Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 35

Onderwerp: Combinatievlucht United Lufhansa

  1. Top | #11
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    stein
    Berichten
    237

    Standaard Re: combinatievlucht United Lufhansa

    Op de site van Lufthansa werden we doorgelinkt naar United. Hier konden we op alle 4 de vluchten onze stoelen vastleggen.
    Kochten onze vlucht als zijnde een vlucht met Lufthansa maar worden alle vier uitgevoerd
    door United, dat zal het verschil wel zijn.
    Vorig jaar met lufthansa naar het westen gevlogen, toen hebben we €50 per stoel moeten betalen. Hadden we wel extra ruimte, de laatste stoelen in het vliegtuig.
    twee stoelen ipv 3 op een rij. Heerlijk en het geld meer dan waard.
    Laatst gewijzigd door laanvdj; 11-11-15 om 18:21.

  2. Top | #12
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    248

    Standaard Re: combinatievlucht United Lufhansa

    Volgens mij ligt het aan de boekingsklasse: http://www.lufthansa.com/us/en/Seat-reservation#ancAbT8
    Wij hebben ook gecombineerde tickets voor volgend jaar naar Los Angeles en kon de stoelen voor de vlucht van Lufthansa niet vastleggen, ook niet via hun site met mijn reserveringsnummer.
    Bij de vluchten van United wel gelukt.
    Vakanties in Florida: 1998, 2010 en 2014
    Weblog vakanties met de kids: http://wij4tjesopvakantie.blogspot.nl
    Vaste gastblogger van de website over (verre) reizen met kinderen: https://www.gezinopreis.nl
    Zomer 2018: camperreis van Las Vegas naar Denver

  3. Top | #13
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: combinatievlucht United Lufhansa

    Als je een itinerary van United hebt krijg je ook een nummer van Lufthansa. Daarmee konden wij onze stoelen wel vastleggen. Het was niet makkelijk maar is wel gelukt. Als je het nummer niet kunt vinden kun je contact opnemen met United en daar het Lufthansa nummer vragen.

  4. Top | #14
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: combinatievlucht United Lufhansa

    Wij hebben via Exit Reizen tickets geboekt voor mei 2016. We vliegen van Amsterdam naar Frankfurt en dan naar Tampa. Ik wilde online de stoelen reserveren, maar het lukte me niet. Ik heb overal gezocht op de website van Lufthansa. Ik kreeg er bijna grijze haren van. Ook via United lukte het niet. Ik kon nergens op klikken. Ik heb via de website van Lufthansa wel een inlog aangemaakt en kan mijn vluchten bekijken. Maar stoelen upgraden ging niet.
    Ik heb vervolgens met Lufthansa gebeld. Een hele aardige mevrouw vertelde dat de boeking nog niet gereed staat. Waarschijnlijk kan ik vanaf morgen wel de stoelen vastleggen.
    Indien ik de stoelen van A'dam naar Frankfurt nu al wil vastleggen dan moet ik betalen. Voor de stoelreserveringen van Frankfurt naar Tampa hoef ik niet te betalen, mits we economy class zitten. Zodra ik wil upgraden naar economy plus, dan moet ik dit via Exit regelen.

    Pfff....... nu maar even relaxed op de bank tv kijken. Morgen weer proberen
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  5. Top | #15
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    248

    Standaard Re: combinatievlucht United Lufhansa

    Wij vliegen aankomende zomer ook met Lufthansa en United. Ik wilde ook de stoelen vastzetten maar bij de United vluchten lukte dit maar bij de Lufthansa vluchten niet. Blijkt bij Lufthansa dat je per stoel moet betalen om vast te zetten.
    Ook waren de tickets nog niet uitgegeven zei de dame aan de telefoon van Lufthansa maar er stond alleen nog een reservering. Was dat bij jullie ook?
    Ik heb Exit gebeld hierover en toen kreeg ik een verhaal dat het om ingewikkelde redenen nog niet op uitgeven stond maar dat ze dat zouden gaan regelen (had al wel de tickets volledig betaald). Een paar dagen later heb ik weer ingelogd en zag ik dat de tickets wel uitgegeven waren en kon ik ook stoelen reserveren voor de Lufthansa vluchten.
    Vakanties in Florida: 1998, 2010 en 2014
    Weblog vakanties met de kids: http://wij4tjesopvakantie.blogspot.nl
    Vaste gastblogger van de website over (verre) reizen met kinderen: https://www.gezinopreis.nl
    Zomer 2018: camperreis van Las Vegas naar Denver

  6. Top | #16
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: combinatievlucht United Lufhansa

    Ja dat klopt, dat verhaal kreeg ik ook van Exit. Ik kan vandaag nog geen stoelen vastleggen. Volgens Exit kan dit pas maandag.
    Ik moet toegeven dat ik ook wel een beetje baal van de extra kosten voor de stoelen. Nu begrijp ik waarom de tickets wat goedkoper zijn. Ik had me er beter in moeten verdiepen...
    maar ik ben wel blij met deze verbinding.
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  7. Top | #17
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: combinatievlucht United Lufhansa

    Tickets worden uitgegeven als er betaald is, ik denk dat dat het probleem is.

  8. Top | #18
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: combinatievlucht United Lufhansa

    Ik heb de tickets meteen betaald. Dat betekent dat Exit niet meteen betaald heeft. Eigenlijk best een slechte zaak.
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  9. Top | #19
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    248

    Standaard Re: combinatievlucht United Lufhansa

    Ja, wij hadden ook de tickets volledig betaald maar de tickets waren niet direct uitgegeven. Na een telefoontje is dat gelukkig wel gebeurd.
    Vakanties in Florida: 1998, 2010 en 2014
    Weblog vakanties met de kids: http://wij4tjesopvakantie.blogspot.nl
    Vaste gastblogger van de website over (verre) reizen met kinderen: https://www.gezinopreis.nl
    Zomer 2018: camperreis van Las Vegas naar Denver

  10. Top | #20

    Standaard Re: combinatievlucht United Lufhansa

    Leve de wereld van de brokers....





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •