Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Even voorstellen: Eentje (Joost)

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2015
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    16

    Standaard Even voorstellen: Eentje (Joost)

    hallo allemaal. misschien een iets uitgebreide voorstel ronde maargoed beter teveel dan te weinig denk ik altijd maar

    3 jaar geleden bij mij het virus begonnen. toen ben ik met mijn vader tijdens spring break 1.5 week in orlando (worldquest resort) geweest van orlando niet veel gezien wel van alle Disney parken. toen van zondag tot de vrijdag erop op de bonnefooi zonder iets te boeken van orlando naar miami. uiteindelijk voornamelijk in naples geweest omdat het ons daar goed beviel. via de everglades naar miami gereden. daar tot maandag in rui hotel gezeten. om van maandag tot vrijdag op een mini cruise naar de Bahama's en key west te gaan. vrijdags weer terug en de maandag erop weer terug naar Nederland.

    de volgende reis ook alweer geboekt. van 26-2 tot 15-3 .

    nog niet echt programma gemaakt. vanuit orlando ga ik in ieder geval naar st augustine. en tussendoor de stad zien en wellicht naar een NBA of baseball wedstrijd toe. en natuurlijk shoppen. van zondag 6-3 tot 13-3 ga ik een week cruisen op het grootste schip ter wereld de allure of the seas. dit ship gaat via Haïti naar Jamaica en Mexico. en dan maandag 14 weer terug naar Nederland. heel kort miami helaas maar daar heb ik vorige vakantie al genoeg van gezien en vond het niet heel bijzonder.

  2. Top | #2
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Even Voorstellen: Eentje - Joost

    Welkom! Veel plezier hier!

    15 mei ga ik dezelfde route met de Allure doen. Reis je dit keer alleen?

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2015
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    16

    Standaard Re: Even Voorstellen: Eentje - Joost

    helemaal vergeten nee ik ga weer met mijn vader gezellig. Ik zal wat foto's maken van de reis op de allure voor je. als je nog andere informatie wilt over te trip stuur me dan ff een berichtje en ook nog ff vlak voor de reis anders ga ik het vergeten met mijn vergiet van een geheugen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-01-16 om 21:07. Reden: q

  4. Top | #4
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Even Voorstellen: Eentje - Joost

    Hey Joost, veel succes met uitzoeken!
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  5. Top | #5

    Standaard Re: Even Voorstellen: Eentje - Joost

    Welkom!
    Leuke reis! Ik ben heel benieuwd naar de cruise! Het grootste schip ter wereld? wow!
    Reis mee door Amerika! Blogs, Info, Tips & Roadtrip Tricks: www.stripesandstars.nl

  6. Top | #6
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2015
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    16

    Standaard Re: Even Voorstellen: Eentje - Joost

    @ Bianca ik ben ook zeer benieuwd vorige keer in de va maar de kleinste van de rederij Royal caribbian geweest en die vond ik al verschrikkelijk groot. ik zal zeker foto's gaan maken en deze hier in een verslag neerzetten.

    @niels uitzoeken komt goed. heb er nog tijd genoeg voor zeker omdat ik tot de vakantie begint ik nog "vrij" ben en toch thuis zit. aangezien ik niet een vast schema wil hebben is het meer kijken wat er op welke dagen te doen is in st augustine. welke malls het leukste zijn. (inclusief het aanmelden voor vip coupons.) en natuurlijk de beste en lekkerste restaurants. ik laat het programma vaak afhangen van het weer en hoe ik me voel per dag.

  7. Top | #7
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    458

    Standaard Re: Even Voorstellen: Eentje - Joost

    Welkom.
    Een NBA wedstrijd is erg leuk om heen te gaan. We zijn in 2014 naar een wedstrijd van de Orlando Magic geweest en we vonden dit echt super.
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando




  8. Top | #8
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2015
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    16

    Standaard Re: Even Voorstellen: Eentje - Joost

    dank voor je antwoord Ron en of ivonne. hoe hebben jullie de kaarten voor de magic gekocht aan de deur of via internet en hoeveel was je kwijt ongeveer



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •