateriaal in die omgeving maar ik denk dat je niet teleurgesteld zal worden.

  8. Top | #8
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Ervaringen villa in Calabay Parc at Tower Lake

    Hou er rekening mee dat in drukke perioden er veel files staan op de US 27 en I-4, dat maakt je reistijd naar de parken aanzienlijk langer dan de genoemde 25 minuten.
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  9. Top | #9
    Banned User
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    211

    Standaard Re: Ervaringen villa in Calabay Parc at Tower Lake

    Wellicht ten overvloede : Calabay Parc is wat anders dan Calabay Parc at Tower Lake. Ik krijg het idee dat niet iedereen (Remco Stoffelen?) op dit topic dat doorheeft. Het scheelt een mijl of 10. CPaTL ligt verder van Disney.
    De files op de 27 worden wel minder nu er in beide richtingen banen bij komen of al zijn. De werkzaamheden aan de 27 zorgen dan wel weer voor oponthoud. Wij hadden in mei trouwens geen last van files op de 27, wel op de 4.

  10. Top | #10
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2015
    Berichten
    24

    Standaard Re: Ervaringen villa in Calabay Parc at Tower Lake

    Ja dat klopt, zijn inderdaad 2 verschillende parken. We gaan het wel zien over 3 weken



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •