Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 11 van de 11 EersteEerste ... 91011
Resultaten 101 tot 104 van de 104

Onderwerp: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdale)

1. Top | #101
    Vaste Bezoeker pixiedust's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010

Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

Sinds een paar weken je vlogs ontdekt en inmiddels allemaal bekeken. Nu wacht ik elk weekend met smart op de nieuwe vlog van jullie afgelopen reis. Heel erg tof om te zien!

2. Top | #102
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010

Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

ook pas je vlog ontdekt, echt een superidee, wij gaan ook dus waarschijnlijk 1e vlog na 8e keer Florida ha ha.

3. Top | #103
    Stamgast Roshelle's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2015

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sunnyrojo Bekijk Berichten
    ook pas je vlog ontdekt, echt een superidee, wij gaan ook dus waarschijnlijk 1e vlog na 8e keer Florida ha ha.
    Dat is echt leuk om te horen! Een vlog kun je lekker vaak terugkijken om zo je vakantie nog een keer te beleven!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pixiedust Bekijk Berichten
    Sinds een paar weken je vlogs ontdekt en inmiddels allemaal bekeken. Nu wacht ik elk weekend met smart op de nieuwe vlog van jullie afgelopen reis. Heel erg tof om te zien!
    Haha dan heb je er flink wat uurtjes opzitten! Leuk om te horen! Heb je ook alle oudere vlogs gekeken?

4. Top | #104
    Stamgast Roshelle's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2015

https://youtu.be/PyKVwy2zd2c Weer een nieuwe!

Forum Rechten