Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 21

Onderwerp: Disney account

  1. Top | #11
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: disney account

    ja, Magic Bands kan je ook ter plekke aanschaffen. Het is echt handig om een account aan te maken want die fastpasses zijn ideaal, scheelt enorm veel wachttijd. En ik ben ook fan van de Magic Bands, geen gedoe meer met losse kaartjes gewoon iedereen zijn eigen armband en zo langs de scanners.

  2. Top | #12

    Standaard Re: disney account

    Dus als we het goed begrijpen kun je de toegangskaarten online via de disney site bestellen waarna deze in je overzicht komen van je account bij disneyexperience? Krijg je de toegangskaarten thuisgestuurd of zie je de toegang alleen in de my disney experience?
    Is voor fastpass + een magic band noodzakelijk?

    wij gaan in augustus voor de eerste keer naar Magic Kingdom en logeren niet in een disney hotel. We hebben al het een en ander opgezocht maar vinden het vrij onduidelijk. Alvast bedankt voor het meedenken!

  3. Top | #13
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: disney account

    Je kunt de tickets koppelen aan je experience als je daarvoor een code hebt gekregen. Dat is noodzakelijk voor Fastpass gezien je die reserveert voor de periode dat je in het park bent.
    Een magic band is niet noodzakelijk als je die niet wilt hebben gezien de App + disneyExperience los staat van je magicband.
    Mensen die geen magicband hebben gebruiken een pasje voor dezelfde dingen.

    Mocht je de magic band wel leuk vinden kun je ze voor 7 (kaal, grijs) tot 10 dollar (met figuurtje) kopen bij de outlet's aan de I 4.
    Krijg je ook nog een leuk cadeau erbij als je kids Disney Infinity spelen (voor deel 1 is dat een grot met een draak die rondvliegt!)
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  4. Top | #14
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: disney account

    Als je online via disney koopt staan ze automatisch in je account.. je print de bevestiging uit en daarmee ga je naar een guestrelation bij een van de parken
    of in disney springs, daar krijg je dan plastic kaartjes..al je vast gelegde gegevens en dus ook Fastpasses staan daar op gelinkt.. je kunt idd ook magicbands kopen.. je voert dan in je Disney account de ID code van de banden in en worden ze gelinkt
    koop je kaartjes via american estates bv..voer je de ID code van de kaarten in die hun via de post naar je sturen

  5. Top | #15

    Standaard Re: disney account

    Hallo allemaal,

    Ik heb een vraag. Wij vertrekken op 13.08.2016 naar Orlando. We hebben 7 dagen toegang tot de disneyparken.

    Ik heb een account aangemaakt op my disneyexperiance, en gelijk onze toegangskaarten eraan gekoppeld. Maar ik kan maar fastpasses reserveren tot 31 juli.

    Doe ik iets verkeerd??? (ik heb de toegangskaarten nu op unactive gezet ipv active). Kunnen jullie mij aub verder helpen???

    We zijn al twee keer eerder inOrlando geweest. De tweede keer was 4 jaar geleden, toen was dit fastpass systeem er nog niet.
    2011 Davenport Westridge South
    2012 Kissimmee Terra Verde
    2016 Kissimmee Windsor Palms

  6. Top | #16
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: disney account

    Als je geen resort gast bent dan kan je 30 dagen vooraf fastpasses reserveren. Dus die 31 juli kan wel kloppen. Je moet dus nog even wachten tot je voor de juiste periode kan reserveren.

  7. Top | #17

    Standaard Re: disney account

    Dank je wel voor je snelle reactie. Dan moet ik nog even wachten. Hopelijk zijn er dan nog wat fastpasses beschikbaar...

    Kan het geen kwaad dat ik de toegangskaarten op unactive heb gezet ipv active ? Weet jij dat ook? Of moet ik ze weer op active zetten? Dat is mij helaas niet duidelijk.
    2011 Davenport Westridge South
    2012 Kissimmee Terra Verde
    2016 Kissimmee Windsor Palms

  8. Top | #18
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: disney account

    Het lijkt mij geen probleem dat je de kaarten nu op unactive hebt gezet. Als ze maar op active staan als je ze wil gaan gebruiken. Bij mij staan ze allemaal op active, ook de kaarten die al jaren geleden verlopen zijn en waar ik niets meer mee kan.

  9. Top | #19
    Florida Groupie Bosevents's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Nunspeet
    Berichten
    256

    Standaard Re: disney account

    Je kunt Fastpasses reserveren zelfs nog op de dag zelf. In de ochtend zo rond 07:00 uur komen deze vrij.
    30 dagen voor je aankomst in Disney kun je als niet hotel gast al beginnen met reserveren. Soms zijn dingen dan vol maar meestal lukt een planning wel. Probeer in ieder geval reserveringen te maken aan het begin van de dag. Als je nl. de eerste drie heb gedaan kun je nieuwe fastpasses aanvragen.
    Hiermee hebben wij op de avond zelf nog een plek kunnen krijgen bij een avond show.
    Ik heb dit zelfs nog aan een Castmember nagevraagd. Disney kijkt hoeveel aanvragen er zijn en sluit dan dat tijdslot. Als blijkt dat er veel mensen niet komen opdagen dan gooit Disney hem toch open. Dus blijf regelmatig checken.
    Als laatste nog deze tip. Neem een extra batterij mee voor je telefoon. (Mobile charger) Disney dagen zijn lang en je kijkt best vaak op je telefoon.
    Het leven is een reis maar ik ga het liefst naar Florida.

  10. Top | #20
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: disney account

    Het is aan te raden zo vroeg mogelijk te beginnen met fastpass reserveringen. Sommige populaire attracties zijn zo weg. Resortgasten kunnen 60 dagen + duur van hun verblijf al vooraf reserveren, die hebben dus al veel fastpasses ingenomen. Het loont zeker de moeite om regelmatig (ja dus ook op de dag zelf) te kijken of er toch iets beschikbaar is. Zodra iemand een fastpass cancelt, komt deze weer beschikbaar. Zo heb ik zelf de 7 dwergen mijn-trein voor 3 personen een paar uur voor de ingangstijd gecanceld. Verder raad ik echt aan om op Easywdw te kijken naar hoe wachttijden variëren op een dag. Deze website geeft heel goede tips en hij gaat regelmatig zelf op pad om theorieën te testen. Wel wat uitgebreid beschreven voor als je niet zo'n grote fan zou zijn. Hij schrijft trouwens ook dat als je voor een fastpass kijkt, je regelmatig je scherm moet vernieuwen want opeens kan er toch wat beschikbaar zijn. Wifi in wdw lijkt ook steeds beter te worden maar is zeker niet perfect.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •