Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 12 van de 12 EersteEerste ... 2101112
Resultaten 111 tot 118 van de 118

Onderwerp: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdale)

  1. Top | #111
    Stamgast Roshelle's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    174

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    @Lizz: Dat heb je idd goed geïnformeerd! Dit jaar lieten we Florida even links liggen en gingen we voor het eerst naar de westkust van Amerika, maar ook dat was fantastisch! Vanaf aanstaande woensdag komen daarvan de vlogs online, geen Florida, maar wel leuk!

    @Proovert: Vanaf aanstaande woensdag verschijnen daarvan de vlogs!

  2. Top | #112
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    Leuk hoor! Ik ga weer kijken! De westkust staat ook nog op ons lijstje...

  3. Top | #113
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    Om even op Roshelle's bericht van hierboven te reageren; we hebben Florida dit jaar dúsdanig 'links laten liggen' dat de tickets voor oktober inmiddels geboekt zijn, de Mustang weer is vastgelegd, en Universal's Cabana Bay Beach Resort voor de eerste 7 nachten geboekt is. We kunnen blijkbaar toch echt geen jaar zonder ons Florida
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  4. Top | #114
    Regelmatige Bezoeker Renger-Linda's Avatar
    Ingeschreven
    May 2017
    Berichten
    39

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FloridaFabian Bekijk Berichten
    Om even op Roshelle's bericht van hierboven te reageren; we hebben Florida dit jaar dúsdanig 'links laten liggen' dat de tickets voor oktober inmiddels geboekt zijn, de Mustang weer is vastgelegd, en Universal's Cabana Bay Beach Resort voor de eerste 7 nachten geboekt is. We kunnen blijkbaar toch echt geen jaar zonder ons Florida
    fijne voorbereiding gewenst, ik ben aan het neuzen voor een babyproef vakantie naar Florida aangezien wij in juli papa en mama worden. Wij denken zelf aan september 2020, maar bekijk ook voorjaar. Ondanks de aanstaande baby kan ik ook niet wachten terug te gaan naar Florida ��

  5. Top | #115
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    Oh heerlijk Fabian en Roshelle.... toch nog naar Florida! Leuk hoor naar Universal

  6. Top | #116
    Stamgast Roshelle's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    174

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    @Renger-Linda: Wat een heerlijk vooruitzicht! Volgens mij is Florida met een baby prima te doen. Lekkere temperatuur, lekker relaxen! Hopen dat jullie ook snel weer mogen!

    @Mave: Heerlijk he! Wat een verwennerij dit jaar, én de westkust en nu ook nog Florida!

  7. Top | #117
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    Roshelle, mijn complimenten voor je vlogs Een paar weken geleden heb ik me op een regenachtige zondag met jouw vlogs vermaakt. Echt leuk en raar dat ik ze niet eerder ontdekt had. Ik was denk ik in de war met een ander stel die heel erg overdreven in scene gezette vlogs hebben waardoor ik die van jou nooit bekeken had.
    Echt super leuk, ik ga gauw kijken of je er van de Westkust alweer bij hebt gezet.

  8. Top | #118
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    Wauw ...net genoten van je nieuwste Vlog. Wat is de weg naar Las Vegas mooooooi! Dat had ik niet verwacht. Mijn stiefvader zei al dat het prachtig was en ik had zelf het idee dat dit het minst leuke van een rondreis aan de west kust was. Maar je hebt t mooi in beeld gebracht. Mijn complimenten Vanmiddag even aan mijn man laten zien



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •