Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Even voorstellen: Geo

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: Geo

    Hallo iedereen,

    Al jaren staat het bij mij op de agenda om eens een paar weken naar Florida te gaan. En nu ik afgestudeerd ben, gaat het er in April eindelijk van komen.

    Het plan is om ongeveer 2 weken te spenderen in Orlando (en daar het merendeel van de pretparken te bezoeken), maar ook zo'n 1,5 weken rondreizen naar onder meer Miami, de Keys, de Everglades en Tampa.

    Tijdens het zoeken van informatie stuitte ik op dit forum. Ik hoop hier genoeg inspiratie te vinden om 3,5 vakantie vol te kunnen plannen.

    MVG,

    ~Geo

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Even voorstellen: Geo

    Welkom en veel plezier met de voorbereidingen! Heerlijk om gelijk lekker een paar weken te gaan.
    Tip: lees lekker veel reisverslagen voor inspiratie.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  3. Top | #3

    Standaard Re: Even voorstellen: Geo

    Welkom!
    Wat leuk dat je in april zo'n reis gaat maken
    Misschien heb je iets aan mijn reisverslag? Mijn rondreis was gedeeltelijk in Florida: http://www.stripesandstars.nl/roadtr...york-key-west/

    Veel voorbereidingsplezier!
    Reis mee door Amerika! Blogs, Info, Tips & Roadtrip Tricks: www.stripesandstars.nl

  4. Top | #4

    Standaard Re: Even voorstellen: Geo

    Bedankt, ik zal het zeker meenemen.

    De vlucht is inmiddels al besproken, wij (mijn twee studievrienden en ik) komen op 5 april aan in Miami, om daarna op 29 april terug te vliegen vanaf Orlando naar Amsterdam.

    Het plan is om vanaf Miami eerst naar de Keys te rijden, om vervolgens via de Everglades, de westkust en Tampa naar Orlando te rijden. Daar willen we twee weken spenderen met het bezoeken van het merendeel van de vele pretparken daar. Maar een exact schema (hoe lang blijven we waar, wat gaan we daar doen) hebben we nog niet

  5. Top | #5
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    147

    Standaard Re: Even voorstellen: Geo

    Welkom op het forum en een leuke reis heb je in het vooruitzicht. Wij hebben dit jaar een soortgelijk schema gevolgd en dat is goed bevallen. Veel plezier met de voorbereidingen!

  6. Top | #6
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Even voorstellen: Geo

    Veel plezier Geo en veel succes met het uitzoekwerk. Staan genoeg tips op dit forum
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •