Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 12 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 118

Onderwerp: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdale)

  1. Top | #51
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    133

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    @rochelle
    We hebben een cheap vlucht met eurowings we zijn met 5en en incl baggage 3x kosten het maar 1399 euro voor alle dus vond ik spotgoedkoop
    We krijgen dan wel geen eten en drinken maar dat regelen we zelf wel
    Is een rechtstreekse vlucht naar miami dus lukt wel met een broodje
    Voordeel van eurowings is dat je nog altijd kan switchen van vluchtdagen als de prijs hetzelfde is of lager dan is het nog gratis ook anders betaal je alleen het verschil bij
    Zit er ook over te denken om 2 dagen eerder of langer te gaan is op dit moment gratis
    Heb een programma en het is dan vrij druk ( kwam door jullie vlog , deed heel wat meer ideen op !! )

  2. Top | #52
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    159

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    Weet je zeker dat dat switchen van vluchtdagen gratis is ? Lijkt alleen mogelijk vanaf 'smart' tarief en dan nog tegen honderden euro's per persoon/vlucht extra (van te voren boeken/betalen).
    Verder natuurlijk een spotgoedkoop tarief en inderdaad is een broodje onderweg een prima oplossing.

  3. Top | #53
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    133

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    Klopt heb net even nagekeken het veranderen van vluchtdata kost niks alleen een additional charge van 90 euro pp
    Plus de evt meerprijs van de vlucht

  4. Top | #54
    Stamgast Roshelle's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    174

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    Nou misschien dit weekend nog even kijken, maar grote kans dat we gewoon lekker twee weekjes gaan. Komen toch zoveel kosten bij (huurauto, hotels enz).

  5. Top | #55
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    133

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    Zit nu te kijken naar de vlog van 2015 en dan moet iktoch zeggen dat 2016 een stuk scherper was qua beeld maar vind de vlog van 2015 ookzeer leuk om te kijken
    Ps zie dat dunking donuts wel veel terug komen zullen wij in april ook eens gaan proberen

  6. Top | #56
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    Ja Dunkin' is een persoonlijke favoriet van ons, voor mij vooral vanwege de koffie en voor Roshelle vooral vanwege de .....je raadt het niet..... Donuts! 23 maart a.s. opent er een Dunkin' in Amsterdam, hier zullen wij ook zeker even heen gaan nog voor onze vakantie, zo krijgen we de smaak alvast goed te pakken!
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  7. Top | #57
    Stamgast Roshelle's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    174

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pvroovert Bekijk Berichten
    Zit nu te kijken naar de vlog van 2015 en dan moet iktoch zeggen dat 2016 een stuk scherper was qua beeld maar vind de vlog van 2015 ookzeer leuk om te kijken
    Ps zie dat dunking donuts wel veel terug komen zullen wij in april ook eens gaan proberen
    Klopt zeker hoor! Ik heb voor de laatste Floridavakantie een speciale vlogcamera gekocht, de jaren daarvoor deed ik het gewoon met m'n iPhone, dus dat was een stuk minder scherp. Elk jaar weer wat verbetering! Dunkin is zeker een van ons favoriet voor een tussendoortje!

  8. Top | #58
    Stamgast Roshelle's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    174

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    En de aftermovie van Naples staat inmiddels ook online! Nu moeten alleen Orlando en de totale aftermovie nog online komen


  9. Top | #59
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    Overbodig en onnodig kwetsend commentaar verwijderd.

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #60
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    Leuk filmpje! Ik waan me dan weer even in Florida. Wat is de golfkust toch mooi. Ik zit er over na te denken om ook een actioncam te kopen. Het lijkt me leuk om bijv. onder water te filmen. Het wordt niet zo'n dure als een GoPro hoor. Ik ga niet zo'n mooie Vlog bijhouden
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •