Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Ervaringen Legacy vacation resorts?

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    26

    Standaard Ervaringen Legacy vacation resorts?

    Goedenavond allemaal,
    In de meivakantie gaan we 2 weken naar Orlando toe. De tickets hebben we al in de pocket, maar we zijn nog op zoek naar een leuke accommodatie. We hebben twee kinderen van 3 en 5, dus wel bij voorkeur met een aparte slaapkamer. Nu kwam ik op booming.com en bij TUI legacy vacation resorts tegen. Heeft iemand hier ervaring mee of zeg je nee, je moet echt ... (vul in) eens proberen? Alvast bedankt voor jullie feedback!

    Groetjes,

    Amber

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker avhkj's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    57

    Standaard Re: Ervaringen Legacy vacation resorts?

    Wij hebben hier afgelopen september verbleven. Is een basic hotel, wel schoon. Er is inderdaad een aparte slaapkamer en in de huiskamer een slaapbank. Ik vond de badkamer wat aan de krappe kant. Er is geen echte keuken maar een soort wasbakblokje, ook geen eettafel, dat vond ik wel een gemis. De bedden waren goed.
    Laatst gewijzigd door avhkj; 31-12-15 om 20:07.

  3. Top | #3
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Ervaringen Legacy vacation resorts?

    Wij blijven er 1 nacht op 2 februari aanstaande (die in Lake Buena Vista). Maar wij zijn met 2'en. Het ziet er op de website wel mooi uit, maar of ik er met een gezin zou zitten? Ik zou gaan voor een condo/townhouse/villa. We blijven de laatste 3 dagen van onze reis in Terra Verde in een leuk townhouse.
    Laatst gewijzigd door trails; 01-01-16 om 11:18.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  4. Top | #4
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Ervaringen Legacy vacation resorts?

    Dat wilde ik ook zeggen, ga voor een condo/townhome/villa. Er is genoeg keus op b.v Homeaway en VRBO.

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    19

    Standaard Re: Ervaringen Legacy vacation resorts?

    Wij zijn hier afgelopen september 2 weken geweest met onze kinderen van 1 en 4. Het is ons uitstekend bevallen. We zaten in een 3-kamerappartement, dat zijn 2 units aan elkaar geschakeld. Zelf hadden we een heerlijk grote slaapkamer met aangrenzende badkamer, onze oudste lag op de slaapkamer van de andere unit en de jongste lag in een crib in het woonkamertje van de andere unit. Het appartement was schoon en netjes, vlakbij het zwembad en met parkeerplaats voor de deur. Het enige dat we misten was een terras oid om 's avonds nog even buiten te zitten als de kids op bed lagen.

    Wij zijn gewend om in een villa/huis ter verblijven en dit was een prima alternatief. We hadden voor deze optie gekozen vanwege een hele goede aanbieding bij TUI destijds.

  6. Top | #6
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Ervaringen Legacy vacation resorts?

    Waarom geen villa met zwembad? dat is heerlijk voor de kinderen.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  7. Top | #7
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Ervaringen Legacy vacation resorts?

    Of een townhome met een zwembad, ook leuk ;-)
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •