Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 10 van de 12 EersteEerste ... 89101112 LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 118

Onderwerp: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdale)

  1. Top | #91
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    Leuk leuk leuk! En ja hoor, we zijn nu twee weken thuis, de jetlag is weg en we missen Florida ontzettend!
    Zucht.....
    Maar de vlogs houden me op de been hoor
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  2. Top | #92
    Stamgast Roshelle's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    174

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    Ah stom he! Wij hebben ook heimwee. Gelukkig kunnen we steeds alle beelden zelf ook terugkijken, hihi! Inmiddels alweer een nieuwe:

    https://youtu.be/t_5kPbsgsFE

  3. Top | #93
    Florida Groupie Lannie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    402

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    Wat een leuke vlog weer!!

  4. Top | #94
    Regelmatige Bezoeker Renger-Linda's Avatar
    Ingeschreven
    May 2017
    Berichten
    39

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    Ik herken alle gevoels van heimwee nog zo goed,4 jaar terug naar Florida geweest. toen hebben we een kleine rondreis gemaakt ,maar o zoveel gezien en kan je vertellen dat ik oprecht geniet van je vlogs Roshelle ! Gelukkig gaan we in September 16 dagen , kan niet wachten.... !

  5. Top | #95
    Stamgast Roshelle's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    174

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    ^ Vreselijk he die heimwee Linda. Wat heerlijk dat jullie in September gaan! 16 dagen, wat lekker. Weet je al wat jullie allemaal gaan doen?

    In deze vlog vlieg ik boven Miami Beach met de drone, ZO VET! https://youtu.be/W4vvytbSM_s

  6. Top | #96
    Stamgast Roshelle's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    174

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    Het heeft even mogen duren (drie weken, oeps), maar er staat weer een nieuwe vlog online! Een huis kopen brengt toch meer met zich mee dan ik dacht, haha. Hier vind je de link: https://youtu.be/iICypQZ1FxE

  7. Top | #97
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    133

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    ha Roshelle en Fabian hoe was jullie vakantie ?
    ben weer in volle verwachting aan het wachten op jullie vlogs
    hebben jullie deze keer ook de drone gebruikt ?
    en wanneer kunnen we ongeveer de eerste video verwachten ?
    mvg peter

  8. Top | #98
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    Hoi Peter! Wij hebben het weer fantastisch gehad, 'voor herhaling vatbaar' zou ik zeggen
    Roshelle gaat vanavond aan het bewerken beginnen dus ik verwacht morgenochtend het eerste deel. Kleine spoiler; wij hebben zeker een drone gebruikt maar niet dezelfde als vorig jaar!
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  9. Top | #99
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    133

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    Oke Fabian ik wacht het vol spanning af
    Is altijd weer leuk om te kijken en weer inspiratie op doen voor volgend jaar

  10. Top | #100
    Stamgast Roshelle's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    174

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    In de plaats van ons reisschema topic te gebruiken plaats ik hier wel de nieuwe vlogs! De eerste is vorige week online gekomen en de nieuwste gisteren! Je kunt ook altijd in mijn handtekening klikken naar de afspeellijst, dan heb je meteen alle vlogs van dit jaar bij elkaar! Maar voor nu, kan je hier de tweede vlog vinden: https://youtu.be/EnKeskfpxvA



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •