Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 71 van de 75 EersteEerste ... 21616970717273 ... LaatsteLaatste
Resultaten 701 tot 710 van de 750

Onderwerp: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

  1. Top | #701
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

    Gisteren de proef op de som genomen. Had mijn handtas nog niet in mijn koffertje gestopt, maar ruimte gehouden zodat dat wel kon.
    Er heeft niemand wat van gezegd, dus ze zijn blijkbaar niet altijd even streng. Ook in het vliegtuig zag ik mensen met 2 stuks(flinke)handbagage voorbij komen.

  2. Top | #702
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    871

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

    Op dit moment kost een ticket enkele reis Miami naar Amsterdam eind maart bij TUI 499 euro plus boekingskosten.

    Zoekend heb ik het volgende gevonden:





    Zijn er mensen die ervaringen hebben met bovengenoemde boekingssites?

    Zelf heb ik wel ervaringen met een paar en nooit negatief.
    Maar kijkend naar b.v. reviews over OPODO wordt je niet vrolijk.

  3. Top | #703
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frans1949 Bekijk Berichten
    Op dit moment kost een ticket enkele reis Miami naar Amsterdam eind maart bij TUI 499 euro plus boekingskosten.

    Zoekend heb ik het volgende gevonden:





    Zijn er mensen die ervaringen hebben met bovengenoemde boekingssites?

    Zelf heb ik wel ervaringen met een paar en nooit negatief.
    Maar kijkend naar b.v. reviews over OPODO wordt je niet vrolijk.
    Ik wordt überhaupt niet vrolijk van die boekingssites. Het valt mij op dat deze met hun prijzen vrijwel allemaal met kofferloze tickets, boekingskosten en extra kosten voor stoelreservering werken. Tel je alles bij elkaar op incl. deze kosten dan kan je net zo goed rechtstreeks bij de maatschappij boeken. Zo heb ik een vlucht met Lufthansa van Amsterdam naar Tampa vergeleken met de "goedkoopste aanbieder" Gate1 en die rechtstreeks bij Lufthansa en dan komt het vrijwel op hetzelfde neer qua kosten. Tel daarbij op dat je bij boekingssites nog de pech kunt hebben dat je tickets hebt op een codeshare vlucht waarbij je dan pas 24 uur voor vertrek de stoelen kunt boeken die er over zijn, tja....

  4. Top | #704
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    871

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bullyleo Bekijk Berichten
    Ik wordt überhaupt niet vrolijk van die boekingssites. Het valt mij op dat deze met hun prijzen vrijwel allemaal met kofferloze tickets, boekingskosten en extra kosten voor stoelreservering werken. Tel je alles bij elkaar op incl. deze kosten dan kan je net zo goed rechtstreeks bij de maatschappij boeken. Zo heb ik een vlucht met Lufthansa van Amsterdam naar Tampa vergeleken met de "goedkoopste aanbieder" Gate1 en die rechtstreeks bij Lufthansa en dan komt het vrijwel op hetzelfde neer qua kosten. Tel daarbij op dat je bij boekingssites nog de pech kunt hebben dat je tickets hebt op een codeshare vlucht waarbij je dan pas 24 uur voor vertrek de stoelen kunt boeken die er over zijn, tja....

    Helemaal waar Leo, maar wat Lufthansa aangaat zover jij al weet ben ik daarvan op de hoogte.
    Wat speciaal is aan de vlucht die ik aangaf van Tix daar is de bagage (die ik niet heb) inbegrepen en wat ik toch wel prettig vind is een directe vlucht naar Amsterdam. Maar dan bij tix als ik de stoelen reservering erbij reken toch 200 euro p.p. goedkoper.
    Ben ik toch ernstig aan het overwegen.

  5. Top | #705
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

    Goede ervaring met Tix.nl, Budgetair.nl en vliegwinkel.nl. Bij Budgetair ooit inlogproblemen gehad omdat ik zelf een fout in mijn mailadres had gemaakt. Dat was snel en goed opgelost. Volgens mij ook bij een van deze drie ooit een mail gekregen omdat mijn vlucht zo lang vertraagd was dat ik recht op vergoeding had (daar attendeerde ze mij dus op).

  6. Top | #706
    Vaste Bezoeker Esther43's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    NL, Noord- Brabant
    Berichten
    118

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

    Verschrikkelijke ervaring gehad met edreams. Ben sindsdien wat kieskeuriger waar ik boek en betaal liever iets meer dan telkens met India te moeten bellen.

  7. Top | #707
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    871

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Esther43 Bekijk Berichten
    Verschrikkelijke ervaring gehad met edreams. Ben sindsdien wat kieskeuriger waar ik boek en betaal liever iets meer dan telkens met India te moeten bellen.


    Dank je. Zinvolle tip. Ik zal edreams overslaan.

    En Mushu, ik zal uit waarschijnlijk uit 1 van die drie kiezen.

  8. Top | #708
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

    Wij hebben tot nu toe prima ervaringen met Tix. De komende vluchten (a.s. Zaterdag) was er wat gedoe met stoeltoewijzing (icm met E-Plus abo) maar dit is via United goed opgelost, maar iha is Tix prima (mits de prijs goed is natuurlijk )
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #709
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    871

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

    Inmiddels geboekt bij Schipholtickets.
    Niet de allergoedkoopste maar o.a. door de ervaring van Ester en door eerdere ervaringen van ons zelf geboekt.

    Twee maal enkele reis op 26 maart van Miami naar Amsterdam incl bagage en boekingskosten voor 540 euro. (p.p. dus 270 euro)
    Zeer tevreden mee vooral omdat het een rechtstreekse vlucht is met een dreamliner.

    Het enige onzekere punt is nog de stoelreservering maar dat zal wel goed komen.

    Extra blij omdat als je rechtstreeks bij TUI boekt dan is de prijs nog steeds 1013 euro zonder bagage (p.p. 506,50)

    Eigenlijk gaan we dus 2 voor de prijs van 1.

  10. Top | #710
    Regelmatige Bezoeker Jord1975's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Locatie
    Roosendaal
    Berichten
    17

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

    Wij gaan vertrekken 20 april voor 12 dagen ricting Orlando en vliegen met Tui. Dit keer gekozen voor de volledige upgrade Luxe, ben benieuwd. Onze reis 4 jaar geleden was wat minder bevallen (de terugvlucht) doordat op onze nachtvlucht onze fijne mede passagiers aan achterzijde nogal moeite hadden om rekening te houden met de rest (kleine kinderen , continue aan je stoel omhoog trekken) gedurende de hele vlucht . Nu hopen in luxe dat we daar minder last van gaan krijgen
    Voor de rest zijn wij dik tevreden over tui op de lange vluchten !
    wij hebben overigens een combi gekocht incl. auto & vliegticket (luxe) 4200 euro



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •