Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 72 van de 75 EersteEerste ... 22627071727374 ... LaatsteLaatste
Resultaten 711 tot 720 van de 750

Onderwerp: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

  1. Top | #711
    Vaste Bezoeker lisje's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Onkerzele, België - Cape Coral,Florida
    Berichten
    116

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jord1975 Bekijk Berichten
    Onze reis 4 jaar geleden was wat minder bevallen (de terugvlucht) doordat op onze nachtvlucht onze fijne mede passagiers aan achterzijde nogal moeite hadden om rekening te houden met de rest (kleine kinderen , continue aan je stoel omhoog trekken) gedurende de hele vlucht . Nu hopen in luxe dat we daar minder last van gaan krijgen
    Sorry dat ik effe vervelend ga doen... Maar denk je echt dat er in luxe geen kleine kinderen gaan zitten die "vervelend" doen?
    Ik begrijp dat het lastig is op een nachtvlucht ouders achter je te hebben die hun kids maar laten doen (want zo lees ik je bericht) maar toch effe wake-up call. Ook in luxe zijn kids toegelaten :-)

    Uit intresse om de prijs beter te kunnen plaatsen, mag ik vragen met hoeveel jullie reizen??
    Onze USA reizen:
    Rondreis Westkust USA ('07) - Rondreis Florida ('08) - Aankoop huis Cape Coral (feb '09) - Inrichten huis Cape Coral (maart '09) - Cape coral/Orlando (juli '09) - Cape Coral (jan '10) - Cape Coral (juli '10) - Cape Coral (dec/jan '10/'11) - Cape Coral/Orlando (juli '11) - Cape Coral (dec/jan '11/'12) - Fort Myers (dec/jan '12/'13) - Orlando/Cape Coral/Miami (jul/aug '15) - Cape Coral/Miami (dec/jan '16/'17) - Cape Coral/Orlando (jul '18) -
    Orlando/Cape Coral (dec/jan '19/'20)


  2. Top | #712
    Regelmatige Bezoeker Jord1975's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Locatie
    Roosendaal
    Berichten
    17

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lisje Bekijk Berichten
    Sorry dat ik effe vervelend ga doen... Maar denk je echt dat er in luxe geen kleine kinderen gaan zitten die "vervelend" doen?
    Ik begrijp dat het lastig is op een nachtvlucht ouders achter je te hebben die hun kids maar laten doen (want zo lees ik je bericht) maar toch effe wake-up call. Ook in luxe zijn kids toegelaten :-)

    Uit intresse om de prijs beter te kunnen plaatsen, mag ik vragen met hoeveel jullie reizen??
    Wij reizen met 3 personen , 2 volwassen en 1 kind (15)

  3. Top | #713
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jord1975 Bekijk Berichten
    Dit keer gekozen voor de volledige upgrade Luxe, ben benieuwd.
    Wij hebben diverse keren Star class en nu Luxe class, gevlogen, Dat is echt top, geen (lastig) kind gezien daar . Fijne vlucht!

  4. Top | #714
    Newbie manema's Avatar
    Ingeschreven
    May 2016
    Locatie
    Anna Paulowna
    Berichten
    5

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

    Dames en Heren,

    Ik was laatst aan het kijken voor tickets via TUI naar Miami.
    Nou schijnt het dus dat TUI per Juni stopt met reizen naar Florida.
    Ze gaan een samenwerking aan met Delta airlines aan die je kan boeken via de TUI reisbureau's.
    Het is mij niet duidelijk of de kosten duurder zijn dan bij TUI, want ik was best tevreden met ticket van gemiddeld 400 euro.
    Als mensen via een TUI reisbureau gaan boeken bij Delta ben ik heel benieuwd naar de prijzen

  5. Top | #715
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    68

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door manema Bekijk Berichten
    Dames en Heren,

    Ik was laatst aan het kijken voor tickets via TUI naar Miami.
    Nou schijnt het dus dat TUI per Juni stopt met reizen naar Florida.
    Ze gaan een samenwerking aan met Delta airlines aan die je kan boeken via de TUI reisbureau's.
    Het is mij niet duidelijk of de kosten duurder zijn dan bij TUI, want ik was best tevreden met ticket van gemiddeld 400 euro.
    Als mensen via een TUI reisbureau gaan boeken bij Delta ben ik heel benieuwd naar de prijzen
    Ze stoppen inderdaad per mei met vliegen naar Florida aangezien ze liever gaan vliegen op het caribisch gebied en Suriname, lees meer geld verdienen.
    ik heb zelf alles geannuleerd bij Tui en kreeg netjes binnen 1 dag me aanbetaling terug. De prijzen die Tui vraagt voor Delta zijn bijzonder hoog met name ook omdat alle klanten die Tui hadden geboekt omgeboekt worden naar Delta en MCO en Miami waanzinnig duur zijn in vergelijking met andere luchthavens, wij vliegen nu op Tampa en schrik niet voor 3 personen scheelt dit €1500 in vergelijk met vliegen op MCO in juli, dus zou goed gaan rondkijken en je kunt natuurlijk gewoon via KLM boeken en dan vlieg je met Delta.

  6. Top | #716
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

    Directe vluchten naar een bestemming zijn meestal duurder.

    Als je geen bezwaar hebt tegen een (korte) overstap, kun je je sowieso veel geld besparen in vergelijking met Delta op MCO.

    Als je Sanford vergelijkt met MCO zijn de auto’s ook meestal duurder, en vele malen minder (vrije)keus.
    Wij zijn 1 keer met TUI naar Sanford gevlogen (en terug via Miami) maar dat was geen succes...ook de service aan boord vond ik (toen) vrij matig in vergelijking met andere maatschappijen. Wij hadden op Sanford totaal geen keus in auto’s en moesten genoegen nemen met wat er nog stond. Uiteindelijk na een hoop gezeur een upgrade gekregen, maar daar kregen we bij inleveren weer gezeik over...omdat ze ons de upgrade hadden door belast op de creditcard.
    If it ain't Dutch it ain't much

  7. Top | #717
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Terpies Bekijk Berichten
    Directe vluchten naar een bestemming zijn meestal duurder.
    Rechtstreeks Amsterdam-Tampa met Delta incl. koffer en stoelreservering voor gemiddeld 635 euro vind ik niet echt duur. Voor eind september weliswaar.

  8. Top | #718
    Regelmatige Bezoeker Jord1975's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Locatie
    Roosendaal
    Berichten
    17

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sonja Bekijk Berichten
    Wij hebben diverse keren Star class en nu Luxe class, gevlogen, Dat is echt top, geen (lastig) kind gezien daar . Fijne vlucht!
    Dank je , gaat vast lukken dit geeft weer hoop !

  9. Top | #719
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

    Zonder je hoop de grond in te boren,
    maarrrrr....
    Wij vliegen eigenlijk altijd Business Class maar hebben toch wel héél vaak kleine kinderen in onze cabine hoor.
    Dus een "klasse hoger" vliegen geeft beslist geen garantie op minder hinderlijke geluiden...
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  10. Top | #720
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    68

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jord1975 Bekijk Berichten
    Wij gaan vertrekken 20 april voor 12 dagen ricting Orlando en vliegen met Tui. Dit keer gekozen voor de volledige upgrade Luxe, ben benieuwd. Onze reis 4 jaar geleden was wat minder bevallen (de terugvlucht) doordat op onze nachtvlucht onze fijne mede passagiers aan achterzijde nogal moeite hadden om rekening te houden met de rest (kleine kinderen , continue aan je stoel omhoog trekken) gedurende de hele vlucht . Nu hopen in luxe dat we daar minder last van gaan krijgen
    Voor de rest zijn wij dik tevreden over tui op de lange vluchten !
    wij hebben overigens een combi gekocht incl. auto & vliegticket (luxe) 4200 euro
    Denk dat je een van de laatsten zal zijn die terug komt met Tui aangezien ze vanaf half mei niet meer vliegen op Orlando. Geniet ervan.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •