Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 12 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 118

Onderwerp: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdale)

  1. Top | #11
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    Gekeken, super! Heb geen verstand van monteren (doe dat nooit) maar dit is leuk gedaan zeg, en leuk gefilmd zo, met die Go Pro. Erg leuk om te kijken.
    En krijg zin in Florida, nog 52 dagen voor mij, yay!
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  2. Top | #12
    Stamgast remon's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    200

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    Leuke filmpjes , niet te lang , niet te kort.

  3. Top | #13
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    Wat leuk! Ik heb er nu 2 bekeken, de rest bekijken we zeker ook, leuk gefilmd, heb al dingen gezien waar ik OOK heen wil...
    2012 Orlando, 2013 ourtriptoflorida2013.blogspot.nl
    2014 ourtriptoflorida2014.blogspot.com 2016 kissimmee 2017 Davenport 2018 https://xmas2018inflorida.blogspot.com
    2020
    https://florida022020.blogspot.com

  4. Top | #14
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    Vrijdag avond en zaterdag avond alle Florida vlogs gekeken, samen met mijn dochter van 15, we hebben genoten en zijn helemaal in de mood voor onze meivakantie gekomen en zijn weer wat ideeën voor winkels rijker.... Enige wat ik miste in je vlogs waren de lokatie waar jullie zaten. Het duurde even voordat ik in de gaten had waar jullie aan de westkust zaten en in welke hotels zaten jullie in 2015? Fort Lauderdale was me wel duidelijk, maar het hotel waar jullie begonnen, waar was dat?
    2012 Orlando, 2013 ourtriptoflorida2013.blogspot.nl
    2014 ourtriptoflorida2014.blogspot.com 2016 kissimmee 2017 Davenport 2018 https://xmas2018inflorida.blogspot.com
    2020
    https://florida022020.blogspot.com

  5. Top | #15
    Stamgast Roshelle's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    174

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    @Cindy, Dankjewel! Inderdaad alles met een GoPro, lekker alles in een grote hoek en superkwaliteit!

    @Remon, Dankjewel!

    @Monique, Leuk! Zoals wat? Wat leuk dat jullie het samen hebben gekeken! Goed dat je het zegt, kan ik zeker even op letten. We zaten eerst in Ramada vlakbij/op de International Drive in Orlando, vervolgens Fort Lauderdale (ben even de naam kwijt van het complex, maar wij zouden er niet nog eens heen gaan) en als laatst in Rosen Inn weer vlakbij/op International Drive in Orlando! :-)

  6. Top | #16

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    Ik heb ook al je vlogs gekeken van vorig jaar en dit jaar. Vond ze erg leuk om te zien!!
    Sommige dingen ook grappig. Vooral als mensen op de achtergrond naar je camera kijken hahah.
    Ook ik heb winkel ideeën gekregen voor volgende keer. Ben nog nooit bij Burlington of TJMaxx geweest, maar ga er zeker eens kijken
    Hopelijk ga je dit jaar weer, dan kunnen we weer van je video's genieten!
    Met welk programma edit je je videos eigenlijk?
    2012 Florida
    2014 Florida
    2015 Californië, Nevada, Utah, Arizona
    2016 Florida

  7. Top | #17
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    545

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    Erg leuk hoor! Net even alles bekeken :-)

  8. Top | #18
    Stamgast Roshelle's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    174

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    @Wondertol, Leuk om te horen! Had echt niet verwacht dat zoveel mensen de vlogs zouden kijken hier Vloggen is op veel plekken redelijk normaal, vooral in Amerika. In Nederland word ik veel gekker aangekeken! Af en toe zijn er wel eens mensen die zich afvragen wat ik in godsnaam aan het doen ben, dat is inderdaad super grappig om later terug te zien, want op het moment zelf merk je het niet. De Burlington en TJMaxx zijn echt geweldig, vooral als je houdt van merkkleding voor een prikkie en spitten tussen de rekken (niet iedereen vindt dat leuk).

    Ik heb al m'n video's met iMovie geedit. Dat is het standaardprogramma op m'n mac. Bij Windows is er iets soortgelijks, volgens mij is dat windows movie maker! Verder hoop ik ook dit jaar weer te gaan, maar het is nog even een drama met de tickets..

    @Patrick, LEUK! Hoop dat je hebt genoten!

  9. Top | #19
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    Je ticker is dus onder voorbehoud op 8 Juli ingesteld? Of gaan jullie hoe dan ook op de 8ste vertrekken?

  10. Top | #20
    Stamgast Roshelle's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    174

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    Haha dat klopt! We hopen nog even wat tickets te scoren! Het idee is 8 tot en met 28, maar kan ook iets afwijken. We zoeken in ieder geval binnen deze weken ivm werk/school enz! Ik vond de ticker er zo gezellig uitzien.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •