Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 12 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 118

Onderwerp: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdale)

  1. Top | #41
    Stamgast Roshelle's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    174

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scooby Bekijk Berichten
    en als laatst in Rosen Inn weer vlakbij/op International Drive in Orlando! :-)
    Hey Roshelle. Wij hebben ondertussen ook de meeste vlogs van jullie al gezien en erg genoten. Jullie zijn een aantal dagen in het Rosen inn geweest. Het ziet er op zich leuk uit zo in jullie vlog. Maar zijn de kamers goed bevallen? Wij gaan volgend jaar met twee kinderen van 9 en 11 naar florida en zijn nog steeds aan het twijfelen over hotels. :-) Het gebied rond orlando eye lijkt ons erg leuk, omdat we ervan houden om vanuit ons hotel de leuke restaurantjes en winkeltjes te kunnen bezoeken. En hebben jullie nou vanaf dit Rosen inn gelopen naar universal?[/QUOTE]

    Superleuk dat je zo hebt genoten! We zijn inderdaad in 2015 een aantal dagen in het Rosen Inn geweest. Je hebt overigens meer Rosen Inn hotels in Orlando. Wij zaten in deze: klik! We zijn toen nooit naar Universal gelopen, maar pakte daar de shuttlebus. Die shuttlebus was toen gratis. Rosen Inn is ons top bevallen, we hadden een hele fijne kamer, vlakbij het zwembad, het had een sportschool (ja, daar zijn we ook geweest, haha) en het lag natuurlijk op i-drive dus je zat overal dichtbij (Epic McDonald's om de hoek). Wij hebben geen gebruik gemaakt van ontbijt, die zat er niet bij in, en wij vinden het leuker om buiten de deur te eten. Het hotel had overigens ook zo'n spelletjeshal, dat vonden wij ook leuk! Verder liepen we wel vanaf het hotel i-drive op, daar is genoeg levendigheid, maar wij gebruikten nogal veel de auto .

    In de video hier: klik! Komen we aan in het Rosen Inn, daar film ik een beetje de kamer en omgeving, dus dan heb je misschien een ideetje!

  2. Top | #42
    Stamgast Roshelle's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    174

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stephie Bekijk Berichten
    Wat leuk zeg! Ik zie je vlogs voor het eerst. Je doet het echt leuk. Sommige mensen kunnen dat gewoon hè?Knap hoor. Door jouw vlogs beleef ik mijn vakanties nog een keer Haha! Goed teken dus!
    Wat leuk om te horen! Gelukkig mogen we allebei aftellen zo te zien!

  3. Top | #43
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    Ja heerlijk! Ik kan niet wachten. Ik ga nu eerst weer ff een paar vlogs van jullie bekijken
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  4. Top | #44
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    133

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    ben nu ook je vlog van 2016 aan het bekijken
    en ik moet zeggen het kijkt lekker weg , doe er ook vele ideeen mee op thx voor dat
    groetjes

  5. Top | #45
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    113

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    Hoi Rochelle, bedankt voor je antwoordt. Dit filmpje hadden we inderdaad gezien van de hotelkamer in rosen inn. Erg leuk.
    Ik wist zeker dat ik jullie een keer heb zien lopen naar universal en heb de vlog van 2016 doorgespit �� En daar zat hij tussen. lol. Daar hadden jullie vast een hotel iets dichter bij, want je zei dat het een half uurtje lopen was.
    Wij hebben geen parken van Disney voorbij zien komen. Niet echt jullie ding?

  6. Top | #46
    Stamgast Roshelle's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    174

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stephie Bekijk Berichten
    Ja heerlijk! Ik kan niet wachten. Ik ga nu eerst weer ff een paar vlogs van jullie bekijken
    Superleuk om te horen! De vlogs van de aankomende vakantie worden naar mijn mening nog beter en leuker, we hebben namelijk een drone aangeschaft om die ook op te stijgen op plekken waar we zijn!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scooby Bekijk Berichten
    Hoi Roshelle, bedankt voor je antwoordt. Dit filmpje hadden we inderdaad gezien van de hotelkamer in rosen inn. Erg leuk.
    Ik wist zeker dat ik jullie een keer heb zien lopen naar universal en heb de vlog van 2016 doorgespit �� En daar zat hij tussen. lol. Daar hadden jullie vast een hotel iets dichter bij, want je zei dat het een half uurtje lopen was.
    Wij hebben geen parken van Disney voorbij zien komen. Niet echt jullie ding?
    Top dat je die al gezien had! Wij hebben het echt naar ons zin gehad bij Rosen Inn. In 2016 zaten we inderdaad in een hotel die wat meer op loopafstand lag van Universal. We hebben 1 keer gelopen, maar het was zó ontzettend warm dat we er echt lang over deden om erheen te lopen. Ik kan goed tegen warmte, maar het kan ook wel eens vreselijk tegen me werken (licht in m'n hoofd, duizelig enz.) dus dat was niet zo'n heel goed idee in juli vonden we zelf, haha. We hebben toen gewoon steeds een Uber genomen van het hotel naar Universal en weer terug. Was telkens rond de 5 dollar voor een ritje, dus dat vonden we wel prima.

    Disney hebben we inderdaad nog niet gedaan. Mijn hart ligt wat meer bij Universal en de prijzen van Disney staan me ook een beetje tegen. We hebben wel getwijfeld, toen er aanbieding was voor Disney voor 14 dagen, maar we willen dit jaar (als het goed is) geen parken doen en even wat meer rust inbouwen in de vakantie. We vinden Disney in Parijs overigens heel leuk en ik weet zeker dat we alle Disney parken in Orlando ook leuk zouden vinden, maar wellicht iets voor de toekomst!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pvroovert Bekijk Berichten
    ben nu ook je vlog van 2016 aan het bekijken
    en ik moet zeggen het kijkt lekker weg , doe er ook vele ideeen mee op thx voor dat
    groetjes
    Super om te horen! Leuk dat je ook ideetjes opdoet, daar doen we het voor!

  7. Top | #47
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    133

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    Heb echt goede ideen opgedaan en ik ben pas op de helft van jullie vlog
    Zoals s'avonds naar universal hebben we nog nooit gedaan maar ziet er wel gaaf uit
    Ook de malls vooral miromar gaan we ook doen en natuurlijk naar wen sanctuari
    Heb via groupon the everglades outpost gekocht in florida city , kennen jullie die?
    Denk dat dat net zoiets is als die edventure waar jullie zijn geweest
    Ps ik zag dat jullie 21 april weer gaan
    Wij gaan 20 april
    Hebben jullie een jaarkaarr van univeral ? Wij hebben die afgelopen zomer gekocht dus kunnen wij nu weer gebruiken
    Ga nu verder kijken om nog meervakantie voorpret op te doenen ideen
    Dank daarvoor
    Mvg peter
    Laatst gewijzigd door pvroovert; 06-03-17 om 22:35.

  8. Top | #48
    Stamgast Roshelle's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    174

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    @Proovert: Wat superleuk om te horen! En pas op de helft, wie weet wat er nog komen gaat dan, haha! 's Avonds naar Universal vonden wij een succes: minder warm, minder mensen en het geeft weer eens een hele andere sfeer in het donker met alle lichtjes aan. Miromar vonden wij super, lekker rustig en een breed aanbod. Wel warm, want je bent niet binnen maar steeds van binnen naar buiten etc. Everglades Outpost kennen we niet, maar als ik zo even google ziet het er leuk uit! Ja, we mogen al lekker gaan aftellen, hoe is jullie vliegreis? Wij hebben (helaas) geen jaarkaart op Universal. Als ik kijk naar de afgelopen jaren was het voordeliger geweest, maar we slaan dit jaar over omdat we net de opening van Volcano Bay mislopen enz. Heerlijk, nu aftellen!

  9. Top | #49
    Stamgast Roshelle's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    174

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    De eerste Florida Aftermovie gemaakt met de GoPro staat online. Deze eerste Aftermovie staat in het teken van Miami! (Vergeten jullie niet te abonneren? Zou ik superleuk vinden en zo blijf je natuurlijk op de hoogte als ik nieuwe video's online heb geplaatst).


  10. Top | #50
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    Leuk! Ik heb me vorige week al geabonneerd op jouw kanaal. Ik ben helemaal fan!
    En met dat prutweer buiten droom ik lekker weg bij jullie vlogs.
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •