Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 28

Onderwerp: Waarom is Florida de perfecte vakantiebestemming?

  1. Top | #11
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Waarom is Florida de perfecte vakantiebestemming?

    All of the above & then some. Parken zijn ondertussen niet meer aan ons besteed, maar easy-going en shoppen doen het nog prima. En het weer uiteraard. hoewel we echte USA fans zijn en al behoorlijk wat van het hele land gezien hebben voelt Florida toch altijd weer als "thuiskomen". Walmart, Bike Week, malls en outlets, vele restaurants, de auto's, plonzen in "je eigen" zwembad en nog een ontelbaar andere dingen trekken ons regelmatig die kant weer op. Just Do It !
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #12
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Waarom is Florida de perfecte vakantiebestemming?

    Voor ons is het de perfecte winterzonbestemming.
    Heerlijk genieten, relaxen, shoppen, eten en rondrijden. Wij zijn niet van de pretparken maar Florida heeft nog zoveel meer te bieden.
    's Zomers zul je ons er nooit meer vinden, veel te vochtig en warm. Dan kun je ons in ons andere favoriete vakantieland vinden: Griekenland!

  3. Top | #13

    Standaard Re: Waarom is Florida de perfecte vakantiebestemming?

    Naast alles wat al genoemd is vind ik het heerlijk om overal om me heen palmbomen te zien. En die zie je zeker in Florida!
    2012 Florida
    2014 Florida
    2015 Californië, Nevada, Utah, Arizona
    2016 Florida

  4. Top | #14
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Waarom is Florida de perfecte vakantiebestemming?

    Disney World, Disney World en Disney World Maar ook de natuurparken, veel kleinschaliger en misschien niet zo indrukwekkend als die in het westen maar voor de natuurliefhebber heerlijk om te ontdekken. De sfeer is ook prettig, het is echt een vakantiestaat en dat voel je overal.

  5. Top | #15
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    22

    Standaard Re: Waarom is Florida de perfecte vakantiebestemming?

    we zijn in juni naar florida geweest,dit is ons prima bevallen dat we zeker dit jaar weer teruggaan,vooral de winkels.villa,s die je kan huren,de stranden,het heerlijke eten,de brede wegen,de grote auto,s,de vriendelijke mensen,en de natuur daarvoor komen wij weer terug.

  6. Top | #16
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Waarom is Florida de perfecte vakantiebestemming?

    Er is iets met Florida waardoor we iedere keer weer terug blijven komen Er zijn op de wereld meer schitterende plekken, soms met mooiere natuur en/of cultuur. Voor mij is de combinatie van heerlijk winkelen, mooi weer, palmbomen, prachtige, rustige (!) stranden aan de golf van mexico en de parken de perfectie combinatie.
    Wij gaan (bewust) niet ieder jaar naar Florida, we willen de rest van de wereld ook zien, maar we blijven wel terugkomen. Ook als onze kinderen niet meer meegaan, zullen we teruggaan naar Florida.
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  7. Top | #17

    Standaard Re: Waarom is Florida de perfecte vakantiebestemming?

    Bedankt voor de leuke reacties!
    Waar boeken jullie je privé villa?
    Ik ben benieuwd. Ik ben zelf alleen nog maar in hotels en motels verbleven en 1x een appartement in Orlando.
    Reis mee door Amerika! Blogs, Info, Tips & Roadtrip Tricks: www.stripesandstars.nl

  8. Top | #18

    Standaard Re: Waarom is Florida de perfecte vakantiebestemming?

    Door jullie leuke reacties te combineren en natuurlijk mijn eigen ervaring heb ik een blog geschreven met 11 redenen waarom Florida de ideale vakantiebestemming is. ( maar dat wisten jullie natuurlijk al lang )
    Je kan het hier lezen:
    http://www.stripesandstars.nl/11-red...bestemming-is/

    Fijn weekend allemaal!
    Reis mee door Amerika! Blogs, Info, Tips & Roadtrip Tricks: www.stripesandstars.nl

  9. Top | #19
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Waarom is Florida de perfecte vakantiebestemming?

    Leuk geschreven (maar dat wist je natuurlijk al lang )
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #20
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Waarom is Florida de perfecte vakantiebestemming?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bianca Stripes & Stars Bekijk Berichten
    Door jullie leuke reacties te combineren en natuurlijk mijn eigen ervaring heb ik een blog geschreven met 11 redenen waarom Florida de ideale vakantiebestemming is. ( maar dat wisten jullie natuurlijk al lang )
    Je kan het hier lezen:
    http://www.stripesandstars.nl/11-red...bestemming-is/

    Fijn weekend allemaal!
    Dus al die vragen waren alleen maar om te zorgen dat je eigen blog meer gezien wordt.
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •