Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 12 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 118

Onderwerp: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdale)

  1. Top | #31
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    Ik heb ze eerlijk gezegd opgespaard en afgelopen week tijdens m'n nachtdienst aflevering 5 t/m 23 aan een stuk gekeken . Als ik m elke week kijk treur ik altijd als het na 20 minuutjes afgelopen is en ik weer een hele week mag wachten.

  2. Top | #32
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AlexFL Bekijk Berichten
    Ik heb ze eerlijk gezegd opgespaard en afgelopen week tijdens m'n nachtdienst aflevering 5 t/m 23 aan een stuk gekeken . Als ik m elke week kijk treur ik altijd als het na 20 minuutjes afgelopen is en ik weer een hele week mag wachten.
    Heel herkenbaar
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  3. Top | #33
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    Ondanks dat ik er zelf de hele tijd bij was kijk ik de vlogs nog vaak terug, zo beleef je (delen van) de vakantie gewoon meerdere keren!
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  4. Top | #34
    Stamgast Roshelle's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    174

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mickey Bekijk Berichten
    Jazeker Roshelle, kijk er wekelijks naar uit. Als het aan mij ligt gooi je ze er allemaal achter elkaar op
    Ah leuk! Haha, nee nee niet alles tegelijk. Lekker weekje wachten, haha.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cindy1969 Bekijk Berichten
    Kijk ze ook nog steeds hoor! Ben alleen niet zo'n reageerder op YT
    Leuk om te horen!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AlexFL Bekijk Berichten
    Ik heb ze eerlijk gezegd opgespaard en afgelopen week tijdens m'n nachtdienst aflevering 5 t/m 23 aan een stuk gekeken . Als ik m elke week kijk treur ik altijd als het na 20 minuutjes afgelopen is en ik weer een hele week mag wachten.
    Ahhh wat leuk! Goed om te horen!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FloridaFabian Bekijk Berichten
    Ondanks dat ik er zelf de hele tijd bij was kijk ik de vlogs nog vaak terug, zo beleef je (delen van) de vakantie gewoon meerdere keren!
    Was je er bij? Hahaha!

  5. Top | #35
    Banned User
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    211

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    Ik zie dat de YT filmpjes hier in dit topic niet meer te bekijken zijn. Dat is wel erg jammer.
    Zijn ze elders nog te zien?

  6. Top | #36
    Stamgast Roshelle's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    174

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Don Tuse Bekijk Berichten
    Ik zie dat de YT filmpjes hier in dit topic niet meer te bekijken zijn. Dat is wel erg jammer.
    Zijn ze elders nog te zien?
    Je kunt de video's vinden in m'n handtekening. Daar staan de afspeellijsten naar alle video's. De twee video's in het topic waren de aftermovies. Een aftermovie is door YouTube verwijderd, die moet ik nog re-uploaden. De ander heb ik weer aangepast, dus die moet je kunnen zien nu!

  7. Top | #37
    Banned User
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    211

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    Dank je wel.

  8. Top | #38
    Stamgast Roshelle's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    174

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    Net weer een nieuwe vlog online gezet! https://youtu.be/j_tsIYgLwek

  9. Top | #39
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    113

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    en als laatst in Rosen Inn weer vlakbij/op International Drive in Orlando! :-)[/QUOTE]

    Hey Roshelle. Wij hebben ondertussen ook de meeste vlogs van jullie al gezien en erg genoten. Jullie zijn een aantal dagen in het Rosen inn geweest. Het ziet er op zich leuk uit zo in jullie vlog. Maar zijn de kamers goed bevallen? Wij gaan volgend jaar met twee kinderen van 9 en 11 naar florida en zijn nog steeds aan het twijfelen over hotels. :-) Het gebied rond orlando eye lijkt ons erg leuk, omdat we ervan houden om vanuit ons hotel de leuke restaurantjes en winkeltjes te kunnen bezoeken. En hebben jullie nou vanaf dit Rosen inn gelopen naar universal?

  10. Top | #40
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    Wat leuk zeg! Ik zie je vlogs voor het eerst. Je doet het echt leuk. Sommige mensen kunnen dat gewoon hè?Knap hoor. Door jouw vlogs beleef ik mijn vakanties nog een keer Haha! Goed teken dus!
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •