Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 17

Onderwerp: Reisverslag Ongelofelars: Orlando - September 2015

  1. Top | #1

    Standaard Reisverslag Ongelofelars: Orlando - September 2015

    Twee jaar geleden spraken Silvie, Sherelynn en Loren en ik met elkaar het volgende af: “als we allemaal afgestudeerd zijn gaan we op vakantie naar Orlando”. In de 24 maanden daarna hebben we een enorme planning, een berg aan dromen en wensen, honderden kilo’s voorpret, een snufje realiteitszin en een bult geld verzamelt om deze ‘eed’ te verwezenlijken. Ik had nooit durven dromen dat ik daar ooit rond zou lopen en kijk al vele jaren met grote ogen naar de foto’s vanuit de andere kant van de oceaan. Ik geloof niet in god, maar in magie. Jerusalem laat ik dus zonder enige vorm van twijfel links liggen in ruil voor een reisje naar hét pretpark mekka van deze planeet: Ongelofelars in Orlando.

    Hieronder staan als een soort van voorproefje wat video's, maar uiteraard mogen uitgebreide teksten en foto's niet ontbreken. Reports van Sea World, Universal Studios, Islands of Adventure en EPCOT staan al online waarbij de rest binnenkort zal volgen

    https://ongelofelars.wordpress.com






    Laatst gewijzigd door ongelofelars; 05-01-16 om 00:13.

  2. Top | #2
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Reisverslag Ongelofelars: Orlando - September 2015

    Wat een mooi verslag! Echt magic!
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  3. Top | #3

    Standaard Re: Reisverslag Ongelofelars: Orlando - September 2015

    Wat super mooi gemaakt! En heel erg leuk om naar te kijken! Wat een mooie reis moet dat geweest zijn. Ik ga je volgen!
    Reis mee door Amerika! Blogs, Info, Tips & Roadtrip Tricks: www.stripesandstars.nl

  4. Top | #4
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Reisverslag Ongelofelars: Orlando - September 2015

    Leuk om je verslag hier ook te zien Lars. Had hem al eerder op TP gezien
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #5
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: Reisverslag Ongelofelars: Orlando - September 2015

    Super, we komen helemaal in de stemming zo.. Een klein vraagje voor nu, waar film je mee?
    2012 Orlando, 2013 ourtriptoflorida2013.blogspot.nl
    2014 ourtriptoflorida2014.blogspot.com 2016 kissimmee 2017 Davenport 2018 https://xmas2018inflorida.blogspot.com
    2020
    https://florida022020.blogspot.com

  6. Top | #6
    Florida Groupie Moolenschotjes's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Locatie
    Noord Brabant, nabij alle Sprookjes
    Berichten
    632

    Standaard Re: Reisverslag Ongelofelars: Orlando - September 2015

    Complimenten voor de layout van jullie reisblog - zeer creatief en mooi in elkaar gezet
    Download ons RoadBook met veel Tips en Informatie over Florida en New York & Roadtrip naar Florida
    2016/2017/2018 - de Moolenschotjes in Florida www.moolenschotjes.blogspot.nl
    2015 - de Moolenschotjes in NYC via diverse staten naar Florida www.newyork-florida-usa-2015.blogspot.nl
    2014 - de Moolenschotjes in Florida www.florida-usa-2014.blogspot.nl

  7. Top | #7

    Standaard Re: Reisverslag Ongelofelars: Orlando - September 2015

    Wauw super bedankt voor al die leuke reacties, geweldig leuk om te lezen!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moniquekruiningen Bekijk Berichten
    Super, we komen helemaal in de stemming zo.. Een klein vraagje voor nu, waar film je mee?
    Ik film en maak foto's met een Sony DSC-HX-50V, een camera die erg goed is, Full HD kan filmen in een dubbele framerate (wat wil zeggen dat je het beeld tot 2x kunt vertragen zonder kwaliteitsverlies), flink veel zoom heeft en nog redelijk compact is. De onride filmpjes (in achtbanen etc.) film ik met een SJ4000, een soort van GoPro maar dan een stuk goedkoper Ik maak de filmpjes in Final Cut Pro X waarbij ik de beelden bewerk om zo een mooie balans qua licht en optimale kleuren te krijgen

  8. Top | #8

    Standaard Re: Reisverslag Ongelofelars: Orlando - September 2015

    Naast de Universal parken, SeaWorld en Epcot is vanaf vandaag ook Busch Gardens op mijn blog te vinden. Dit verslag bekijk je via onderstaande link

    https://ongelofelars.wordpress.com/2...gardens-tampa/

  9. Top | #9
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    458

    Standaard Re: Reisverslag Ongelofelars: Orlando - September 2015

    Leuk gedaan zeg!! Krijgen al helemaal zin om weer die kant op te gaan
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando




  10. Top | #10

    Standaard Re: Reisverslag Ongelofelars: Orlando - September 2015

    Jeeej bedankt voor je compliment! Hoe meer ik schrijf over en foto's terugzoek van Orlando hoe meer zin ook ik krijg om terug te gaan



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •