Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 49 van de 75 EersteEerste ... 39474849505159 ... LaatsteLaatste
Resultaten 481 tot 490 van de 750

Onderwerp: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

  1. Top | #481

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Tsja. Ook de Premium Confort in de 76 haalt het niet bij de 78.

    Dat van de jetlag kan goed kloppen. Er heerst een ander klimaat aan boord.

  2. Top | #482
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke)

    Wij zitten toch serieus te denken om met Tui te vliegen in mei. We hebben nu vluchten in optie staan.
    Weet iemand hoeveel consumpties kosten tijdens de vlucht? Dus hoeveel betaal je voor een maaltijd? Ook ben ik benieuwd of je tussendoor bijvoorbeeld gratis water aangeboden krijgt. Ik hoef namelijk geen limonade tijdens de vlucht. Ik vind het fijner om tussendoor water te drinken.

    ***ik heb het antwoord al gevonden via tui.nl****
    Laatst gewijzigd door stephie; 07-01-17 om 19:58.
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  3. Top | #483
    Vaste Bezoeker Zaliyah's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    86

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke)

    Dankzij jullie hulp heb ik geboekt, uiteindelijk een andere datum kunnen regelen gezien de hoge prijzen van 21 april
    We vertrekken nu 17 april met de 787 Dreamliner comfort om 9:45 en aankomst 13:50 in Sanford!
    Zijn fijne vliegtijden vinden wij persoonlijk, niet al te vroeg of te laat.
    Comfort geboekt voor net dat wat meer ruimte, zijn nu op de plattegronden aan het kijken voor de fijnste stoelen.
    Weet iemand overigens als de stoelen die vooraan staan bij bijvoorbeeld rij 10 (de blauwe stoelen) de armsteunen omhoog kunnen? of mis ik nu wat common sense dat de armsteunen standaard niet omhoog kunnen op de voorste rij?

  4. Top | #484

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke)

    Op de voorste rij kunnen de leuningen inderdaad niet omhoog. Het tafeltje zit dan namelijk in je leuning weggewerkt.
    Inderdaad bij elk vliegtuig.

  5. Top | #485
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke)

    Als je comfort hebt geboekt en je wil later een stoel bij het raam en in het midden reserveren, wat ben je dan ongeveer kwijt?
    Ik kan nergens ergens een duidelijk antwoord vinden. Ik probeer nu uit te vogelen, welke maatschappijen uiteindelijk het goedkoopste zijn.
    Mijn man wil graag met Tui vliegen. Op zich qua prijs heel erg gunstig. Echter moet je wel alles extra betalen, waaronder eten/ drinken aan boord, entertainment en eventueel stoelreservering.
    Ik vind dit jaar de keuze erg lastig. Echt een luxe probleem.
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  6. Top | #486

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke)

    Stoelreservering is gratis als je de toegewezen stoelen accepteerd. Wil je die wijzigen, dan kost je dat circa 12-15 euro per stoel per enkele reis. Wil je stoelen met nog meer beenruimte etc dan loopt dat nog een beetje op.

    Oftewel. Stoelreservering is gratis. Wil je de toegewezen stoelen wijzigen dan betaal je daarvoor.

    Entertainment lekker zelf regelen op de tablet en de prijzen van het eten staan op de TUI website. Eerste maaltijd is gratis.

  7. Top | #487
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke)

    Dank je wel. We zijn best wel enthousiast over vliegen met TUIfly. We zijn wel goede service gewend via bijvoorbeeld KLM, Lufthansa, United en Delta, maar ach....wat is goede service? Als ze maar vriendelijk zijn
    We zullen het zien, we krijgen vandaag de offerte toegezonden.
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  8. Top | #488
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door b767-300er Bekijk Berichten
    Oftewel. Stoelreservering is gratis. Wil je de toegewezen stoelen wijzigen dan betaal je daarvoor.
    Onze stoelen stonden eerst beide in het gangpad dus uit elkaar. Ik had toen 1 stoel opgeschoven naar een plek aan het raam maar nog niet bevestigd. Maar omdat ik het scherm een tijdje open had laten staan had het systeem mijn oorspronkelijke stoel al vergeven aan een andere klant. Dus toen zaten we opeens beide naast elkaar. Gratis

    Niet bewust zo gedaan maar wel handig
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #489

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door b767-300er Bekijk Berichten
    Hou rekening mee dat reserveren 21 dagen voor de heenreis kan voor de heenreis en voor de terugreis 35 dagen voor de terugreis, exact op het tijdstip van vertrek omgerekend naar Nederlandse tijd.

    Bij vakanties korter dan 2 weken reserveer je dus eerst de terugreis en later de heenreis.

    Zit je graag bij het raam, reserveer dan de stoelen aan de H-J zijde. Anders heb je tijdens de vluchten de zon continue op je ramen staan.
    TUI heeft dit in de herfst aangepast met de introductie van hun nieuwe online stoelreserveringssyteem. Nu kan je exact 30 dagen (op de minuut nauwkeurig) voor het vertrek van de heenvlucht je stoelen reserveren voor zowel de heenvlucht als de terugvlucht.

    Het systeem zal in eerste instantie een gratis stoelreservering aanbieden, waarbij reisgezelschappen zoveel mogelijk naast elkaar worden gezet. Je kan dus nu gratis naast elkaar zitten, als je maar zorgt dat je op tijd inlogt om de stoelen vast te leggen. Uiteraard kan je tegen betaling nog steeds je eigen voorkeursstoel(en) reserveren.

    Edit:
    Oeps zie net dat b767-300er net een paar posts hierboven hetzelfde zegt. (Sorry voor de herhaling )

  10. Top | #490

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke)

    Geen Probleem Fred. (Ook aktief op scramble btw?)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •